POLOLETNÍ ODMĚNA

pondělí, února 04, 2013

AHOJ VŠICHNI, TAKY VÁS DNES RÁNO PŘI POHLEDU Z OKNA PŘEKVAPIL SNÍH?
Zrovna když se mi to vůbec nehodí, zase nasněžilo. No snad to brzy roztaje, uvidíme. =) V dnešním článku Vám ukážu, co skvělého jsem dostala za pololetní vysvědčení. Někdo si dopřeje za odměnu nakupování, druhý jde na slavnostní oběd s rodiči, třetí dostane peníze od prarodičů a čtvrtý (to je zrovna můj případ) dostane nový objektiv. 


A mám z něho obrovskou radost! Nový objektiv Tamron SP 17-50mm f/2,8 XR Di II VC na mě čekal v Pardubicích, tak jsme si s přítelem řekli, že si uděláme menší výlet a jeli jsme pro něj. Na rozdíl od mého prvního pevného objektivu  NIKKOR 50MM f/1,8 D, je to strašně velký dělo. Je jednou tak větší a tlustší. Je to opět světelný objektiv, má stabilizaci, je zoomovací (ten první nebyl) a navíc má i sluneční clonu, což se taky hodí. No nebudu se tady už rozplývat, abych nebyla moc trapná a radši se pochlubte Vy, co jste dostali? Byli jste pochváleni, nebo se Vám první pololetí moc nepovedlo?


+ Včera jsem spustila GIVEAWAY O ZLATÝ NÁRAMEK S HROTY, tak se nezapomeňte zapojit! =)



You Might Also Like

35 your comments

  1. Tak to je krásná odměna! :) No já byla za své první vysvědčení na střední pochválena hrozně moc, ale vyfasovala jsem od celé rodiny penízky a sestřenice mi objednala hodinky, po kterých sem tak moc toužila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. fuuha to sa teším s tebou :) som zvedavá na fotky

    OdpovědětVymazat
  3. Ja to stále vravím že najkrajšie darčeky sú tie, ktoré patria k zrkadlovke. Tak pekné svetlo prajem, teším sa na fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je perfektní. Musím si konečně nějaký taky koupit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. to je fakt rozdieľ v tej veľkosti,také komické mi to príde :) teším sa na fotky

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je teda odměna:P:) Paráda! Už se těším na fotky:)

    OdpovědětVymazat
  7. to je veľká odmena :-D už sa teším na fotky!

    OdpovědětVymazat
  8. úžasná odměna, taky by se mi taková líbila, ale spokojila jsem se s oblečením,§)
    ten objektiv je úplně obří :D

    OdpovědětVymazat
  9. páni!! to bych teda brala, místo oblečení a večeře v restauraci :).!

    OdpovědětVymazat
  10. Tyjo, taky bych brala :)
    U nás není zvykem za vysvědčení něco dávat (prej se učíme pro sebe, no), ale říkám si, že aspoň za tu maturitu bych v květnu něco dostat mohla :D.

    OdpovědětVymazat
  11. U nás je to naštěstí pořád bez sněhu..
    Já už na střední nejsem, takže vysvědčení jsem nedostala.. ale tenhle týden mi končí zkouškové, tak to jdeme akorát zapíjet s kámošema

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, to je teda odměna. :)) Já dostala svetr a sako, ale příští týden jdeme ještě s mamkou na velké nakupování. :) Si to ani nezasloužím za ty strašné známky. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to je super odměna! :-) Určitě jo!

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Jo, mám z ní největší radost!

      Vymazat
  14. Krásný objektiv ! Já jsem si vysloužil plnící pero :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :-) JŮ, TO JE ORIGINÁLNÍ

      Vymazat
  15. No já mám 18-55mm a s tym se mi zatim pracuje dobře, ale máš pravdu je to dělo :)
    Já jsem dostala peníze, hodinky, tričko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jůů! :-) ..TO SES MĚLA DOBŘE! :-)

      Vymazat
  16. Jé krásný dáreček:-), za vysvědčení jsem byla naštěstí také pochválena a dokonce ani ta odměna mě neminula:-D:-).

    OdpovědětVymazat
  17. vau aj ja chcem nový objektív! :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: