POLOLETNÍ (outfit)

sobota, února 02, 2013

AHOJ ČTENÁŘI,
dnes není zrovna ideální počasí na procházky a nebo na focení venku, ale nebudeme si kazit sobotní odpoledne, protože já pro vás mám dávku prosluněných fotek, které vám snad pomohou zvednout náladu. Fotky jsou veselé nejen proto, že jsou foceny 31.ledna, kdy se šlo naposledy do školy před jarními prázdninami, ale i proto, že jsem poprvé vytáhla své kostičkované sako, které jsem dostala na Vánoce. Mám z něho velkou radost, je pohodlné a skvěle se nosí. Při focení jsme s Lenny odolávaly silnému větru, takže příště jdeme radši pouštět draka a Nikonek zůstane pěkně doma.
Do saka jsem si oblékla bílou košili a krk jsem ozdobila náhrdelníkem. Tmavě modré jeggins už jsou klasika a se cvočky taky. Doplňky jsem ladila do zlaté barvy. Ruku mi zdobil náramek s hroty a na uchu mi dělal parádu ear cuff. Co jste měli vy oblečeného v den předávání vysvědčení výpisů? 

 [košile, sako, taška - Takko, jeggins - C&A, boty - Deichmann, doplňky - H&M]

Během několika dnů se můžete těšit na GA se zlatým náramkem s hroty. Těšíte se? Nosíte rádi saka a co říkáte na to moje? Zítra vám ukážu, co úžasného jsem dostala za vysvědčení. Tipnete si, co to asi bylo? Budu se těšit na vaše komentáře a jestli máte nějakou otázku, využijte můj profil na ask.fm a klidně se ptejte. Ráda odpovím! 
Na co se můžete v následujícíhch dnech těšit:
  • Giveaway o náramek s hroty.
  • Balea showel gel (reviews).
  • Odměna za pololetí.
  • Zastávka na zámku.
  • Giveaway o crazy čočky.
  • Nástup do nemocnice.
  • Dárek pro taťku. 


You Might Also Like

84 your comments

  1. Moc krásný outfit!! Můžu se zeptat, odkud máš ten ear cuff? :)

    www.duty-live.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ho z H&M a děkuji moc, jsem ráda, že se outfit líbí! :-)

      Vymazat
  2. vyloženě školácky na mě tento outfit působí :) a moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a kdo říká, že to má působit vyloženě školácky?! ;-)
      DÍKY MOC. :)*

      Vymazat
    2. já to nemyslela ironicky :))) působí tak na mě

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, potěšila jsi mě! :-)

      Vymazat
  4. No co dodat zase ti to sluší;)) a už se těším na události v příštích dnech :)ráda bych tě pozvala na svojí giveaway;) :D
    http://babeta-chezbabette.blogspot.cz/2013/01/giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se těšíš! :)
      DÍKY MOC ZA POZVÁNKU.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Jéé, tak to jsem nečekala!!!

      DÍKY <3

      Vymazat
  6. máme sa načo tešiť ;)
    dokonalý elegantný outfit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi nejhodnější komentátorka, už jsem Ti to říkala? :)

      Vymazat
  7. Super, Dio, tohle se vážně povedlo!

    OdpovědětVymazat
  8. krásné sako, je vážně okouzlující :) moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem přešťastná, že se líbí! :)

      Vymazat
  9. Sluší ti to. :)) A ty máš jarní prázdniny už teď? Já teda až za týden. :(

    OdpovědětVymazat
  10. kočka prostě! Hnědá ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tento outfit sa ti naozaj podaril :) Všetko dokonale ladí spolu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJI, JSEM RÁDA, ŽE TO OCENÍŠ! :-*

      Vymazat
  12. Skvělý outfit - moc Ti sluší :) 1
    T.F.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Terko, dlouho jsi nekomentila! :-)*

      Vymazat
    2. Já vím, já vím, musím to napravit :)

      Vymazat
    3. Ale určitě to neber jako povinnost! :-O

      Vymazat
  13. Ooh supr sako, už asi tak storočie hľadám čosi také so záplatami na lakťoch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, já jsem si je koupila hlavně kvůli těm záplatám! :-)

      Vymazat
  14. wow!hrozně moc ti to sluší, jo v pátek bylo vážně nádherně
    to sako je moc hezké)

    OdpovědětVymazat
  15. Skvělý outfit! Odkud je sáčko? :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Sako je kouzelné. Líbí se mi, že outfit není přeplácaný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já jsem se lekla, že píšeš, že je přeplácaný! :D

      Vymazat
  17. Odpovědi
    1. Děkuji moc Luci, takový komentáře si nechám líbit! :-)

      Vymazat
  18. Sáčko je nádherné, super preppy :))

    OdpovědětVymazat
  19. Odpovědi
    1. Děkuji moc, dlouho jsi tu nebyla!:)

      Vymazat
  20. jsem asi nějaká vadná, ale já si nepamatuji co jsem na předávání výpisů :-D ten den byl tak super/hektický/vtipný, že vzpomínky mi úplně přehlušili v čem jsem byla oblečená :-D i když...jo...myslím, že jsem měla džíny, černé triko a krémový svetr :-D jo, to bude ono :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Trošku vadná je každá z nás! :-)

      Vymazat
  21. Odpovědi
    1. Děkuji, jsem s ním moc spokojená! :-)

      Vymazat
  22. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí, o to víc radši ho budu nosit! :-)

      Vymazat
  23. Tu si fakt nádherná (ako stále) :) Ten earcuff je úžasný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovej krásnej komentář, DDDĚĚĚKKKUUUJJJIII! :-)

      Vymazat
  24. Úžasné ! Hrozně se mi líbí ten kovový náhrdelník pod límečkem ! ♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se to někomu líbí! :-) (a nejsem sama)

      Vymazat
  25. Náramek, náušnice, boty, zamilovala jsem se! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář! :-)

      Vymazat
  26. Super outfit,žeriem to sačko a boty♥
    Teším sa na GA a pozývam na moju:)

    OdpovědětVymazat
  27. Sako je skvelé :) a o kabelke a topankach ani nehovorim :) zavidim

    OdpovědětVymazat
  28. Na GA se vážně těším :)
    Ale jak se máme těšit na Nástup do nemocnice? :o

    OdpovědětVymazat
  29. Páni, to je fakt dokonalé, strašně ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  30. Nádherné, jednoduché a elegantní ! Moc pěkné !!!

    OdpovědětVymazat
  31. Jsi čím dál tím víc krásnější a krásnější!! :*

    OdpovědětVymazat
  32. Nádhera-moc ti to sekne!!!Jsem ráda,když vidím někoho tak mladého,kdo se v modě vyzná a neplácá jedno přes druhé nebo se nechytá jen věcí,které jsou vyloženě in!!!Ty máš svůj styl a je moc krásný-moc ti fandím!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JSI MOC HODNÁ VÁŽNĚ! :-) Mám moc ráda Tvé videa a líčení! Všechno pravidelně sleduji, nemysli si! :-P

      Vymazat
  33. Vážně pěkné fotky! Sluší ti to! A to sako je fakt super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že sako sneslo úspěchy! :-)

      Vymazat
  34. Sako s košilí a náhrdelníkem vypadá skvěle! Sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem moc vděčná za tak hezký komentář! :-)

      Vymazat
  35. Strašně moc ti to sluší! To sáčko je perfektní a moc se mi líbí i náhrdelník! :)

    OdpovědětVymazat
  36. jůjky Tobě to fakt moc sluší!!! A outfit se mi moc líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  37. Super look!! stylový a elegantní zároveň :)
    http://chilli-chocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  38. skvělý outfit, moc ti to sluší!! to sáčko je úžasný! ;)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: