SV. VALENTÝN + VYHLÁŠENÍ GA

čtvrtek, února 14, 2013

Krásný svátek zamilovaných Vám všem! 
Je na čase si odtajnit vítězku soutěže o zlatý náramek s hroty!  Tou šťastnou výherkyní se stává čtenářka s emailem - eliska.sedlackova@gmail.com. Moc gratuluji Elišce a Vy ostatní nezoufejte, protože zítra spouštím další giveaway o crazy čočky!
Jak prožíváte Valentýna? Jste forever alone, nebo in love? Já jsem před malou chvilkou dostala od přítele srdíčkovou bonboniéru a voňavou růži. S Lenny jsme se taky obdarovaly. Já jsem jí dala masku na vlasy(Shauma), balzám na rty(Essence) a drobnost a sama jsem dostala oční stíny(Essence), lak na nehty(Essence) a sladkost. A co Vy, pochlubte se, co jste dostali?!

No a nesmím zapomenout, že hned ráno jsem překvapila mamku fotkou v srdíčkové obálce, kterou jsem připnula na ledničku.
Na fotečce jsme zapózovali s Žeryčkem a mamce jsme tím udělali velkou radost.


You Might Also Like

24 your comments

  1. já mamině dala kytku :))) taky měla radost!
    krásný den a vítěžce gratuluju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka dostala kytku od přítele, chichi (od mého přítele! :-D)

      Vymazat
  2. Já zrovna Valentýna nějak neslavím a vlastně bych tento rok ani neměla s kým :)
    Ale to nevadí,ráda se kochám tím,co jste dostaly vy! Ani jsem ještě nepostřehla u někoho,že by si na Valentýna dávaly něco kamarádky,to je super nápad !:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, s Lenny si dáváme vždycky! :) ..Stačí jen drobnost pro radost! :)

      Vymazat
  3. já valentýna nemám ráda, takže ho ani neslavím, ale taky jsem si smlsla na nějaké té čokoládě, jinak gratuluji vítězce a na další giveaway už se moc těším

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Neboj, určitě to není forever! ;-)

      Vymazat
  5. já ta fotka je krásná :) já jsem dostala kytičku :)) a gratuluji výherkyni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kytiška je senzační, na Valentýna mi to přijde jako nejvíc vhodný dárek! :-)

      Vymazat
  6. Gratuluju vítězce :) A na té fotce ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem dalo by se říct forever alona a in love dohromady :-D
    my s kamarády obdarovávali papírovými srdíčky :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ^_^ krása! ty fotky jsou úžasný a Žeryček je teda model!

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tiskárna to teda nevytiskla nic moc, ale nedá se nic dělat :-D

      Vymazat
  9. Mamka musela mít z fotky radost :-)
    Alone nejsem, ale jestli in love, vždyť já už ani nevím, jak se to pozná. Ale asi jo, asi jo ^_^

    OdpovědětVymazat
  10. gratuluju výherkyni ;) ta fotka je nádherná!! :) já jsem našim upekla mini croissanty! :) musím se pochválit, byly výborné! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc přejícná! :-) ..a šikovná! :)

      Vymazat
  11. taky jsem neslavila,i když bylo s kým

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha :) ..každý to prožívá jinak. :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: