SVÁTEK LENNY

čtvrtek, února 21, 2013

AHOJ ZLATÍČKA 
Tak už jsem se zase opět zmátořila z mrtvých a dokopala jsem se k tomu, že přicházím s novým článkem!
To všechno jen kvůli tomu, že dnes měla svátek moje nejlepší kamarádka Lenny. Každý rok na naše svátky chodíme do restaurace na něco dobrého. Dnes ale zas tak sváteční den nebyl. Teda aspoň já jsem měla den na nic. Ve škole jsem pokazila co šlo. Na taháky můžu zapomenout. Už mě taky nebaví, každou velkou přestávku dostávat injekci do břicha, zítra mám ,,polojubileum", dostanu už 15. injekci do břicha, třikrát hurá a jupí k tomu! Ani nevím, jestli mám obličej s oparem, nebo opar s obličejem. Dneska odpo jsem se mordovala s dějepisem, ale marně. Takže vlastně nevím, jak si dnešek užila Lenny. Ve škole jsem jí dala sladký Toffife a na mailu měla ode mě překvapení. Dárkový poukaz na nákup na netu, tak to jí snad udělalo radost, aspoň si nejvhodnější dárek vybere sama.

Odpoledne jsme ani jedna nešla do dramaťáku. Lenny nešla, protože jela s rodičema navštívit ségru po operaci a já jsem nešla, protože bych tam ani nedošla. =D Jinak chci zdůraznit, že bych určitě umřela bez pomoci L, takže moc děkuji za pomoc a - NESNÁŠÍM POOPERAČNÍ STAV! Zasloužíš si tenhle svátečkovej příspěvek!  Tyhle dvě fotky jsem vyfotila před nedávnem. Jen v rychlosti o volné hodině ve škole. No ale i tak se mi moc líbí a Lenny to moc sluší, nemyslíte? Pokud jste trošku zvědaví, jak jsme slavili naše svátky loni. Můžete se klidně mrknou, máme totiž archivní příspěvky z dob, kdy jsme ještě byly blog 2IN1. Mějte se krásně, zítra mi držte palce při injekcování a Lenny popřejte něco krásnýho! O=)
Odkazy na příspěvky (stačí kliknout) :

You Might Also Like

28 your comments

  1. Přeji Lenny všechno nejlepší a Tobě, Dio, gratuluji k super kámošce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Lenny je srašne krásna, všetko najlepšie !

    OdpovědětVymazat
  3. Prajem Lenny všetko dobré :) vydarená fotka

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Zas nepřeháněj, budu se červenat! :-)**

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. To jsem rád, že se někomu líbí! :-)

      Vymazat
  6. krásné fotky:) A všechno nejlepší k jejímu svátku:)

    OdpovědětVymazat
  7. na těch fotkách vypadá nádherně :)

    OdpovědětVymazat
  8. Všechno nejlepší lenny :)) a krásné fotky jako vždy :)

    OdpovědětVymazat
  9. a ja jsem nešla lebo bych ani nedošla :D ten tvoj humor ma úplne dostáva ;DD

    je u mňa GiveAway alias pozvánka ;)

    OdpovědětVymazat
  10. snad budeš brzy v pohodě:)) úplně tě lituju :) a Lenny je nádherná :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno nejlepší k svátku Lence a tobě ať je líp ! :))

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. Děkuji za miloučký komentář! :-)

      Vymazat
  13. Nádherné, jsi moc hodná na svou kamarádku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujim jsme na sebe hodné obě vzájemně! :-)*

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: