,

SWEET HOME (new in)

středa, února 13, 2013

Krasný zasněžený den moji milí čtenáři!
Už zbývá jen jeden den do ukončení GIVEAWAY o zlatý náramek s hroty, takže jestli jste se ještě nestihli zapojit, máte poslední příležitost. Šup, šup! Pořád ještě nechodím do školy a užívám si domácí pohodičky, jen kdyby si každý den nemusela píchat do břicha injekci, která zabraňuje trombóze, tak by to bylo perfektní. Mám kolem sebe nejhodnější lidi, kteří znají slovo ,,bolestné" a obdarovali mě vším možným. ♥  Třeba Lenny přišla hned v den mého příjezdu a překvapila mě sladkým Toffife, krásnou košilí se zdobeným límečkem a super prstýnkem. Přítel a jeho mamka mě obklopili sladkým, abych se spravila a měla víc podkožního tuku na píchání těch šílených injekcí. =D No a nejvíc to zabil taťka, když mi ještě do nemocnice donesl nové kožené pouzdro na mobil, ve kterém se ukrýval stříbrný řetízek s přívěskem Swarovski a vzorek make-upu. Když mě potom vezl z nemocnice, dostala jsem ještě malý sametový pytlíček, ve kterém byly stříbrné náušnice Swarovski, které se krásně hodí k řetízku Možná si řeknete, že tu chybí něco od mamky, ale to spíš já budu muset něco koupit jí, protože ta se o mě tolik stará, až je to divný. Bez ní bych se třeba ani neumyla, takže mamce děkuji nejvíc...
Moje nová sada, budu jako straka, chacha.

Úžasná barva, takovou ještě nemám, díky Lenny.
Prostě je miluju.
Moje oblíbená, mňam. A pak, že nejím mořské plody.
Musím si pořídit něco oranžového, abych ladila.
Pánská elegance, konečně frajerskej obal.
Vzorek, na který se už těším a čokoška od kamarádky Peťky.
Už jsem zase na to stříbro, nemůžu si pomoct.
Toffife nikdy neurazí, chichi.


You Might Also Like

40 your comments

  1. Mám ten make-up a nemůžu si ho vynachválit. Perfektně kryje, celkem i vydrží, má krásné balení a když si ho nanesu, necítím ho takže je skvělej :) krásné věci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím zkusit ten vzorek, ppři nějaké super příležitosti a podle toho koupím i make-up ;-)

      Vymazat
  2. ta fialová košile je vážně nádherná <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, úplně jsem byla překvapená! :)

      Vymazat
  3. mnami toffife, ta košile je nádhernáá!

    OdpovědětVymazat
  4. nádherné věci:) a ta košile je skvělá! Naušničky chválím<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují, mam ze všech těch dárků radost. :)

      Vymazat
  5. Pekné veci :) Tá košeľa má zaujímavú farbu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve skutečnosti ma barvu ještě hezčí. :)

      Vymazat
  6. Fialová košeľa je prekrásna♥
    a Toffifee,to je ďalší miláčik :))

    OdpovědětVymazat
  7. Téééda, takových dárečků za statečnost.. ty se máš :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, kdyby to tak nebolelo, tak řeknu, že si to ani nezasloužím! :-D (ale asi možná jo)

      Vymazat
  8. Já jsem spíše na zlato , ale tohle je krásné ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tu košili ti hrozně moc závidím ! Drž se Dia zvládneš to ! :)

    OdpovědětVymazat
  10. I si říkáš, že ta všechna bolest stála za to, co? :)
    Moc hezký, všechno, a jídlo - moc dobrý! :P

    OdpovědětVymazat
  11. nádherný new in :) nejvíc se mi líbí ta fialová košile ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Všechny dárečky jsou krásný! Ale ten od tvého taťky je nejlepší :) Má dobrý vkus :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si to myslím a děkuji moc za komentář! :-)

      Vymazat
  13. Košeľa! Krásne veľmi :) aj fotky sú pekné, máš kvalitný foťák však? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám zrcadlovku Nikon D90 a objektiv Tambor :)

      Vymazat
  14. tyjo, tak to asi taky onemocním! :D NE dělám si legraci, snad je ti už lépe :) Jinak se mi moc líbí ta fialová košile :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no to dobrovolně radši nedělej! :-)

      Vymazat
  15. Tiše zavidim kočko:-*, ja do nemocnice nastoupila teprve dnes a už se nemůžu dočkat domů:-), jinak překrasné dárečky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji! :-) ..Aha, tak to Ti nezávidím, snad Tě brzo pustí. :);-)

      Vymazat
  16. Ty šperky jsou úchvatné,hlavně ten kroužkový přívěsek ! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemůžu zase z těch náušnic, moc děkuji! :-)

      Vymazat
  17. Ten náramek do Giveaway je vážně zlatý?

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: