VAŠEČOČKY.cz

pátek, února 01, 2013

ZDRAVÍM VŠECHNY SVÉ VĚRNÉ ČTENÁŘE U DALŠÍHO ČLÁNKU
Musím Vám říct, že se mi naskytla skvělá možnost spolupracovat s e-shopem vasecocky.cz. Se spoluprací jsem ráda souhlasila, protože jsem Vám všem chtěla udělat radost novou a netypickou giveaway. Vezmu si teď malinko na mušku tento e-shop. Takže jestli chcete vědět víc, čtěte dál.

Díky videu, které jsem natočila, (když jsem na tomto internetovém obchodě nakupovala) uvidíte jak to všechno probíhalo. Pokud jste příznivci originálních věcí, bude se Vám líbit široké spektrum crazy čoček, který e-shop nabízí. Bylo pro mě strašně těžké vybrat si, tak jsem to nechala na Vás a na FB jste mi poradili, abych objednala čočky Emerald Green a Anaconda. Bohužel jsem při výběru narazila na jeden nedostatek,  stránka nezobrazuje všechny obrázky druhů čoček.  No ale jinak samotné objednávání čoček bylo bez problémů a super přehledné.
Po objednání mi průběžně chodily informační zprávy do mailu a na mobil mi přišla SMS, kdy by mělo zboží dorazit. Na poště jsem si potom (během tří dnů) už mohla doručené čočky vyzvednout. Přišly naprosto v pořádku a bezpečně zabalené a nepoškozené. Stručně řečeno - nakupování na tomto e-shopu hodnotím kladně. Teď už stačí jen počkat pár dní, než soutěž o crazy čočky spustím. 

You Might Also Like

39 your comments

  1. Odpovědi
    1. Já taky :D Mám strach, že si něco udělám s okem, nebo že je nesundám :D

      Vymazat
    2. :-D já už jsem to zkoušela a sundala jsem je! :-D

      Vymazat
    3. dnes je měl ve škole spolužák, je to děsivé :D

      Vymazat
  2. Vyfotíš se nám, jak vypadáš s čočkama? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no možná časem udělám i video

      Vymazat
  3. Já vždycky chtěla zkusit čočky, ale nikdy k tomu ještě nedošlo :) Vybrala si opravdu zajímavé. Ještě že ne nějaké moc extravagantní, to by se podle mě spíš člověk lekl :D

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo! :-) Jsem ráda, že sis toho všimla!

      Vymazat
  4. Super! Ještě jsem nikdy čočky neměla a hrozně bych jechtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba vyhraješ a vyzkoušíš si to! :-)

      Vymazat
  5. Jé, tak na tu GA se už těším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se to strašně líbí! Připadá mi to úplně super, když holky mění barvu vlasů, barvy očních stínů...tak proč neměnit barvu očí :D? Já osobně to chci někdy určitě vyzkoušet, jenom mi asi bude nějakou dobu trvat než se přestanu bát :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně souhlasím s tebou, teď je doba neomezených možností! :-)

      Vymazat
  7. aj ja si strašne chcem objednať presne z tej stránky :) len že mamina mi s tým nesúhlasí :D ocino hej takže pol na pol :D určite urob nejaké video strašne rada si ho pozriem lebo nemám nejaké extrémne skúsenosti s tými šošovkami len som chcela inej farby oči :D a vyskúšať to

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no moje mamka by si to do očí taky nikdy nedala! :-D ..A video plánuji natočit, tak uvidíme! :-)

      Vymazat
  8. nosím pár let dioptrické, jsem s nimi spokojená a neměnila bych, navíc na této stránce si vždy mohu vybrat hezký dárek zdarma:-) barevné mě ale nijak nelákají, mám ráda barvu svých očí, celé mi to příjde trochu nesmyslné :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to třeba dobré jen na nějakou párty nebo halloween, jinak v tom smysl taky nevidím! :-)

      Vymazat
  9. Já jsem zatím nezkoušela čočky žádné, ani dioptrické ani ty barevné. Ale ty barevné mě docela lákají :) Gratuluji ke spolupráci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak si můžeš zasoutěžit a třeba vyhraješ ! ;-)

      Vymazat
  10. Mám nějaké čočky zdarma od očařky doma, ale nenandala jsem si je tam, mám takový ten reflex, mrkací, a navíc se v "skrytu duše bojím, že už je nesundám", takž je tam prostě ani nevmáčknu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D sundáš, já je taky sundala! :-)

      Vymazat
  11. No tak to je mazec!! :O Vždycky jsem to chtěla vyzkoušet!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se musíš zapojit do soutěžení! :-)

      Vymazat
  12. Doví jestli nedělají tyhle+dioptrické :D!Brala bych je.
    http://lamodelastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. ja som ich ešte nikdy nemala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já s nima mám taky teď první zkušenost. :-)

      Vymazat
  14. Já když nemusím, tak si do očí nesahám, protože mi to hrozně vadí :D. Každopádně za ty originální oči by mi to asi stálo :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Já si do očí taky nesahám, ale tohle snad nějak přežiju. :)

      Vymazat
  15. och som rada, ja som odporúčala anacondu :) chcem fotky!
    www.jollyandrouge.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. každopádne by som rada vyskúšala aký je to pociť mať šošovky.. :) teším sa na foto.. :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: