ZASTÁVKA NA ZÁMKU

sobota, února 09, 2013


VÍTÁM U DALŠÍHO ČLÁNKU A OPĚT ZDRAVÍM Z NEMOCNICE V BRNĚ.
Co takhle si dát oddych od nemocničních fotek?
Mám pro Vás změnu, zatím co ležím v pyžamu v nemocni blog pofrčí dál, protože mám článek v záloze. Takže se nemusíte děsit, že se budete muset dívat na moje operovaný koleno do nekonečna. Chci Vám ukázat úplně první fotky focené na nový objektiv. Neměla jsem ho u sebe ani hodinku a už jsme si s přítelem řekli, že ho musíme vyzkoušet. Stavili jsme se proto na chvilku na zámku v Litomyšli, ani nám nevadilo, že není zámecká sezóna. Prostě jsme si jen zablbli a otestli jsme nový objektiv. Já myslím, že dobrý...a co Vy?
 



A pokud chcete ještě více fotek, stavte se na fan page Handbagforladies.

You Might Also Like

53 your comments

  1. oddych od nemocničních fotek se ti vyvedl,na zámku muselo být krásně! :) mám ráda takové usedlosti
    snad už nebudeš v pyžamu v nemocni dlouho!

    OdpovědětVymazat
  2. fotky sú super :) objektív fotí super, skoro sa vyzdrav

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky!:-)
    T.F.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky! :) veľmi ti to pristane :)

    Giveaway
    Firmoo Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. úplne nádherno- dokonalé fotky!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji moc, jsem moc ráda, že se fotky líbí! :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Tak v létě, až bude sozóna! :)

      Vymazat
  7. veľmi pekné fotky :))

    http://catherinestyl.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se líbí! :)

      Vymazat
  8. Ty jsi krásná Dioošku :-* <3 (Fantom :D )

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky!Litomyšl miluju <3 ten park tam a sochy už od mala tam prsvidelně jezdíme ;)

    OdpovědětVymazat
  10. ta poslední je perfektní :D líbí se mi, jak tam máš krásně dlouhé řasy :D Ale všechny jsou užasné ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D díky, jsem si konečně jednou za čas zase namalovala oči! :-)

      Vymazat
  11. já myslím, že dost dobrý!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. JÉÉ, to mě těší, že se někomu moje fotky líbí! :)

      Vymazat
  13. Parádní fotky :) )brzo se nám uzdrav :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, kdyby mi vic chladili a nesrali na mě sestry, tak to bude lepší mnohem rychleji! :)

      Vymazat
  14. Fotky se mi moc líbí, brzo se uzdrav :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné fotky!
    Na zámcích si docela ujíždím, takže článek velice potěšil ;)

    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že jsi potěšená! :)

      Vymazat
  16. wuhuu!! perfektní fotky!! :) vážně nádhera!! :) a strašně vám to s přítelem sluší, i když tu nemáte společnou fotku :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Paulli, moc pěkně Ti děkuji! :)

      Vymazat
  17. fotí úžasně :) strašně vám to tu sluší, máš krásné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  18. Fotky jsou nádherné, úplně mě do toho místa vtáhly. Jinak doufám, že koleno nezlobí.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koleno už je mnohem lepší, dokonce už jsem doma! :)

      Vymazat
  19. Moc pěkné fotky!:)
    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první giveaway!:)

    OdpovědětVymazat
  20. Hezky si sedíte na té kabelčičce:-*:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D abychom si nenachladili prciny :-D

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: