,

14/3 BFF

čtvrtek, března 14, 2013


Dnes má moje ,,nejka" 18. narozeniny!

Ano ano, je to tak, dnes má moje Lenny narozeniny a Vám už je asi jasné, že tento příspěvek bude o dárku, který pro L mám. Taky Vám je určitě jasné, že to jsou tyhle krásné hodinky, které vidíte na fotce. Vy jste tak bystří, no jak kdybych to neříkala. =D 

Byla jsem tak moc akční, že jsem Lenny dárek koupila už v lednu. Zrovna v té době si moje mamka koupila nové hodinky značky Scream a proto mě ,,trklo", že právě hodinky jsou nejlepší dárek pro L. Ona je totiž ,,hodinkofil" a navíc u svých hodinek už má hodně opotřebovaný řemínek. Zašla jsem tedy společně s mamkou do klenotnictví a po dlouhém vybírání jsem nakonec skončila u těchto elegantních černých hodinek s kamínky. Zůstala jsem věrná značce Scream, takže teď už je má mamka, Lenny a já. Mám v plánu udělat článek o celé trojici Scream hodinek pro inspiraci. Doufám, že jste pro?
Jinak s L narozky budeme oslavovat v sobotu. Pojedeme do Olomouce do kina na Babovřesky, pokoukneme po obchodech a ve společnosti našich ,,bojfrendů" půjdeme tady u nás na pizzu. Už teď se moc těším a určitě s sebou beru foťák, takže čekejte článek o oslavování. Zatím se mějte krásně a pochvalte mi můj výběr hodinek, abych se utvrdila, že jsem sáhla po těch pravých. =D V neposlední řadě nezapomeňte v komentářích popřát Lenny něco hezkého k narozeninám, tedy pokud budete chtít a bude tak nejhodnější, jako jste vždy! Jo a taky nezapomínejte na GIVEAWAY!

You Might Also Like

42 your comments

  1. krásné hodinky :) určitě bude Lenny nadšená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla moc nadšená, teda aspoň tak vypadala! :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí i Tobě! :-)

      Vymazat
  3. jedete do olomouce? :) tak to se třeba potkáme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jedem! :-) To by byla super náhoda!

      Vymazat
  4. Happy B-Day, a super věcičky ty hodinky! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. všechno nejlepší! :-)
    a hodinky jsou fakt super, vybrala jsi správně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, mamka mi u vybirani pomohla! :-)

      Vymazat
  6. Neni to trochu drahý dárek pro kamarádku? :)
    Ale jsou hezké, to ano.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né, spíš jsem si říkala, jestli to není i málo.
      Je to moje jediná největší kamarádka mého života. Je jí 18 let a zas tak velká investice to nebyla! :-)

      Vymazat
  7. Jsou moc pěkné. A rozhodně budou Lenči na ruce slušet. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé díky Pájo, od tebe to moc potěší! :-*

      Vymazat
  8. všetko najlepšie! sú pekné

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké:)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jsou krásný, určitě z nich bude mít velkou radost! :) Jinak Babovřesky jsou super :D :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se na ten film těším a hodinky L moc potěšily! :-)

      Vymazat
  11. moc pěkný dárek! přeji krásné narozeniny ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Milé Lenny přeji jen to nejlepší:) a vybrala jsi moc dobře! :*

    OdpovědětVymazat
  13. určitě bude mít radost :) všechno nejlepší! taky jsme s kamarádkou chtěly jít na Babovřesky, ale ještě jsme se k tomu nedostaly :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na ten film zvědavá, snad to nebude kravina !:-DD

      Vymazat
  14. Hodinky jsou nádherné a Lenny jen to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  15. všechno nej :) tvé kamarádce jinak nádherný dárek :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jsou NÉÉÉÉÉÉJKRÁSNĚJŠÍ! <3 L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, ani jsem si nevšimla, že jsi to komentila! :-)
      Jsem ráda, že se Ti fakt líbily. O:-)

      Vymazat
  17. Parádní nápad :O :)) a už se těším na fotky z oslavy :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jsou parádní .. :) Jsi tak milá,je to od tebe úžasné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, že si to myslíš! :)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: