BEFORE I DIE..

neděle, března 03, 2013


Už před delší dobou jednu moji kamarádku napadlo, že bych mohla udělat článek s tématikou ,,Before I die". Teprve až dnes jsem se k tomu dokopala, ale musím říct, že to vůbec nebylo jednoduché. Našla jsem snad 21 345 obrázků na tohle téma, ale pořádně jsem nevěděla, který vybrat. No ale než abych se hodiny trápila s tím, co chci vlastně stihnou, co je pro mě prioritní, a bez čeho nemůžu žít, tak jsem to tvořila spíš s humorem a odlehčeně. Berte tedy prosím můj vysněný seznam s nadhledem.   

Tak co říkáte na moji sbírku snů, shodneme se v něčem? Zkoušeli jste někdy tvořit tenhle seznam? Že to není vůbec jednoduché!? Nebo máte jasnou představu a dané cíle do života? Podle mě je to hrozně těžké si naplánovat budoucnost. Ono to snad ani nejde, protože nevíme, co bude zítra, natož co bude za deset let.

Before I die I never die.. 

You Might Also Like

86 your comments

  1. Je to krásný seznam...jak jsi prosím Dianko hledala ty obrázky? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) To jsem ráda.
      Hledala jsem na weheartit.com a taky jsem zadala do google prostě jen ,,before i die"

      Vymazat
  2. Krásný seznam, myslím, že je fajn mít něco takového jako motivaci a taky inspiraci :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) To máš asi pravdu, moc díky. :-)

      Vymazat
  3. v niektorých veciach sa zhodneme :) super nápad na článok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, no to ano..je to zase něco nového. :-)

      Vymazat
  4. pekné :))
    najviac sa mi páči posunková reč :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to rychlé a výstižné, díky. :-)

      Vymazat
  5. Asi bych se nad tím měla taky zamyslet. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hodně těžký, nedělej to! :-D

      Vymazat
  6. jéj tak toto je hrozne rozomilé,, máš veľmi pekné smny, niektoré ma trocha pobavili, a orzmýšlam že v budúsnosti by som mohla aj ja spraviť podobný článok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho taky udělej, ráda se mrknu! :-)

      Vymazat
  7. Skvělé sny :) Přeji ti, ať si jich co nejvíc splníš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to je od Tebe hezký! :-)

      Vymazat
  8. já jsem takovýhle seznam vytvořila nedávno a seděla jsem nad tím asi hodinu a rozmýšlela jsem se, co je skutečně důležité :D zatím se mi ze seznamu splnili jen tři věci a to navštívit Londýn, Paříž a zkouknout všechny díly HP v jeden den!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to hodně těžký, ani se mi do toho moc nechtělo! :-D
      Já bych chtěla navštívit o prázdninách Francii. :-)

      Vymazat
  9. Jo, v některých věcech to máme stejné. Já mám v pokoji svou nástěnku snů a všemu co tam mám, tak věřím, že se vyplní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to máš pěkný, že máš tu nástěnku! :-)

      Vymazat
  10. ja myslim, ze nic z toho nestihnu :(

    fashion & beauty blog by she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné sny , já jich mám opravdu požehnaně ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no to já taky, jak vidíš! :-D

      Vymazat
  12. Když jsem si takhle isnpirující obrázky hledala já, tak sem nenašla skoro nic, co by mě vystihovalo, asi prostě nejedu ten mainstream no :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako já jsem si řekla, než tvořit svoje, tak radsi vezmu tady tyhle obrázky. :-D ..Musela jsem si vystačit! :-DD

      Vymazat
  13. Pěkné, pěkné. Dobrý nápad. Moc se mi líbí tvůj nový header.:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se Ti líbí! :-)

      Vymazat
  14. Tento seznam jsem už na svůj blog už dávala taky a musím říct, že jsem si s tím dávala dost práce. Měla jsem to hodně podobné, haha :D Mimochodem, máš krásný designe blogu.

    Ter from terbrouckova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji, design je nový a jsem ráda, že se líbí :-*

      Vymazat
  15. skvelý článok,fakt veľmi inšpiratívny :))
    Inak nový design je fakt super! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, moc mě to těší! :-)

      MÁM VELKOU RADOST

      Vymazat
  16. tak to je krásny članok a zoznam :) pekna inšpiracias :)

    OdpovědětVymazat
  17. super! taky už jsem loni na blogu dělala podobný článek: http://mujfialovysvet.blogspot.cz/2012/01/before-i-die.html :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Skvělý seznam! :) Jinak máš krásný nový design!♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi zlatíčko! :-*
      MÁM RADOST, ŽE SE DESIGN LÍBÍ

      Vymazat
  19. Tak koukám, že toho máme hodně společného :) Já zrovna pracuji na několika knihách :) A Londýn, to můj životní sen ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Zaujal mě Harry Potter, toho už si totiž plánuji pěkně dlouho :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to chci zkusit! :D Přítel říkal ,že mi to splní! :-D

      Vymazat
  21. ispirující, skvělé, dokonalé, myslím že se shodneme v hodně věcech

    OdpovědětVymazat
  22. Je to krásné!:) a taky dost inspirující!
    Líbí se mi tvůj nový design blogu;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, mám veeelikou radost, jak mi design každý chválí! :-)

      Vymazat
  23. Hezké!;) určitě se shodneme ne v jedné věci,ale bude jich mnohem víc a máš nový desing že?:) je krásný... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo mám, jsem ráda, že sis všimla a děkuji Ti moc! :-*

      Vymazat
  24. win a jackpot :D hádam sa zadarí ;D

    OdpovědětVymazat
  25. Mám jich v pc asi milion! Pár už se mi splnilo, pár brzo splní..O:) Ať se i tobě splní co nejvíc!!:) Ale minimálně jeden už splnil - mít perfektní design!:D:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ..jé děkuji to je milé! :-)

      Vymazat
  26. perfektné tipy... veľa z toho chcem stihnúť tiež :)))

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  27. skvělej článek :) spousta z toho chci i já! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se nedivím, takový výhra v loterii se hodí :-D

      Vymazat
  28. Odpovědi
    1. Tak to je super, že jsem tě potěšila! :-)

      Vymazat
  29. To je úžasné mít sny. Hodně z těch tvých se mi už splnilo. Nechci být herečkou a nemám idol...no možná Brosnan ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, ze se ti jich už hodně splnilo. :-)
      Můj idol je Kryštof Hádek. :-)

      Vymazat
  30. Super, Dio! :) Povedlo se ti to, máš to hezké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Luci. BTW. Jsi ta kamarádka, jak jsem uváděla na začátku článku! :-) ;-)

      Vymazat
  31. Tak v něčem se i shodneme. :) Já si tyto sny sepsala už vcelku dávno na papír a mám jich něco přes sto. :D Jsem asi moc náročná. :D

    OdpovědětVymazat
  32. Moc pěkný! A dobrý sny - pet kangaroo (to by neměl vidět Žeryček :-D!)

    M. (po 18654891458789800322198 letech)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No díky Ti za komentář! :-)
      Víc komentů

      Vymazat
  33. Krásné. Taky uvažuji, že bych si měla pořídit nějaký takový seznam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jojo, zkus si ho vytvořit! :)

      Vymazat
  34. strašne super čuper nápad toto! :D :D :D
    musím aj ja urobiť

    OdpovědětVymazat
  35. Oblíbenců z "Before I Die" mám díky TUMBLRu hned několik :) Je to fajn inspirace :)
    A nelekej se, když se budeš chtít dostat na můj blog a pod adresou autumnmiracle.blogspot.com bude jako neexistující :) Rozhodla jsem se totiž pro změnu názvu, neboť tenhle nebyl tak charakteristický, a provádím změnu designu a uspořádání blogu :) nově najdeš blog tedy na adrese: www.routine-daily.blogspot.com :) Doufám, že se ti i tak tam bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  36. Before I die miluju.
    Všechny jsou úžasné a je jich málo, co bych si nepřála :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. Podle mě to máme stejně :-))

    OdpovědětVymazat
  38. Pěkný seznámek ;) Shodneme se určitě v tom strávit zbytek života s tím, koho milujem. To bych taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  39. to je suprové :) vždycky jsem si tyhle obrázky tiskla, ale to bych jich měla za chvíli plný pokoj :) takhle je to pěkně pohromadě a jak píšeš, jen to opravdu ,,důležité,,

    OdpovědětVymazat
  40. Mám sešit, do kterého si tyhle věci píšu a potupně si je škrtám..

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: