,

BLACK&WHITE (photos)

sobota, března 16, 2013


Uplynulo dost času od toho, kdy jsem naposledy pořádně fotila. Naštěstí jsme včera s Lenny měly ,,fotivou" a moje paměťovka hlásila 400 nových fotek. Když je venku extrémistické počasí, že máte strach, že by při focení venku Lenny odletěla ve větru i se svými 50ti kily, tak je lepší fotit doma. Stačí jen najít volnou zeď, vytáhnou žaluzie, nastavit odrazovou desku a výsledek pak hodit do černobílé, kterou má rád každý... (,,Antičernobílce" potěším na konci článku) 
Černobílé fotky pozvednou i obyčejnou fotku u zdi ve vašem pokojíčku na vyšší level. Zvládne to opravdu každý. No ale nebudu se bránit pochvalám typu ,,máš talent" a ,,super nápad" =D.  Budu ráda když se necháte inspirovat a třeba mi i někdo z místních napíše, že by se rád nechal ode mě vyfotit. Mám už totiž koleno zdravé a berle jsem zahodila. Stačí si jen počkat až venku  bude opravdové prosluněné jarní počasí a můžete jít na to.  
V posledním odstavci jen zmíním, že tohle nejsou jediné fotky, které Vám z pokojíčkové série ukážu. Můžete se těšit na větší odvaz, protože jsme s Lenny pořádně blby. Dnes odpoledne se chystáme na nákupy a do kina. Babovřesky čekají a večer to zakončíme pizzou. Těším se na to, tohle bude super víkend. Jak už jsem jednou psala, beru s sebou Nikonka a už teď prozradím, že se budete moct těšit pro změnu na menší video z oslavování.  Zatím si užívejte naší černobílé krásy a komentujte, kritizujte, chvalte,..


You Might Also Like

127 your comments

  1. krásne fotky! aj farebné sa mi páčia:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já jsem spíš pro ty černobílé. :-)
      Ať je jednou taky změna. :-)

      Vymazat
  2. obidve ste veľmi fotogenické a máte nádherné vlasy ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsme fotogenické, jen když se fotíme navzájem! :-D

      Vymazat
  3. krásne fotky,strašne vám to pristane :))

    OdpovědětVymazat
  4. tie fotky sa vám naozaj veľmi vydarili! :) ste krásky.
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/2013/03/new-in.html

    OdpovědětVymazat
  5. WOOOOOOW super, boží,!! :) krásné

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budem se červenat, zas nás nepřechval! :-D

      Vymazat
  6. tie vlasy, távre fotky!!!! :D super nápad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jsi moc hodná NATS, jako vždy jsi mě moc potěšila. DĚKUJI! :-*

      Vymazat
    2. nemáš zač! :-))) dnes som sa nechala týmito fotkami inšpirovať tak dúfam že nebude vadiť :) ste ale naozaj krásne ;)

      Vymazat
  7. Ty fotky jsou fakt povedený a asi jsem se zamilovala do Lenči :O :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc L, to potěší od takové tvrdé kritičky jako jseš ty! :-O

      Vymazat
  8. Jste kočky, oběma vám to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme moc ráda, že fotky mají takový velký ohlas od Vás čtenářek, nečekaly jsme to.
      DĚKUJI MOC MARTINKO! :-*

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Díky, jsi moc hodná, že jsi nám tu nechala komentář. :-)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. :-D Ještěže né KRÁVY! :-DDD

      DĚKUJI MOC LUCI, ŽE SIS NAŠLA ČAS NA KOMENTÁŘ! :-)

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Díky moc Tess, jsem ráda, že sem chodíš! :-)

      Vymazat
  12. toľko rôznych tvárí pokope, sú to nádherné fotky !!!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta Lenny je hezká holka, ale chtělo by to přirozenou barvu vlasů, tj. ne blond a ne černou. Jinak jsem tě pokládala za inteligentní holku a ne za vyhledávačku Troškových braků...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Lenny má teď nejlepší barvu vlasů všech dob. Sluší ji to takhle opravdu nejvíc. Zkoušela už hodně změn a takhle to je nejlepší, ale chápu, že každej má jinej názor. Ještě pořád mě za inteligenta můžeš pokládat, neříkám, že se mi ten film bude líbit. Chci ho jen vidět, protože je tak očekávaný, třeba se i zasměju. Já se nebráním ničemu, ve filmu pro mě není skoro nic tabu.

      Vymazat
    2. Lenny má najkrajšiu farbu vlasov to je fakt!

      Vymazat
    3. Troškovy braky a inteligence se vylučují? Jsi ubohá a zakomplexovaná.

      Vymazat
    4. Takže z výběru filmů se dá usoudit, že je člověk ubohej a zakomplexovanej, to jsme se zase něco dozvěděli anonyme, jdi si otravovat jinam, tady na tebe není nikdo zvědavej! ;-)

      Vymazat
  14. všechny pohromadě vypadají dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc moc ráda, že si to myslíš. :-) Děkuji!

      Vymazat
  15. Ty fotky jsou dokonalé. Máš fakt talent :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. nádherné fotky, obě jste kočky :)

    OdpovědětVymazat
  17. Černobílá vždycky dodá takovej šmrnc ! :)
    Obě jste krásné ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to si taky myslím! :-)
      Jsem ráda, že mám s někým společný názor a děkuji, že nás chválíš! :-)

      Vymazat
  18. Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář. :-)

      Vymazat
  19. krásné fotky :-) moc vám to tam sluší holky

    OdpovědětVymazat
  20. bude někdy nějaký návod jak si děláte ty super úžasný vlasy? :O vždycky vám je tak závidím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D No to nevím, nic neslibuji! :-D

      Vymazat
  21. Odpovědi
    1. Jako vždy moc pěkně děkuji za super komentář! :-)

      Vymazat
  22. Krásný fotky! Obě máte úžasný makeup a vlasy:) Nemůžu se dočkat dalších fotek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Make-up je retuš a vlasy lak a tupírák! :-D
      Ale nikomu to neříkej! :-D

      Vymazat
  23. nejbožejší fotky :-)) jste moc krásné!
    Babovřesky bych taky chtěla vidět, snad se poštěstí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Darinko, asi tě ten film trošku zklame. Je to trošku blbost!:-D

      Vymazat
  24. Tak tyhle fotky mě fakt dostaly. Úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Vy jste tak nádherný! :O A Lenča má krásný úsměv a vlásky. :) Vždycky když ji fotíš, tak mi přijde, že nikdy nevypadá na žádné fotce špatně! :)

    OdpovědětVymazat
  26. Nádherné fotky :) Jste fakt krásné ..a ty vlnité vlasy ti závidím, Diuš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš co závidět, stačí si koupit kulmu a je to! :-)
      A JINAK MOC DĚKUJI ZA POCHVALU! :-)

      Vymazat
  27. Dokonalé fotečky, moc vám to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  28. fotky jsou opravdu krásné...těžko vybrat tu nej!!! :) a ty teda máš talent a ano je to super nápad! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, všechny mají své kouzlo! :-)
      Děkuji moc, zrovna takovéhle pochvaly jsem vůůůůůůbec nečekala! :D

      Vymazat
  29. úžasné fotky ! :) Moc vám to na nich sluší

    OdpovědětVymazat
  30. Nádherné fotky :) Tobě i Lenny to moc sluší, jako vždy! :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  31. Moc hezké fotky, úplně si mě nakopla si s kamarádkou také udělat nějakou hezkou koláž :). A už se tě musím konečně zeptat, proč máš vždycky tak krásně zvlněné vlasy :D?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si taky udělejte fotící den! :-)
      Protože se mi kudrnaté vlasy líbí víc než rovné. O:)

      Vymazat
    2. No to mě taky, ale ty tvoje jsou obzvlášť hezké, natáčíš je kulmou nebo jak to děláš :)?

      Vymazat
    3. Jojo, kulmou. Mám je ale vlnité i od přírody, takže mi to vydrží dlouho. :-)

      Vymazat
  32. dokonalé fotky!
    aj ja chcem takú kamarátku :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba nějakou novou poznáš na škole. :-)

      Vymazat
  33. Nemám slov. To jsou tak úžasné fotky. :-O
    Jste krásné, holky! :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pájo díky moc, jsi moc hodná a těší mě, že komentuješ! :-)

      Vymazat
  34. Krásné holky, fotogenické kočky :)*

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  35. babpvřesky mě pobavili:) jinak užasné fotky já bych se takhle taky chtěla vyfotit ale u mě je problem že nemám zas tak kvalitní fotak a nevím jak to nastavit samospoušť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem se smála i jsem si říkala, že je to trapný. :-D ..Tak kamarádka tě vyfotí a samospoušť nebude třeba. :-)

      Vymazat
  36. jste obě nádherné :) já osobně mám mnohem radši černobílé fotky než ty barevné :)

    OdpovědětVymazat
  37. Nádherné fotky :) Aj ja sa možno skúsim takto odviazať s kamarátkou :D :D

    OdpovědětVymazat
  38. nádherný! luxusní xichtíky! :-D JO A VYFOTIT CHCI JÁÁÁÁÁÁÁ!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc a určitě Tě vyfotím, až bude teplo! :-)

      Vymazat
    2. Těším se! :-) a chci i videooo! :-D

      Vymazat
  39. Odpovědi
    1. Reny, jsi moc hodná a děkuji za komentář! :-)

      Vymazat
  40. Ty fotky nemají chybu ! :) Jsou moc krásné,moc vám to na nich sluší :)
    S tou zdí to takhle provádím běžně,protože to doma jinak jaksi nejde :D :)
    Ta s tou kšiltovkou úplně nejvýše je nejlepší! :D
    obě verze jsou parádní,jak barevná tak B&W :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé takovou senzační komentář, dekuji! :-)
      Děkuji moc, zrovna tu fotku o které píšeš jsem sem nechtěla ani dát! :-D

      Vymazat
  41. Tyhle fotky se vám vážně strašně povedly! Na některých fotkách bych tě vůbec nepoznala, si krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, no když se snažím, tak mi to i sluší! :DDD

      Vymazat
  42. Nejdřív sem myslela že to jsou nějaké modelky! Pak mi došlo že to jste vy :) moc vám to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, tak to je pocta, děkuji moc! :-)

      Vymazat
  43. vy jste nádhery! :) ten černobílý efekt opravdu dodá fotkám kouzlo)

    OdpovědětVymazat
  44. Furt na ně koukám :D a nejsem úchyl!:D fakt..sekne vám to! je to super nápad

    OdpovědětVymazat
  45. Super fotky, výrazy, všechno, velmi povedené!

    OdpovědětVymazat
  46. Z pohledu fotografu, jestli si tedy tak můžu říkat, se mi ty fotky zalíbily! A to poslední dobou neříkám kdekdomu. ;)

    OdpovědětVymazat
  47. Fotky jsou krásné :)
    Nevím proč, ale mám pocit, že si jste podobné :))

    OdpovědětVymazat
  48. Jste si hrozně podobné! A obě dvě máte nádherně udělané vlasy!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: