BROWN

pondělí, března 04, 2013

ZDRAVÍM VÁS, MOJI NEJHODNĚJŠÍ ČTENÁŘI!
Moc Vám všem děkuji za pochválení mého nového designu, moc moc moc mě to potěšilo! Jak Vám začal nový týden? Já se právě teď chystám učit chemii, takže se ozývám jen tak v rychlosti. Na fotce vidíte můj dnešní outfit. Ladila jsem do hnědé barvy. Zase je to kombinace oblečení, která zaručuje pohodlí. Hnědé kalhoty s vysokým pasem z H&M tvořily základ outfitu. Na oblíbené basic bílé tričko z H&M jsem přehodila denim košili F&F a omotala jsem se kruhovou šálou z Takka. Doplňky tvořily mopsíkové náušničky a dřevěný prsten. Vintage kabelka z Takka už je klasika.. Co na tuhle kombinaci říkáte?

No ale teď k hlavnímu úkolu tohoto příspěvku. Chtěla bych po Vás, abyste hlasovali v anketě, kterou vidíte pod tímto textem. Rozhodla jsem se totiž, že začnu točit na blog kecací videa. Uvidíme, jak to dopadne a jestli to bude mít úspěch. Teď je na Vás, kterým videem se začne. Ještě prozradím, že se mi opět naskytla možnost spolupracovat s různými e-shopy a brzy se můžete těšit na další giveaway. To je super ne? Já už teda jdu na tu chemii a Vy pojďte hlasovat. 



You Might Also Like

50 your comments

  1. Krásný desing a krásný outfit ! :))
    Strašně bych chtěla džínovou košili a v F&F sem vždycky 1× do měsíce a ještě sem ji tam nepotkala :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už je to asi moc dlouho, co ji mám, snad brzo na nějakou pěknou narazíš. :-)
      Jo a DĚKUJI MOC MOC! :-)

      Vymazat
  2. Ach nemôžem sa pozerať natú košeľu ♥♥♥ je krásna!
    Naozaj je pekný ten design :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, moc děkuji za pochvaly. :-)

      Vymazat
  3. super kombinácia ale rada by som ju videla aj na tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na mě vypadal ještě líp, neboj !:-DD

      Vymazat
  4. Hezká kombinace:) Ta košilka a rifle jsou boží<3

    OdpovědětVymazat
  5. doufám, že vyhraje boyfriend tag! :-) na ten se staršně moc těším :-)
    a ta košile je krásná, chci taky takovou :-)

    OdpovědětVymazat
  6. juu aj ja chcem rifľovú košeľu! :D
    dokonalý outfit ;)

    zahlasované ;)

    OdpovědětVymazat
  7. yes, boyfriend tag :D to bude určitě sranda! :) a ta šála se mi strašně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Bože , tu kabelku miluju ! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Design je opravdu nádherný :) Stejně i tento outfit :)

    OdpovědětVymazat
  10. hnedá je super, mám ju rada. celkovo si to pekne zladila:)

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, děkuji za komentář! :-)

      Vymazat
  11. Outfit je skvělý!:) Na tvém blogu se mi líbí, už teď ho miluju. Jsem nový čtenář:)

    OdpovědětVymazat
  12. pěkný outfit, takové mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  13. džínová košile je super ! :)

    OdpovědětVymazat
  14. skvelá kombinácia...ten šál si musím aj ja zaobstarať...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Kruhových šál mají všude plno. :-)

      Vymazat
  15. tá košeľa je úžasná :) Tiež hľadám riflovú košeľu už veľmi dlho. Možem sa opýtať, kedy si ju kupovala? či je nejaká šanca, že ju ešte budú mať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No už je to dost dlouho, takže pochybuji. :-(

      Vymazat
  16. krásny outfit! :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. skvělá inspirace, takhle kombinace barev se i moc líbí :) a ta košile je úžasná!
    těším se na videa ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a jsem ráda, že se těšíš! :-)

      Vymazat
  18. Mám ráda hnědou. Vypadá strašně pěkně.

    Bublinka

    OdpovědětVymazat
  19. Úžasne skombinovaný outfit. :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherná kombinace! Miluji hnědé kousky v outfitu.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Já taky, hlavně v kombinaci s bílou. :-)

      Vymazat
  21. dianko proč video? sepiš to pls...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no podle mě k blogování natáčení videí patří.
      Bude to snad zábava, budu to točit jen pro legraci.
      Už mám blog dost dlouho a zatím jsem kecací video nenatočila, tak uvidíme, jak to dopadne.
      Když to bude propadák, nic točit nebudu a hotovka.

      Vymazat
  22. Boyfriend Taaaaaaaag, šup šuuuup :)

    OdpovědětVymazat
  23. Kombinace je perfektní. Hnědou miluju a s džínovinou vypadá vážně skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si to myslím, děkuji moc! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: