NIVEA PURE EFFECT (reviews)

čtvrtek, března 21, 2013

Váš obličej bude krásně čistý a problematická pleť se stane minulostí. 
Tento týden jste si zde na blogu zatím prohlédli spoustu fotek, viděli jste jedno narozeninové video, ale kosmetická recenze do party chyběla. Dnešním článkem se to ale změní. Nachystala jsem si pro Vás něco na pročištění, přesněji tedy na pročištění Vaší pleti. Opět zůstanu věrná značce NIVEA a ukážu Vám dva naprosté mistry ve svém oboru.


Jako první bych Vám chtěla představit krém ALL-IN-1 pro extra hluboké čistění. Používám ho teď už druhým rokem a musím Vám teď na něj pět ódy, protože jsem s ním maximálně spokojená. Je to čistící gel, peeling a maska zároveň. Odstraňuje z pleti nečistoty, eliminuje bakterie, které způsobují vznik pupínků, odstraňuje všemi nesnášené černé tečky a zmatňuje pleť. Velmi účinné, ale i přesto jemné složení nedráždí pleť. Ve výsledku má být Vaše pleť hloubkově vyčištěná a krásně hladká. Doporučila bych Vám krém používat každý den na navlhčený obličej (kromě oblasti očí) a krouživými pohyby jemně vmasírovat. Pokud chcete zaútočit na Vaše černé póry, použijte ALL-IN-1 jako pleťovou masku. 1-2x týdně použijte už větší množství krému a nechte na obličeji působit 5minut. Pleť zůstane opravdu krásně hladká a viditelně čistější.

Druhý objev je zázračný ANTI-SPOT krém na problematickou pleť. Má jemné /světle modré/ =D složení, které pomůže s akné snad každému. Je to podle mě, hned po univerzálním krému od značky NIVEA, druhý nejlepší produkt co NIVEA vytvořila. Pokud nevíte, jaký krém by byl pro Vás vhodný na denní používaní, tak bych Vám chtěla doporučit tenhle. Narazila na něj už asi před rokem moje mamka a je s ním moc spokojená. Já jí ho tajně ukrádám a taky jsem moc spokojená. =D Je to takový lék v tubě. Nechává obličej krásně hladký. Super je ho používat po čištění pleti ALL-IN-1, protože je ze stejné řady a účinek se ještě prohloubí. Jestli někoho trápí problematická pleť, nemusí váhat a může jít rovnou na nákup. Můžete ho klidně u mě reklamovat. =D Musím ale říct, že já moc problematickou pleť nemám, ale i tak mi pomáhá pleť udržovat hezky matnou a jemnou na dotek. 
Najde se tady někdo, kdo má s tímto super krémem zkušenosti? Určitě napište do komentářů, co používáte na pleť Vy.

You Might Also Like

35 your comments

  1. Já tedy tento krém měla a mám s ním hroznou zkušenost :( Též jsem ho recenzovala: http://anasglamour.blogspot.cz/2013/03/muj-denni-krem.html

    slupuje se mi úplně z obličeje :(

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já s Niveou nemám vůbec zatím zkušenosti, ale po této recenzi to fakt musím asi zvážit. :D :) Jinak na pleť používám Biodermu, celkem mi vyhovuje. :) A Dio, kolik ty krémy stojí přibližně? Nevíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Biodermou nemám zkušenosti zase já! :-D
      Ten první 109 a ten druhý modrý 99. :-) ..Klikli na podtzlěné odkazy, hodí Tě to hned na e-shop. :-)

      Vymazat
  3. nemala som ich ešte,ale po tvojej recenzii určite vyskúšam,lebo niveu mám veľmi rada:) som zvedavá:)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé vážně? ..Tak to mě těší! :-)

      Vymazat
  4. Zatím jsem nic takového od Nivei neměla, ale výrobky mě celkem zaujaly ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší, že Tě zaujaly, třeba na ně někdy v drogérii narazíš a koupíš si je. :-)

      Vymazat
  5. tohle používám.. nejlepší, nemůžu si stěžovat :) neštípe mě jako ostatní krémy, a na mastnou pleť ideální :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, další do party, co se mnou souhlasí! :-)

      Vymazat
  6. presne s touto Niveou si čistím pleť už..tiež asi dva roky a nemôžem sa sťažovať! :) často si kupujem rôzne produkty, ale tento čistiaci krém by som nevymenila ani za nič :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že tady najdu fanouška značky NIVEA, jako jsem já! :-D

      Vymazat
  7. Peeling jsem měla taky! Byl super. Bohužel jsem typ člověka, co rád zkouší nové věci, takže jsem si po vyplácání tohoto koupila jiný. Rozhodně se k němu ale vrátím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak je dobré to střídat, pak přijdeš na to, co ti nejvíc sedí! :-)

      Vymazat
  8. já už bych na pleť na akné nic z drogerie nedala po zkušenostech s Dermacolem a jejich Acneclear (tak hnusnou pleť jsem nikdy neměla a docela dlouho jsem se z toho oklepávala), až teda na Neutrogenu, tam je můj gelový grepový čistič jednoduše favoritem :-) avšak odličuji se růžovou Biodermou a mažu Biodermou Sebium Hydra a nemůžu si stěžovat :-) ráno se osvěžuji pleťovkou Alkmene a mažu Ryorem proti akné a absolutní spokojenost se všemi produkty, s pletí mi dělají divy :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, děkuji za super rady! :-) ..Já musím taky tu biodermu někdy zkusit. :-)

      Vymazat
  9. od nivei mám ten thermo gél.. je to úplná paráda! ten krém určo vyskúšam ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Zbožňujem ich výrobky a vždy mi skvele sadnú, tak to bolo aj pri týchto. Tiež môžem len odporučiť :))

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to dobře a účinně, ale já takové věci nepotřebuji, nemám s pletí žádný problém. Používám obyč. krém od Garnieru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je dobře, to ti přeji! :-)

      Vymazat
  12. Pro tebe by byl vhodný spíše nějaký krém na problematický charakter!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až nějaký takový vytvoříš, dej vědět. Budu ho ráda používat. :-)

      Vymazat
    2. Co si dát příště koupel v dehtu a vyválet se v peří místo takového výkřiku do tmy? :)))))

      Vymazat
    3. Mám lepší nápad. Co si dát příště odchod na vždy, místo takového opruzování. :)))))

      Vymazat
  13. HELLO! HOW'S IT GOING? :) I love the passion you have for your blog! I am following. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Also on bloglovin, facebook, instagram, twitter, tumblr and even lookbook if you want :3 <3

    NEW POST UP, YOU HAVE TO SEE IT :)

    Steven

    OdpovědětVymazat
  14. je úžasný!!!:)))(

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Musím se přiznat, že Niveu si kupuji jen když jedu na hory. :D A to sáhnu vždy po univerzálním krému v mini balení. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to univerzální mini balení nosím každý den do školy. :-)

      Vymazat
  16. Ten prvý (väčší) All in 1 mám aj ja a som s ním veľmi spokojná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se naše názory sešly! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: