KARNEVALOVÉ KOSTÝMY (reviews)

sobota, března 23, 2013

VÍM VÁS U NOHO ČLÁNKU

Přeji Vám krásný prosluněný víkend, moji zlatí čtenáři. Doufám, že jste venku neumrzli a nebo jste neodletěli ve větru a můžete si v klidu přečíst nový příspěvek. Před nějakým časem se mi naskytla superúžasná možnost spolupracovat s veleznámým e-shopem karnevalovekostymy.czMohla jsem si u nich na webu vybrat jednu věc, která mě zaujme a pak na ni udělat ,,recenzi".  Vybírala jsem snad tři dny v kuse, protože nabídka je neskutečně velká. Měla jsem dva další favority, ale nakonec vyhrála tahle komická paruka s dredy. Vždycky jsem totiž dredy milovala a než bych se dočkala dlouhých vlasů, tak jsem radši využila tuhle parukovou možnost. No a už přesně vím, kam si tohle háro vezmu. Bude se mi příští rok skvěle hodit na poslední zvonění! 
Pokud si ze sebe taky rádi děláte srandu, milujete karnevaly a převleky všeho druhu, budete mít brzy velkou radost, protože chystám GIVEAWAY ve spolupráci s e-shopem karnevalovekostymy.cz. Budete si dle vlastního uvážení vybrat jednu věc, která Vám nejvíc padne do oka. Podle mě to je strašně super a doufám, že se všichni zapojíte! =D Já už teď můžu potvrdit, že jejich objednávky chodí včas, v perfektním stavu a jsou kvalitní. Pokud se tady najde někdo, kdo by chtěl vidět víc fotek s mým novým rasta účesem, tak může mrknou na FB.

You Might Also Like

42 your comments

  1. To je parádní :D na giveaway se těším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, určitě se Ti bude nabídka líbit! :-)

      Vymazat
  2. skvelé to je,ty by si im mohla robiť maskota,alebo lepšie povedané nejakú tvár ich stránky :)

    OdpovědětVymazat
  3. teším sa na giveaway :):):) sekne ti to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky a GIVEAWAY bude co nevidět! :-)

      Vymazat
  4. To je skvělý!:D Vypadají docela opravdově, toho bych já využila a jela s nima do města s kamarádkou nakupovat, jen tak pro legraci:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D No to já radši dělat nebudu! :-D

      Vymazat
  5. Jéé to je super :D sluší ti to ;) a moc se těšímna GA ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Peckovní! :D už jsem myslela, že ses zbláznila Diunko a je z tebe rastafariánka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D No zas až takovej blázen fakt zas nejsem, ale jsem ráda, že sis to myslela. Byl to účel! :-D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Díky moc, je to jen taková sranda! :-)

      Vymazat
  8. jéééé taky se těším na giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Je to super, pekné fotky ! ;D

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké! Taky bych chtěla dostat na výběr 3 věci z takovýho eshopu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Měla jsem na výběr ze sta věcí. Prostě jen cenově omezeno (do 600Kč)

      Vymazat
  11. ta je vtipná :D těšim se na giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  12. Paruka super :D ještě rasta čapku a je z tebe rasta girl :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Čepku mám, achjo, zapomněla jsem na ni! :D

      Vymazat
  13. doooost dobrý Dí :D už se těším na giveway O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D haha! Určitě se do soutěže zapoj, je o co hrát!

      Vymazat
  14. No tak to už se moc těším. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná :) už se nemůžu dočkat :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, z toho mám velkou radost! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: