LAST DAYS #2 (random)

čtvrtek, března 07, 2013

ZDRAVÍM VÁS, DNES SI DÁME ČLÁNEK PLNÝ FOTEK! 
Uběhl víc jak týden od posledního randomu tady na blogu a já jsem slíbila, že randomy zde budou tradicí, takže dnes přidávám další. Dnes jsem nebyla ve škole, protože jsem si jela domluvit rehabilitace s kolem a zároveň i se zády, takže pro mě po dlouhé době nastává cvičící období. Pořádně se do toho opřu a snad mě to jen tak nepřejde. Zítra jedeme babičce popřát k MDŽ a pak dlouho očekávaný víkend a odpočinek. Přes víkend pro Vás natočím první slibované video - Boyfriend TAG a taky se brzy můžete těšit na novou GIVEAWAY. Zkusíte si tipnout, co budete moci tentokrát vyhrát? Přeji Vám krásný večer a pěkné prohlížení fotek.
Prodávám nepoužívanou rasta tašku na votočvohoz. / Proběhla jedna velká změna designu - LÍBÍ? / Poslala jsem crazy čočky výherkyni giveaway. / Na první jarní procházce s přítelem.
Jedna fotka z outfit postu, který jste tu mohli vidět. / S přítelem se moc rádi houpáme. Co Vy? / Po čase jsem zase vytáhla fimo mopsíky do uší. / Ve středu jsem dostala svoji poslední (28.) injekci do břicha. HURÁ!
Mordovala jsem se s chemií, fuj! / Jedna bonusovka ze článku ,,SKLENÍKOVÝ EFEKT" / Nevyrostly mi trochu vlasy? / Taťka přijel z Rakouska a něco mi dovezl.
Oblíbená denim košile v kombinaci s hnědou. / Už zase začínám fotit. Jestli máte zájem, PIŠTE! / S Lenny jsme otipovaly písemku z AJ a měly jsme stejně bodů. / Příspěvek zakončím sladkou tečkou.

You Might Also Like

38 your comments

  1. Zase krásne fotky :)
    Milujem takéto články ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, že tyhle články dělají někomu radost. :-)

      Vymazat
  2. ano design se nám líbí, jsi šikula! :)))
    a ty injekce.. no hrůza, obdivuju tě, že jsi to zvládla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji svému přítelovi! :-D
      A děkuji tetě, která mi je píchala!

      Vymazat
  3. tak na boyfriend tag se těším! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Pekný post, randomy mám veľmi rada :)

    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Moc děkuji, je to jen random takovej obyčejnej, žádný umění.

      Vymazat
  6. super random,s lenny ste šikulky teda :D

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé fotky, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Spätne sa stávam aj ja tvojou pravidelnou čitateľkou! Samé kreatívne veci! A čo sa mi veľmi páči je krásna grafika hlavičky na blogu, naozaj prenádherná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJI MOC, design mám nový a všichni mi to chválí! TAKŽE MÁM MAXI RADOST! :)

      Vymazat
  9. tak ešte raz píšem design je bohovský ! :) a random fotky veľmi vydarené :))

    OdpovědětVymazat
  10. no tak přesně tohle teď v chemii berem taky :D už ať je jí konec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já z písemky nakonec dostala za 2! ZÁZRAK!!!

      Vymazat
  11. Jé,to mě moc těší děkuju :))
    -Ty fotky u skleníku jsou nejlepší ;)

    OdpovědětVymazat
  12. džínová košile je nejvíííc! zrovna jsem si pořídila jednu světlou a už jsem na ní strašně natěšená!!!
    http://silvie-art.blogspot.cz/2013/03/ja-mam-radost-z-novych-veci-jako-kazdy.html#more

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky z ní mám velkou radost! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: