LAST DAYS #3 (random)

úterý, března 19, 2013


Doufám, že všichni máte chuť na dávku fotek? 
Opět jsem pro Vás nachystala malý mix fotek za poslední dobu. Odpočnete si od čtení dlouhých článků a budete si moct ve fotkách prohlédnout mých uplynulých čtrnáct dní. Takže už se nebudu rozkecávat a popřeji Vám pěknou podívanou.
 Přišila jsem si knoflík u saka. Blahopřeji si! =D / S Lenny jsme fotily na téma army style. / Chystám článek se světelným malováním . / Představuji Vám želvu Agátu Vykydalovou. / Oranžový BB on značky NIVEA / Růžička pro radost. / Chystám článek o hodinkách. / Z černobílé série. / Trošku sladkého na nervy, dáte si taky?

 Vrr, další focení s Lenny. / Bezkonkurenční zákusky z Brna. / Nosíte rádi hodinky? Já už je nosím skoro běžně. / Moje premiéra s OREO. / Army n.2 / Forever. / Žeryček miláček, chudáček slepej. / První sněženky u babičky na zahradě. / Druhá z černobílé série. 

You Might Also Like

62 your comments

  1. úžasný fotky, hlavně vy dvě.. jste modelíny! :))

    OdpovědětVymazat
  2. teším sa na druhú várku fotiek s Lenny :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jen kdyby se mi tak chtělo upravovat! :-D

      Vymazat
  3. Překrásné fotky, skvěle se na to dívá a opravdu se u takových článků dobře odreaguju.

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Jsou to jen takový nezáživný věci, ale i tak děkuji! :-)

      Vymazat
  5. ty si neuveriteľne pekná !!! všetky fotky sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, to je krasna pochvala, dekuji! :)

      Vymazat
  6. vůbec mi neděláš s těma zákuskama chutě, nenee :-D hezké fotky a s Lenny jste nádherné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnam, ty jahody tam! :-D ..DĚKUJI ZA NÁS OBĚ! :-)

      Vymazat
  7. Krásné fotky,ty s Lenny se vám strašně povedly :))počkej Žeryček je vážně slepej? :O

    OdpovědětVymazat
  8. Ta černobílá fotka Lenny je naprosto dokonalá! Vždycky jsem snila, že budu mít jednou přesně takovou! :D Já tu holku prostě žeru. Nedělá náhodou modeling nebo něco takovýho? Jestli ne, tak bys ji k tomu ale jako nejlepší kamarádka měla dostat! Je fakt nádherná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D já bych ji k tomu měla dostat!? :-D ..No jako to musí každej sám, ale určitě ji v tom můžu podporovat, to jo!
      P.S. - Jestli chceš, taky Tě tak vyfotím! :-D

      Vymazat
  9. Super, fotky, tyhle posty se mí líbí :) A dostala jsem kvůli tobě chuť na Oreo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, brzy bude další! :-)

      Vymazat
  10. Ta první černobílá fotka v druhé koláži je teda bezkonkurenční! A malování světlem je skvělý, hrozně mě to baví :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherné fotky, hlavně ty, kde jsi na nich ty nebo Lenny, jste krásné! :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  12. nádherné fotky :) mám ráda randomy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že je máš ráda! :-)

      Vymazat
  13. včera som skúšala také svetelné fotky! je to fakt paráda a baví ma to :D

    OdpovědětVymazat
  14. Krásne fotky :) Tie snežienky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, sněženky jsou už teď bohužel pod sněhem. :-(

      Vymazat
  15. Odpovědi
    1. Díky moc, jsem ráda, že se líbí! :)

      Vymazat
  16. jsi nejhezčí, parádní fotky a to sladký bych hned sežrala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jáááá jsem to už sežrala, pozdě! :-DD

      Vymazat
  17. Odpovědi
    1. Jedno velké děkuji Ti posílám! :-)

      Vymazat
  18. Neprodám, promiň, ta je moje. :* Jsem ji kupovala už hrozně dávno, budou to už 2 nebo 3 roky zpět. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodím do Zary celkem často, jestli tam něco podobného uvidím, tak ti hned napíšu. :* :)

      Vymazat
    2. Jééé, to bys byla nejhodnější na světě! :-)

      Vymazat
  19. nádherné fotky a mnam mám chut na zákusky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jdu radši spát, musela bych vyjest ledničku! :-D

      Vymazat
  20. Odkud z Brna jsou ty zákusky? :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z dětské nemocnice, z kantýny! :-)

      Vymazat
  21. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even on Lookbook if you want...just let me know :3 <3

    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpovědětVymazat
  22. Ty fotky jsou úžasný :) Moc se mi líbí ty černobílé :)

    OdpovědětVymazat
  23. Ty zákusky vypadaj moc dobře , mnam:-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: