LAST DAYS N°4 (random)

úterý, března 26, 2013

BONJOUR LES FILLES ET LES GARÇONS

Dnešek byl pro mě ve znamení jazyků. Náš gympl totiž pořádal tradiční jazykový den a já jsem ho společně s kamarádem moderovala. Druhým bodem úrazu pro mě bylo, že mám hrát ve scénce ve francouzském jazyce. Nemohla jsem si absolutně zapamatovat ,,moje dvě věty"! =D Nakonec to ale nějak dopadlo a zas tolik jsme se neztrapnili. Odpolední program spočíval v tom, že jsme se šli dívat na film v cizím jazyce. Bylo na výběr z mnoha filmů a já jsem šla na Skyfall, protože se mi ten film moc líbí. Teda až na Daniela C., kterej vypadá jak ,,postiženej Martin Maxa". Kamarádka Lenny ve škole nebyla, protože měla závěrečky v autoškole a DALA TO! Gratulace, už jsme obě řidičky. Než půjdu na hodinu zpěvu nachystala jsem si pro Vás malý random ve kterém uvidíte fotky za uplynulou dobu a ve zkratce se dozvíte, co se dělo.



  • Už naštěstí nesněží a já můžu čím dál tím častěji jezdit na vyjížďky. 
  • Přítel měl narozeniny, ale dort jsem dostala i já. =D
  • Venku zima, ale já už do sebe leju letní pivo, staropramen lemon.
  • Taťka mě v sobotu ráno vzbudil, ať jdu otevřít okno, že mi přivezl něco dobrýho. =D
  • Uživali jsme si narozeninové nálady a dívali jsme se na Zkaženou úču.
  • Moje nová závislost na pizza brambůrkách, jsou snad ještě lepší, než solený.
  • Koupali jsme našeho Žeryčka, miláčka. Je pěkně voňavej a čistej pejseček.
  • Už zase v restauraci na pizze. Pizza je prostě nejlepší jídlo světa.
  • Dárek pro přítele, lístky na vystoupení PARTIČKY.



You Might Also Like

62 your comments

  1. Odpovědi
    1. To néé, jsou to jen takový momenty dne. Děkuji! :-)

      Vymazat
  2. Pizza brambůrky jsou snad to nejlepší, co může existovat ♥ I když solená klasika je taky dobrá, a ty paprikové? Mňam! A tu Partičku závidím :) Doufám, že si to přítel náležitě užije :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, já bych se toho užrala! :-DD ..Já mám obsesi na solené, ale jako paprikové moc nemusím! :-DDD ..S přítelem pojedem na Partičku spolu, bude to senza, těším se! :-)

      Vymazat
  3. Krásný fotky! Ten dort vypadá lákavě! A pejseček je super slovo :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo já říkám ,,pejseček" často! :-D

      Vymazat
  4. Super fotky, a nejlepší je stejně jídlo<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D taky si to myslím, někdy udělám článek jen o tom! :DD

      Vymazat
  5. krásný fotky, ten dortík vypadá lákavě,
    taky teď máme ve škole jakousi akci, ovšem ne jazykovou, ale humanitní)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, no my máme i hudební dny. :-) Tohle byl jazykovej, ale vlastně i hudební, protože se zpívalo! :-D

      Vymazat
  6. Moc hezké fotečky :) Diinko, musím ti něco říct :D Dnes jsem jela vlakem a sedla si ke mě jedna slečna, která jakoby ti z oka vypadla :) až na to, že se ošívala jak mohla :D pořád se nemohla uvelebit a celkově mi přišla hrozně hyperaktivní, taky pořád žvýkala, no, spíš přežvykovla :D ale hned jak jsem ji viděla, si mi v paměti naskočila ty ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To je sranda, jako nebyla jsem to, ale jako jseš dobrá, že sis mě vybavila a vzpomněla sis na můj fejs! :-D

      Vymazat
  7. mnam ten dort! to je Krtkův? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tvarohový, ale krtkovi je hodně podobnej! :-)

      Vymazat
  8. Vyřiď Lenny, že ji gratuluju a že je šikula! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný, však ona si to přečte zde! :-)

      Vymazat
  9. totaalně miluju tvůj blog! hezké fotky:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :-O DĚKUJI MOC MOC MOC, strašně me to potěšilo!

      Vymazat
  10. jé od Partičky mám podpis :) a pizza chipsy jsou TOP !

    OdpovědětVymazat
  11. Jóó, pizza brambůrky jsou fakt super! :-P A pivo jsem taky měla, zrovna včera, protože jsem na něj dostala chuť. A je jedno, jestli je léto nebo zima! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, už jsem taky na ně měla chuť a bylo mi to úplně jedno! :-D ..Pizza brambůrky dělají strašně malý, asi proto, abych jich nesežrala zas až tak moc! :-DD

      Vymazat
  12. D. C. ve Skyfall má hodně, ale hodně divný obočí. A pořád ho zabírají ! fuj :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně!!!!!!!!!!!! To obočí má strašně spadený a vypadá jak nějaký myška.

      Vymazat
  13. Nojo,pizzové chipsy,těch bych se vážně ujedla :D a je jich přitom tak málo :(
    Moc pěkné fotečky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, jak kdyby je přede mnou už někdo jedl, že jich tam je tak málo! :-D

      Vymazat
  14. Jůů lístky na partičku!!! Bezvadnej dárek! Krásné fotky..jooo ty pizzové jsou nejlepší :) to říkám pořád :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já to taky říkám pořád! :-D ..Na PARTIČKU už se moc těším! :)

      Vymazat
  15. Žeryček je nadšen, koukám! :D

    OdpovědětVymazat
  16. pěkné fotky :) a lístky na partičku, to je skvělej dárek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že si to myslíš! :-) Nevěděla jsem, jestli to bude dobrej dárek, ale naonec měl přítel radost.

      Vymazat
  17. Na Partičce jsem taky byla a uplně super ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, já už se moc těším! :-)

      Vymazat
  18. mám ráda tyhle randomy! :) a jídlo miluju, zrovna pizzu bych mohla jíst pořád :D juu na Partičku bych taky šla - ehm...mám narozeniny v červenci a lístky by mi udělaly opravdu radost :D :D a autoškola mě taky čeká, docela se bojím, tak to snad zvládnu no :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, pizza je nejlepší jídlo! :-) ..Určitě to zvládneš a lístky na Partičku už jsou vyprodaný :-P

      Vymazat
  19. Suprový random opět! :-) Jojo, jazykový den byl mocný, ale zvládli jsme toooo! :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Hmm, dala bych si kousek pizzy :)

    OdpovědětVymazat
  21. Pěkné fotky!:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ráda zúčastním! :-)

      Vymazat
  22. dostala jsem chuť na brambůrky mnam :)

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělý fotky! A není nad to, si v 9 večer udělat chuť na dort, děkuju, jsem zvědavá, jak to teď vyřeším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Přesně, musím souhlasit! :-D

      Vymazat
  24. Ty se učíš francouzštinu? My si budeme vybírat další jazyk a rozhoduji se mezi francouzštinou a němčinou... Potřebuju názor toho, kdo se ji učí.. :D Dík moc za odpověď ;-) Jo a jsem tvoje nová follower;-);-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D No jestli máš chuť se hodně učit a věnovat se Fj, tak si ji určitě dej. Jestli jazyky moc neprožíváš bude pro tebe Fj utrpení! :-D

      Vymazat
  25. aw, what a nice post!
    you're having a great blog, dear!! enjoy reading it.
    wondering if you wanna follow each other? just let me know.
    we could stay in touch though.
    best wishes, www.rot-schopf.com

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: