,

LENNY'S BIRTHDAY (video)

neděle, března 17, 2013

Vaše nejlepší kamarádka má osmnáctiny jen jednou za život a proto si okamžiky oslavování chcete zachovat napořád. Vytvoříte tedy video z narozeninového víkendu a pak celému světu chcete ukázat, že vaše přátelství není ledajaké. Cukrárna, obchody, kino a pizzerie ruku v ruce s dobrou náladou a úsměvem na tváři. Přesně tak nějak bych popsala tohle sestříhané video. Už nevím co bych dodala, snad jen.. Lenny, miluju Tě! 
Video najdete níže po rozkliknutí ,,READ ALL..."


You Might Also Like

84 your comments

  1. chybí mi podobná kamarádka!
    krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba nějakou novou nejlepší kamarádku zrovna potkáš! :-)
      A děkuji moc!!!

      Vymazat
  2. Úžasný video!:) Obě dvě jste kočky! Můžu se zeptat, jaký máš foťák?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám nikon D90. :-) Více info najdeš v sekci ,,ABOUT ME" :-)

      Vymazat
  3. asi tak,mě taky občas s někým někam zajdu,ale tu nejlepší kamarádku jsem nikdy neměla,moc vám to holky sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě můžeš mít!:-)
      DĚKUJI MOC.. :-)

      Vymazat
  4. To je nádherné videoo<3 Moc se ti povedlo!
    Leny musela být hrozně ráda za to jaký si jí uděala den:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem ani neudělala já. Spíš takhle všichni. :-)
      A ona to vymyslela. Já jsem jen točila! :-D

      Vymazat
  5. Super ! Je to dělaný s láskou ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne video :)
    máte šťastie že máte také super kamarátstvo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že ses na ně koukla. DĚKUJI ♥

      Vymazat
  8. Moc pkěné :)
    Leny musí být úžasná. Sama mám takové 2 kamarádky a neměnila bych ani za nic :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Hezká vzpomínka na narozeniny :) Ale asi by mi přišlo divný v tu chvíli to všechno natáčet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, bylo to super. Žádnej ostych v tak super den! :-)

      Vymazat
  10. krásné video, moc vám to všem sluší, Lenny má fakt krásnou barvu vlasů a ještě jednou jí přeju všechno nejlepší! :-)
    T.

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi pekné videjko, vidno že ste skvelé kamarátky :) A určite ste mali super deň. :)) Všetko najkrajšie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bylo to moc fajn a děkuji Ti za komentář! :)

      Vymazat
  12. Krásné video :O kéž by takové video někdo natočil i pro mě :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si natočila i pro sebe - http://www.youtube.com/watch?v=HGBbBdVOK2c :DD

      Vymazat
  13. úplne skvelé je to video :) ste veľmi sympatické

    OdpovědětVymazat
  14. To musel být super den. :) A chci vlasy Lenči! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosímtě, ty máš senza vlasy! :)

      Vymazat
  15. to video je nádherné :)) určitě jste si to užily ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc jsme si to užili, bylo to fajn. :-)

      Vymazat
  16. Krásne video:)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Je vidět, že jsi si narozeniny užila. Máš moc krásné video a přeji ti dodatečně všechno nejlepší skvělá blogerko :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Lenny měla naorzeniny, né já! ;-)

      Vymazat
  18. Všetko najlepšie pre Lenny!!! veľa šťastia, zdravia a neviem čoho všetkého ešte!
    Kľudne nech niekedy ešte napíše nejaký článok :) super video

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to by mohla, kdyby chtěla. Zeptám se ji! :-)

      Vymazat
  19. Jůůů, nedokázala jsem si představit, jak to video chceš udělat a vymyslela jsi to fakt skvěle. :) Je opět vtipný, zábavný.... :D Moc se mi líbí.. Už se zase těším na další! :)) Fakt se povedlo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tys nad tím přemýšlela, týjo..to jseš hodná! :-) ..To jsem moc ráda, že je Ti to příjde zábavný. Já se u toho taky nasmála! :D ..DĚKUJI TI!

      Vymazat
    2. Tak uvažovala jsem, co by to tak mohlo být O:-) :D A čekala jsem něco jinýho a výsledek mě doooost pozitivně překvapil :)) Nemáš zač, já děkuju, že mi něco zpříjemnilo odpoledne :) Opravdu to byl dobrý nápad začít točit videa! :)

      Vymazat
    3. Tak to mě moc těší! :-) ..Jojo začalo mě to zase bavit!

      Vymazat
  20. Žůžo.. to jste si to pěkně užily ! :))

    OdpovědětVymazat
  21. co dodat...krásné video!!! :)

    OdpovědětVymazat
  22. nádherné video ! vidno aké ste super kamarátky :) a prajem všetko najlepšie Lenny!

    OdpovědětVymazat
  23. Bombový video! a na první fotce to do sebe dobře klopíš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jseš moc hodná! ..Lemon beer! :-D

      Vymazat
  24. prostě boží!♥ taky mám takové nejlepší kámošky.. dvě :)

    OdpovědětVymazat
  25. Moc Vám to všem sluší! Lenny přeji všechno nejlepší k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  26. vy ste dokonalé! :´) všetko najlepšie jej popraj odomňa :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, jsi moc hodná a přejícná! :-)

      Vymazat
  27. Moc vám to sluší a to video je taky úžasný !

    OdpovědětVymazat
  28. Taková kamarádka mi chybí.
    Jste krásné, holky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jr škoda. Jinak moc díky! :-)

      Vymazat
  29. Krásne video aj vy ste krásne! :) prajem jej všetko najlepšie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, děkuji za komentář! :-)

      Vymazat
  30. Super video..obě působíte strašně sympaticky! :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  31. moc pěkné!! přeji vše nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  32. Fajnové video:) roztomilé, upřímné!Super fotky:) jste kočky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za přejícný komentář! :-)

      Vymazat
  33. Pěkné video! Je až zvláštní vidět takové kamarádky jako jste vy dvě s Lenny! Přeji mnoho společný dalších let! ;-)

    OdpovědětVymazat
  34. Takové přátelství vám můžou všichni závidět, protože se už jen tak opravdu nevidí! :) Úžasné video♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: