,

NIVEA BB CREAM (reviews)

úterý, března 12, 2013

Dnes tu mám na paškál zkrášlující hydratační BB krém 
Zase je na čase dát si nějakou kosmetickou recenzi. Jako nový kosmetický přírůstek se u mě v poslední době objevil tenhle hydratační krém od značky NIVEA. Už asi tři sta let jsem chtěla vyzkoušet nějaký BB cream a těšila jsem se, že to bude zázrak století, ale žádný jsem si nedokázala vybrat, aniž bych se nebála, že mě zklame. Měla jsem obří zálusk na BB cream od značky Garnier, ale když jsem si pro něj zašla do drogérky připadal mi strašně malý o proti tomu, co jsem si vyhlídla na netu. Druhej problém byl odstín. Chtěla jsem ,,light" ale všude měli jen ,,medium", takže jsem měla smůlu a šla jsem si dál snít domů. Nějakou dobu potom moje hlava vytlačila myšlenky na BB z mojí mysli. Před nějakým časem se mě mamka ale zeptala, jestli má v koupit tenhle NIVEA BB cream koupit, protože ho viděla v drogérii v akci. Všechny moje vnitřní i vnější já jednohlasně souhlasila. A co bylo dál? To se dozvíte v dalším článku. .. Né, kecám. Čtěte dál.. =D
Hned jak mamka krém donesla domů, napatlala jsem si s ním celý obličej a krémem jsem nešetřila. Nevím proč, ale čekala jsem, že složení bude víc vodnatější, ale je jako každý jiný obyč. make-up v tubě. Začala jsem BB roztírat po celém obličeji a najednou jsem v zrcadle sledovala, jak se ze mě stává mulatka. Prostě Dianka se přeměnila na inDiánku, protože tenhle BB zkrášlující krém je strašně tmavý a oranžový i když je určen pro světlý tón pleti. Hned v zápětí jsem našla jeho první plus, šel dobře a rychle odmalovat! =D
Ale už se uklidním a nebudu tak skeptická. Možná se totiž mezi čtenářkami mého blogu najde nějaká bytost, která je s tímto BB spokojená a moje recenze by jí přišla zkorumpovaná. Určitě to tak není, protože já značku NIVEA miluji snad se všeho nejvíc a na BB jsem se moc těšila. Našla jsem si tedy fintu, jak ho používat a nevypadat jako příslušnice kmene Masyjů (jak by řekl náš pan profesor). Na každodenní líčení používám světlý anknecolor z lékárny, ten zas způsobuje bělost až mrtvolnost vaší pleti. Takže proto to teď ráno dělám následovně: Na dlani si vytvořím směs NIVEA krému, aknecoloru a přidám trošku BB. Všechno důkladně smixnu a mám ideální odstín pro moji pleť. Natřu si tím celý obličej a zbylé nedokonalosti pak doladím korektorem a zdarec.
Takže celkově je to tak 50 na 50, jestli jsem opravdu s tímto BB krémem spokojená. Sice ho asi víc použiju až v létě, ale to nevadí. Takže pokud máte tmavší odstín pleti, tak BB vyzkoušejte a třeba na něj budete mít jiný názor. Teď se ptám, je tady někdo, kdo má názor stejný jako já? =D Jinak jsem krém pro Vás otestovala na ruku a už tam vidíte, že je opravdu tmavší, ale fotka zkresluje a ve skutečnosti je to opravdu mnohem horší. Dneškem jsme si ukázali, že všechny recenze nemusí být jen ty pozitivní. Sem tam se najde něco, co až tak ideální není.
Tímto končí nekonečný příběh a začíná gratulace, jestli jste dočetli až sem!


You Might Also Like

52 your comments

  1. ja som dlho uvažovala nad kúpou nejakého a preto som si objednala vzorku od Avonu a zajtra budem testovať :) ale super recenzia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se budu těšit na tvoje testování! :-)

      Vymazat
  2. vypadá dobře, kamarádka ho měla a byla spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli má kamarádka snědší pleť, proč ne! :-)

      Vymazat
  3. tiež mám svetlú pleť a stalo sa mi presne to isté! chvíľu som si ho tiež miešala s niečim svetlejším, ale potom ma to prestalo baviť :D Niveu milujem, ale toto jednoducho nevystihli :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsem ráda, že souhlasíš! 8-)

      Vymazat
  4. myslím,že takmer so všetkými európskymi BB-čkami je problém v odtieni,bohužiaľ. No na tento BB Cream som si robila zálusk,ďakujbohu,že som si ho nekúpila:D Ja používam BB Cream od Skin79,ktorý mám z Ebay, a je perektný,odporúčam! :) Inak super článok kočka ;))

    OdpovědětVymazat
  5. tenhle bb jsem si před nedávnem koupila a na začátku mě taky dost překvapila barva :D ale jak píšeš těm co mají snědší pleť nevadí a já k nim patřím takže jsem spokojená :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je senza, jsem moc ráda, že jsi spokojená! :-)

      Vymazat
  6. já měla doma vzorek, a ta barva byla strašná :D
    ale pěkná recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D pozitivně negativní komentář

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jojo, opravdu je hodně do oranžova! :-O

      Vymazat
  8. já mám BB od garnier pro suchou pleť, vlítla sem asi před rokem do drogerie, sáhla po první BB co sem viděla a doma zjistila že je na suchou pleť a já jí mám mastnou... no nic :D tak rychle jak sem se pro BB nadchla tak rychle mé nadšení zase skončilo. Teď mám zálusk už jen na aknecolor a na make up Dermacol cover....uvidím co si vyberu dřív :D, ale ten Dermacol cover mě táhne už hodně dlouho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D takže máš taky svůj né uplně super příběh s BB. :-D ..Jinak Tvůj ,,zálusk" zní velice zajímavě. Určitě potom dej vědět, jaký produkt je! :-)

      Vymazat
    2. Ja som si tiež dlho robila zálusk na Dermacol make-up cover :-) ..čítala som nanho samé chváli..ale neviem prečo ale mna uplne sklamal (aj preto ze som si vybrala tmavší odtien 209) ..po chvíli mám na tvári šupinky a mapy :-(

      Vymazat
  9. Já o něm taky psala na blogu, někdy začátkem prosince a byla jsem s ním spokojená, jenže to jsem byla ještě celkem opálená z léta. Teď ho použít nemůžu, jedině někam na maškarní :D Ale v létě na něj asi zase přijde řada :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, teď v zimě bych vypadala asi nějak takhle - http://img.blesk.cz/img/1/normal480/1572542-img-ganguro-japonsko-japonky-trendy-styl-barvy.jpg :-D

      Vymazat
  10. ja mám zálusk na BB od Biodermy. tak snáď nesklame ;)

    www.ivyforte.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ta recenze se ti moc povedla, no a musím přiznat také jsem ho recenzovala a ta barva je prostě trochu tmavší.... :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc moc ráda, že souhlasíš! :-)

      Vymazat
  12. hm, nepřekvapuje mě to. Něco podobného už jsem četla :) Ten od BB Garnieru mám a tuhou konzistenci nemá,myslím, že bude asi lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Myslíš, že ho mám také zkusit?

      Vymazat
  13. Ten krém je strašně příjemný na pleti. Nedávno jsem prubla BB od Mishy Signature, jakože bude asijský, tak to bude určitě skvělé... mno... nebylo to špatné, ale neryčela jsem, že by to byl zázrak (holt na mé pleti se asi zázrak neuděje nikdy). Ale chci říct, že Nivea mi přijde podobná konzistencí, byla mi stejně příjemná na pleti, tak akorát mastná na mou smíšenou pleť, dokonce bych i řekla, že lépe hydratovala než Misha... ale ta barva :((( Sioux hadr.
    Takže vidím jeho využití v létě, až se pořádně opálím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně v létě ho teprve pořádně využiji, musím si k tomu jen doopálit tělo! :-D

      Vymazat
  14. Musím súhlasiť, mala som (naštastie) len vzorku a nekupovala som si ho, vadila mi aj konzistencia a tá farba je strašne tmavá, tento BB krém rozhodne kupovať nebudem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro světlou pleť to fakt není nic vhodného! :-)

      Vymazat
  15. Mamka mi koupila taky BB ale už ani nevím od jaký značky,protože jsem ho musela vyhodit.. Hrozně třpytil. Ale chtěla bych vyzkoušet tenhle,tak uvidíme..:-)) Jinak hezky napsanej článek:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc ty moje koťátko :-* ..Jestli máš tmavší pleť, tak ho zkus. Ale jinak ho nedoporučuji. :-/

      Vymazat
  16. Jojo, mám úplně přesně stejný názor.... Prostě tmavý...
    Zůčastni se GA ne mem blogu! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda se zúčastním, děkuji za pozvání! :-)

      Vymazat
  17. Tenhle jsem nezkoušela. Je ale škoda, že jsou všechny světlé BB stejně tmavé :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, nevím pro koho je to tedy vlastně určené! :-/

      Vymazat
  18. joooj mohli by fakt urobiť tie odtiene aj viac svetlejšie...

    OdpovědětVymazat
  19. Mám ho a nenávidím ho :D. Je tmavý, nekryje, když ho zkusím vrstvit udělají se mi na obličeji fleky, prostě hrůza. Používám ho jen o víkendech v tenoučké vrstvě s lépe krycím pudrem.

    OdpovědětVymazat
  20. Další český bb krém a další oranžový, áá :D

    OdpovědětVymazat
  21. No vypadá dost oranžově :D ... nicpro mou světlpu pleť a to jsem ho chtěla zkusit :) ještě že tě mám :) ... já jsem spokojená s Garnier na mastnou pleť a light odstín je výbornej ! :)
    Zvu tě ke mě na giveaway :)
    http://lucieglam.blogspot.cz/2013/03/prvni-velka-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem pomohla! :-)

      Vymazat
  22. Zrovna jsem hodnotila drogerkové BB krémy na mém blogu. Já mám teď Maybelline a zatím jsem spokojená - Garnier pozor obsahuje moc silikonu a ty mastné pleti nesvědčí - ale každému vyhovuje něco jiného. Jinak z oranžové barvy v makeupech i BBéčkách mám už fóbii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha! Děkuji za typy a rady! :-)
      Já snad taky, přijde mi, že je to oranžový snad všechno!

      Vymazat
  23. už od pohledu vypadá docela tmavě no :/ ale tak každá zkušenost dobrá :) já zatím s BB creamy žádné zkušenosti nemám a Niveu stejně jako ty miluju :) ale každá značka má svoje plusy a minusy, takže třeba jednou přijdou s něčím lepším než je tento BB ;) nejvíc mě pobavila ta věta, že se Dianka přeměnila na InDiánku :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D To jsem moc ráda, že tě v této né moc pozitivní recenzi neco pobavilo. :-)

      Vymazat
  24. tak super recenze :D takže asi nekupuji na mě by byl tmavý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ..aspoň víš, co od něj čekat! ;-)

      Vymazat
  25. Já jsem nedávno vyzkoušela BB od garnieru,pouze vzor a ten mi docela vyhovoval :)
    Tenhle mi přijde opravdu nějaký tmavý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, třeba taky někdy natrefím, na ten vhodný! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: