SCREAM WATCHES

neděle, března 24, 2013

Hello, ladies and gentlemen
V tomto článku Vám chci ukázat troje cenově dostupné hodinky značky Scream. Bude to takový malý tip a třeba se zrovna někomu bude hodit, protože pěkných hodinek není nikdy dost.
Hned první ,,kousek" je můj. Tyhle bílé čtvercové hodinky jsem už pár let zpátky k svátku od taťky a jeho manželky. Už tehdy jsem z nich měla velkou radost, ale říkala jsem si, že je asi moc neunosím, protože jsem na hodinky nebyla vůbec zvyklá. Takže jsem je nosila jen sem tam, když jsem nezapomněla. V poslední době je ale nosím čím dál tím víc častěji a už to na nich jde i malinko znát, takže si plánuji pořídit nějaké další, nové. Třeba zdobené do zlaté barvy, když tyhle jsou se stříbrným okrajem.

Druhé hodinky patří mamce. Koupila si je teprve před nedávnem a ještě si na ně ani nezvykla. Vybrala si je, protože mají očíslovaný ciferník, na rozdíl od těch mých hodinek, které mají místo číslic jen čárky a někdy Vás to pěkně zmátne! =D To mamka nechtěla a proto volila právě tyhle. Já osobně bych si je asi nevybrala, protože mám radši hranatější tvary, ale na ruce mé mamky si je dokážu (už i živě) představit a vypadají dobře. Na eleganci těmto hodinkám přidává bílý kožený řemínek.
A jako poslední tu jsou úplně nejnovější hodinky mé nejlepší kamarádky Lenny. Jak už dobře víte, koupila jsem jí je k 18. narozeninám letos v březnu. Lenny z nich měla velkou radost a používá je na denní nošení, protože je hodinkofil. Černý pásek se hodí ke skoro všemu, takže problém s nesladěností máte takřka vyřešen. Po okraji jsou zdobeny malými kamínky a ciferník je celkově netypický, protože je tvořen jen dvěmi číslicemi a už Vám nepomůžou ani žádné čárky představující čísla, protože tam nejsou! =D No ale Lenny to zvládá hravě a nevadí jí to. Moje mamka by byla asi ztracená! =D

Co Vy? Vybrali byste si moje, mamčiny, nebo hodinky Lenny? Jaké jsou Vaše vysněné hodinky? Doufám, že se Vám můj článek přinesl aspoň trošku inspirace a doporučíte mi zase nějakou Vaši oblíbenou značku hodinek.  Po Vašich radách se mi totiž hodinky budou pak už vybírat mnohem snadněji.


You Might Also Like

50 your comments

  1. Všechny jsou moc pěkné, ikdyž já bych dala asi přednost nějakým hnědým s koženým páskem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hnědý by byly taky super, mám hnědou moc ráda! :-)

      Vymazat
  2. Taky mám Scream hodinky a jsem s něma moc spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty první se mi moc líbí, vypadají elegantně a žensky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, když je budu nosit, budu si taky pripadat elegantne a zensky! :-D

      Vymazat
  4. Nejvíc se mi líbí ty první:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší nejvíc, děkuji za názor! :)

      Vymazat
  5. najviac sa mi páčia tvoje ;)
    prečo práve scream hodinky? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože s něma už mám dobrou zkušenost několik let. :-)

      Vymazat
  6. Všechny jsou moc krásné:) Já hledám spíš nějké obyčejné, menší, zlaté za normální cenu a pořád jsem nenašla:(

    OdpovědětVymazat
  7. mě ani jedny uplně nezaujaly, právé kvúli stylu, ale jako dáre pro někoho jsou výborné. Moje vysněné jsou od Michaela Korse, nebo Marca Jacobse, ty si budu přát k 18 tým narozeninám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako dárek se mi zdály taky super, ale určitě jsou i nějaké stylovější modernější blogovější :DD

      Vymazat
  8. všechny jsou krásné, ale já už dlouho jdu po zlatých casio hodninkách (který maj všichni jenom já ne), ale děkuju za tipy)

    OdpovědětVymazat
  9. ja mám od Lorusu a som spokojná a mám tiež iba paličkové <3

    OdpovědětVymazat
  10. Asi bych si žádné nevybrala, ale to jen z toho důvodu, že prahnu po nadčasových náramkových hodinkách.

    OdpovědětVymazat
  11. nejvíc se mi líbí asi ty Lenny :-)
    pěkný článek! :-))

    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu článku, toho si moc ceníííím.:)

      Vymazat
  12. Nejvíc se mi líbí tvoje hodinky. Já jsem nikdy hodinky nenosila a teď bez nich nevyjdu ven. Konečně jsem našla, který se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je dřív taky vůbec nenosila, nebyla jsem na ně vůbec zvyklá. :)

      Vymazat
  13. Ty předposlední vypadají asi nejlíp :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně, to je super, že se Ti líbí. :-) Každý tady říká něco jiného a to je dobře, že má každý svůj názor. :)

      Vymazat
  14. najviac sa mi teda páčili tie tvoje :)

    OdpovědětVymazat
  15. nejlepší jsou Komono! Sice jsou docela drahé (cca 1600,-), ale jsou tak krásné, jednoduché, a existuje tolik kolekcí! Taky jedny mám, nemůžu si je vynachválit, navíc se mi už několikrát stalo, že jsem rukou do něčeho bouchla a na hodinkách ani škrábanec! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, to neznám, jen z doslechu. :-) ..Musím se mrknout, díky za tip! :)

      Vymazat
  16. hodinky nenosím ale líbí se mi nejvíc ty kamoščiny :)

    OdpovědětVymazat
  17. I have to tell you I really adore you

    OdpovědětVymazat
  18. Ty bílé jsou nejpěknější.
    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž, ráda bych tě na ni pozvala a potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  19. Hodinky jsou pěkné, ale nepadly do mého vkusu.
    V nejbližší době plánuju objednat si nové hodinky z Asosu. :)

    http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Globe-Watch/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2758661&WT.ac=rec_viewed

    OdpovědětVymazat
  20. Moc pěkné hodinky, ale ke mě by se asi moc nehodily.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: