SIMPLICITY (outfit)

sobota, března 02, 2013

Vítám Vás u nového článku a zároveň Vám přeji ten nejpohodovější víkend!
Během včerejška prošel blog totální proměnou. Změna designu byla opravdu velká, ale ještě pořád není hotovo. Dnes se chystají další dodělávky, přibude jedna šikovná lišta a další věci, no uvidíte! Já jsem ale zatím moc spokojená, jak se na nový design díváte Vy? Díky tomu, že mi v týdnu v nemocnici řekli, že už můžu pomalu chodit bez berlí a ortézy, tak jsem konečně včera vypadla ven fotit. Bohužel ale byla zima jak prase vix, takže jsem vyběhla ven jen na chvilku a přítel mě vyfotil u nich na dvorku.


Viděli jste, že outfit byl opravdu jednoduchý, pohodlná kombinace na každodenní nošení je mi nejbližší. Na stříbrnou košili (Gate) jsem natáhla oblíbený zelený svetr (C&A) prošívaný stříbrnou nití. Modré jeggins (C&A) už jsou klasika, stejně jako vyšší pohodlné boty (Deichmann). No a jako doplněk jsem si tentokrát vzala náramek s hroty, který jsem vyhrála v giveaway. Líbí se Vám takhle kombinace?

You Might Also Like

80 your comments

  1. Moc Ti to sluší. :)
    Vážně povedené fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji moc ceady, od Tebe to potěší maximálně! :-)

      Vymazat
  2. Pěkný outfit, jsi jako vždy krásná. :) A nový design je moc povedený, líbí se mi o hodně víc než ten starý. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Design je super!
    A moc Ti to sluší :))
    T.F.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Terko, jsem ráda, že se design líbí!:-)

      Vymazat
  4. Stylový outfit, strašně se mi takové líbí!
    Taky se mi tento design líbí víc, povedl se ti, i když není ještě hotový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, to potěší! :-)
      Už je hotovej a taky jsem s ním spokojená! :-)

      Vymazat
  5. přesně jak píše Ceady,opravdu jseš kočka,moc ti sluší úsměv a máš moc hezky udělaný vlasy(kulmou nebo žehličkou?) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasy jsou udělaný kulmou, ale jsou i rozčesaný, mně to docela vydrží :-)
      A JINAK DĚKUJI MOC! :):)

      Vymazat
  6. máš krásné vlásky :) ..jinak tipla bych tě starší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :-D ..To asi jen klamou fotky, já bych se tipla na mladší! :-D

      Vymazat
  7. miluju tvůj styl svetr + košile, moc ti to vždycky sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, taky ten styl mám ráda (proto ho nosím :-D)

      Vymazat
  8. design som už obdivovala :) a úžasné usmievavé fotky :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, díky za pochvalu! :))

      Vymazat
  9. Pěkný design! :)) A hlavně pěkné fotky, jako vždy Dio :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, díky moc za chválu, to moc potěší! :)

      Vymazat
  10. desing sa mi páči velmi :) tak isto aj tvoj outfit velmi ti svedci ta farba, a tie topanocky, no musim sa ist pozriet do deichmannu :))
    a vlasy máš tak krásne zvlnene prirodzene? alebo používaš kulmu ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za přejícný komentář!:-)
      Určit se v D stav, mají je tam i v černé. ;)
      Vlasy se mi točí přirozeně, ale pomáhám jim kulmou.

      Vymazat
  11. aj ja chcem také vlasyyyy,krásna si :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CHICHI, to jsem ráda, ale mám je ještě hodně krátký :-/

      Vymazat
  12. krásný outfit a teda ten design je přenádherný!
    jsi šikulka Dianko!♥

    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko díky moc za pěkný komentář, jako vždy! :-)

      Vymazat
  13. nádherný obleček, jak tvůj tak blogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé díky, to moc moc potěší! :)

      Vymazat
  14. Design je super :)) a moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel dostal jasnej úkol a povedlo se! :D

      děkuji! :*

      Vymazat
  15. novy design je opravdu povedený!a moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc za chválu, jsi milááá(ček)

      Vymazat
  16. Nový design je naozaj podarený! Máš to tu krásne ;)
    A ty? Ty si veľká kočka, žerem ten tvoj náramok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. VÍC TAKOVÝCH KRÁSNÝCH KOMENTÁŘŮ! O:)

      Děkuji!

      Vymazat
  17. Krásný nový design ! :)
    A krásný outfit , sluší ti to !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné fotky i nový desing :) A tvůj svetr miluju!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svetr byl levnej, třeba ho taky seženeš! ;-)
      +DĚKUJI!!!

      Vymazat
  19. Naozaj podarený design :) A veľmi pekný sveter a náramok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za super zhodnocení, díky díky!:)

      Vymazat
  20. Design je straaaaašne krásny ! veľmi sa mi to páči, je to tu prehľadnejšie :) a fotky taktiež, topánky by som ti hneď ukradla ! :DD haha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Děkuji moc moc :-)

      Jinak botky mi prosím neber, jsem s nima moc spokojená! :-P

      Vymazat
  21. moc Ti to sluší a tvému blogu to taky sluší, ten design je fakt dokonalý! :)) super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je fakt moc krásně čte, děkuji moc!!!

      Vymazat
  22. Nový vzhled blogu se mi líbí :P A ty jsi úžasná,jako vždy..:D :'( <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi nejhodnější komentátorka! :-)♥

      Vymazat
  23. Teda Dianko, design je vážně super, moc se mi líbí! A tobě to na fotkách jako vždy moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak toho si moc vážím, děkuji!
      :):)

      Vymazat
  24. Strašně moc ti to sluší! Ten svetr je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář, potěšilo mě to! :):)

      Vymazat
  25. nový disajn je krásny rovnako ako aj tvoj outfit,, ozaj veľmi pekné proste tá kombinácia s tým svetrom a košelou je super,, rovnako sa mi páči aj ten náramok :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, ani jsem nedoufala, že se bude tolik líbit! O:)

      Vymazat
  26. Super typografie!

    OdpovědětVymazat
  27. Design je opravdu super stejně tak jakou outfit! Dělala jsi si design celý sama? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, dělal ho můj přítel. :-) ..Já jsem jen měla plán, jak chci, aby to vypadalo. :-)

      Vymazat
  28. Jednoduché,originální a krásné.Krásné fotky a moc ti to sluší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem to přesně chtěla, děkuji Ti! :-)

      Vymazat
  29. layout je krásný')) a moc ti to sluší))

    OdpovědětVymazat
  30. ten náramek je super! taky bych si ho chtěla pořídit :)) a design taky hezký ;)

    OdpovědětVymazat
  31. Jako vždy ti to maximálně sluší:-)!

    OdpovědětVymazat
  32. woow aký nádherný dizajn :D :D otvorím blog a taká krása! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeeeeeeeeee, to maximálně potěšilo!!! :-*

      Vymazat
  33. Ahoj Diano, běžně takové věci holkám neříkám, ale na fotkách ti to neskutečně sluší :-) hodně fajn předělávka blogísku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé děkuji, já jsem strašně potěšena, že se to myslíš! :-D

      Vymazat
  34. jo ještě sem se chtěla zeptat, vím, že jsi ten náramek s hroty vyhrála, ale určitě víš i od koho :-) docela se mi ten styl zamlouvá. Podobné jsem našla i tady ale se srdíčkama... a to teda není můj styl :-) hodíš tip? Díky Zůza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš tip, kde takový náramek sehnat? ..Buď mrkni na votočvohoz, jestli tam máš profil, nebo zkus H&M. Náramky s hroty jsou teď IN, takže určitě nna nějaký natrefíš! :-)

      Vymazat
  35. Odpovědi
    1. Děkuji moc, ale chtěla bych, aby byly delší! :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: