TRIČKOVÝ (reviews)

středa, března 27, 2013

MILÍ ČTENÁŘI, VŠECHNY VÁS VÍTÁM U NOVÉHO ČLÁNKU 
Dneškem mi začínají prázdniny a mám volno. Hurá, konečně se pořádně prospím a snad si i prázdniny užiji. Budu mít více času na blog, hraní na klavír, určitě chci stihnout aspoň jeden výlet a také musím volný čas věnovat i škole. Hned po Velikonocích píšeme kompozici z matiky a musím se na to naučit. Dnešní příspěvek věnuji malé ,,recenzi", protože uvidíte zboží z e-shopu trickovy.cz v akci. 

Při spolupráci se skvělým e-shopem tričkový.cz, díky kterému mohla na tomto blogu proběhnou bezvadná soutěž, jsem měla i možnost vybrat si jedno tričko pro sebe. Radši než sobě udělám radost někomu jinému a tak jsem vybrala jsem tričko pro přítele. Jeho nejoblíbenější meme obrázek je ,,facepalm" a tak jsem si řekla, že ho překvapím zrovna tímto potiskem. Tričko přišlo v pořádku, dokonce k němu byly přibaleny pěkné maličkosti - klíčenka a nálepky. Materiál je velmi příjemný a tričko není průsvitné, jak jsem si myslela.  Sám přítel říkal, že má z trička radost a že se mu líbí. Zapoooozoval mi v něm, abyste si mohli udělat představu, jak tričko vypadá oblečené.  

Takže pokud byste také chtěli udělat někomu radost podobným tričkem, jako je tohle, stačí se jen zapojit do GIVEAWAY, která poběží do zítřka (Pokud jste tak ještě neučinuli). Tohle je taková poslední možnost před ukončením soutěže, jak zkusit své štěstí. Líbí se Vám tričko, které jsem vybrala?

You Might Also Like

54 your comments

  1. Supr trikoo!
    Zvu tě ke ně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  2. facepalm je prostě nejlepší :D a ještě 'You don't say' :D

    OdpovědětVymazat
  3. podľa mňa je meme už trochu otrepané

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to asi jo, ale my s přítelem zatím ještě žádne neměli :D

      Vymazat
  4. hey there u've got a gr8 blog.. want to follow eachother??? if so follow me and let me know i'll follow back for sure.. :) maybe we can follow eachother on lookbook and facebook too..

    OdpovědětVymazat
  5. S tímhle eshopem už nechci mít nic společného, vyprala jsem ho třikrát a text se sloupnul. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahaaa, tak uvidime, jak to bude vypadat po vyprání. :)

      Vymazat
  6. Souhlasím s Anne, tenhle eshop už nikdy(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za info, tohle je zatim neprane, tak se pak uvidí

      Vymazat
  7. taky mám z tohoto eshopu tričko s Audrey a jsem spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobře jsi tričko vybrala :D

    Normálně tohle nedělám, ale když bude mít blog narozeniny a jediný způsob, jak to s čtenářkami oslavit je uspořádat giveaway, tak tě na ní zvu ...http://janeandherworld.blogspot.cz/2013/03/narozeninova-giveaway-birthday-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkné tričko a správňácká fotka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. snazili jsme se byt originalni :D :)

      Vymazat
  10. Úžasné tričko! Facepalm,to je klasika :D

    OdpovědětVymazat
  11. Zase moc fajn článek :) to tričko, které si vybrala přítelovi se mi líbí :)Pěkné fotky :D
    Giveaway se zúčastním, třeba budu mít konečně to štěstí a něco vyhraju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu článku! :-)

      Vymazat
  12. Super animace, božínku, kéžby byl můj přítel také tak akční a pózoval mi :D
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D No každej přítel není akční, to je fakt. :-)

      Vymazat
  13. Odpovědi
    1. Fakt? :-) Tak to moc díky, že se Ti můj výběr líbí. :)

      Vymazat
  14. jé, priateľovi tričko sekne :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tý jo! Na ten Giff jsem se koukala asi 2 minuty!.)

    OdpovědětVymazat
  16. To triko popisuje můj dnešní výraz nad písemnou z matiky :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ha, ha super. To by se mi do školy hodilo. Já si teď na http://nejmocnejsitrika.cz koupila meme tričko s nápisem PROBLEM? Taky boží :D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: