BLACK SPRING? (wishlist)

úterý, dubna 02, 2013

Ahoj všichni, vítám Vás vítám u nového článku s jarním wishlistem.
Přišlo jaro, ... brzy přijde jaro ...Snad už brzy přijde jaro a zimní bundy vyměníme za parky a kožené bundičky. S prvním oteplením přijdou i jarní nákupy. Já jsem si v tom, co na jaro potřebuji, chci a nebo si přeji, udělala už docela jasno. Ještě jen zbývá jedna maličkost a to sice vyhrát jackpot. Pak už můžu jít nakupovat.

Trošku to vypadá, jako bych držela smutek a nebo, že se chystám někomu na pohřeb. Není tomu tak, jen jsem zjistila, že mi v šatníku a botníku chybí černá barva. Musím to teda napravit a i když je jaro měsícem barev, tak si píchnu do žil trošku černé elegance.
ELASTICKÁ SUKNĚ - Potřebuji nutně nějakou obyčejnou elastickou černou sukni, ke které můžu nosit cokoliv. Mám jen jednu asymetrickou černou a jednu elastickou pruhovanou. Univerzální mi prostě chybí. Nemáte nějaký tip? Chtěla bych jen nějakou obyč., co moc  nestojí.  
LOAFERS - Nemám žádné použitelné baleríny, takže nějaké jednoduché loafers pro mě jsou teď ,,must have". Když nenarazím na nějaké černé, klidně šáhnu i po nějakých nude nebo studded. Doufám, že nebudou moc předražené a hned se nerozpadnou. Mrknu se po nich v Tally Weijl, H&M a kde ještě? Hm? 
MAXI PSANÍČKO - Už dlouhou dobu si přeji nějaké maxi psaníčko, protože se tenhle styl kabelek strašně líbí. Nosila bych je na plesy i jen tak normálně, když bych někam šla. Je to super. Vypadá to elegantně a vleze se Vám do toho milion věcí. 
KŘIVÁK - Snad každý už svůj křivák má, kromě mě. Sice už jsem měla možnost si nějaký koupit, ale žádný se mi až tak moc nelíbil, abych si ho pořídila. Vadí mi totiž, se skoro každý křivák je jen do půl zad. Je to strašně divná délka, která všem dělá hrbatý záda. Snad najdu nějaký, který bude vyhovovat i mým požadavkům.
PENĚŽENKA - Nesnáším svoji dosavadní stoletou Alpine pro peněženku a potřebuji akutně nějakou jinou. Stačila by mi nějaká podlouhlejší s hodně hodně kapsičkama.
CREEPERS - Už minulý rok jsem se zamilovala do creepers bot. Bohužel v ČR jsem strašně špatně k dostání, tak jsem si u založila účet na eBay.cz a tam si nějaké vyberu a budu čekat, až mi přijdou. Chci je vážně asi jen v černé barvě, nevím, jestli mám experimentovat, nebo radši ne. Co myslíte?
ELEGANTNÍ BATOH - Fakt snad nikde nemůžu najít batoh podle mých snů. Chtěla bych nějaký elegantní, ale přitom větší, abych ho mohla nosit do školy a taky chci, aby se mi ke všemu hodil. Takovej nějakej univerzální, krásnej, dokonalej.. =D Takže kdyby jste měli nějakej tip na super batohy, dejte určitě vědět, prosíííím! 
SLUNEČNÍ BRÝLE - Mám asi ty nejlepší předpoklady k tomu, že mi žádné brýle nesluší. Vlastním dvoje sluneční brýle a ani jedny nechci nosit. Musím si pořídit nějaké nové. Nejlíp nějaké bez ,,paciček", abych neměla obtisky na nose, haha. No ale uvidíme, na co narazím a co si vyberu. Snad někdy najdu své spřízněné duše brýle. 
WEDGE - Chci si pořídit nějaké jednoduché černé botky na klínku. Třeba mě Deichmann potěší a na něco pěkného tam natrefím. Žádné černé na tkaničku na jaro nemám. Nosila bych je třeba k té černé sukni, kterou taky ještě nemám =D a doplnila bych to černejma podkolenkama. 
VELKÁ KABELKA - Moje velká černá taška nějak rychle podlehla opotřebení a já tedy hledám novou. Jenže si prostě neumím vybrat. Potřebuji prostě jen velkou černou kabelku do školy, která bude mít i crossbody pás. To je to takovej problém?
Vypadá to, že to bude nákup století, ale já už se vidím, že už si zas nic nevyberu. Počkejte si, jak to nakonec dopadne. Budu strašně moc ráda, za všechny Vaše rady a tipy. Moc mi to pomůže! PŘEDEM DÍKY!



You Might Also Like

74 your comments

  1. Krásný věcičky ! Černá je základ ! :D A jak říkaly v Adams family " černá je tak šťastná barva " :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Taky jsem si na to vzpomněla!!!

      Vymazat
  2. čierna musí byť! u mňa teda určite. Dá sa krásne kombinovať s inými farebnými kúskami :)

    OdpovědětVymazat
  3. Obyčajnú čiernu sukňu mám z New Yorkeru, stála 2,95eur :) Určite si to tam checkni. Psaníčko mám z ebay.co.uk, stálo okolo 5eur, takže určite si kukni aj tú stránku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nakonec sehnala v H&M :-) ..Na ebay.cz mrknu. :-)

      Vymazat
  4. Přesně takovou černou sukni jsem před týdnem koupila v HMku za 130 peněz. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak sukně a velká kabelka je i moje must have, až seženeš, dej nám tip kam na ně naběhnout ;)

    OdpovědětVymazat
  6. čierna je skvelá,ale ja na jar skôr niečo pestrejšie a farebnejšie :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, já mám barvy už v šatníku a chybí mi ta černá. :)

      Vymazat
  7. černá je dobrá a hodí se ke všemu :)
    Každopádně je to hezký wishlist,ty brýle jsou krásné :)
    Já mám v plánu si je pořídit v dioptrické formě (měla jsem je ve wishlistu),tak snad!^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mně žádný brýle nesluší! :-/

      Vymazat
  8. Černou elastickou sukni mají v Takku za 150. Byla tam před měsícem, před týdnem a myslím, že teď tam taky musí být. :D Mají tam i nádhernou rudou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ viděla jsem ji tam, je super! :-)

      Vymazat
  9. Já se zařekla, že si na jaro nic černýho nekoupim, jaro má být veselé a barevné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Já nic černýho ale nemám! :-D

      Vymazat
  10. takovou kabelku jako je ta naprostředku přesně sháním! takové cvočkované loafers jsem si koupila před týdnem v deichmanu, můžeš je vidět tady>> http://howimetfashion.blogspot.cz/2013/03/studed-loafers_30.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si koupila v Mixeruuuuu :-)

      Vymazat
  11. Já bych toho na léto chtěla tolik, že snad budu muset vykrást banku :D.

    OdpovědětVymazat
  12. Stejnou sukni jsem viděla včera v Takku, pohybovala se kolem 100,- . Jinak mívá i Gate - tam také najdeš loafers ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mají ji tam za 150 asi. :-)

      Vymazat
  13. Moc pěkný wishlist ;) černou tu já můžu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Velká černá kabelka je opravdu problém, taky jí potřebuju, ale zatím mám smůlu. Ty se snad prostě nedělají nebo nevím.:D A když už na nějakou narazím, tak je buď drahá (900kč za kabelku, kterou budu každý den nosit do školy, válet jí všude možně a brzo jí zničím fakt nedám) a nebo prostě pořád malá. A loafers v H&M mají, takové ty "semišové", ale já jsem si zrovna koupila v Deichmannu kožené, sice stály 800kč, ale vypadají kvalitně.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já taky ne, navíc ji hnedka zničím a je to škoda peněz! :-D

      Vymazat
  15. Loafers mám z CCC, jsou černé s kamínky a stály jen 550,- což je myslím super.
    a na batoh ti dám tip - batohy Dakine.. nevím, jestli tam mají černý, ale tahle značka je prostě suprová a vybere si tam asi každý.! :)
    a velkou černou kabelku, jó, tu já taky sháním.. viděla jsem pěkné v H&M, ale bolí mě srdíčko, když si představím, že bych za ni měla dát 600,- nebo 800,-
    já vím, že na normální poměry to za kabelku moc není, ale chudé kapesné deváťačky mi to nedovoluje :D a i kdybych na ni našetřila, tak by mi bylo líto ty peníze vyhodit za kabelku a být zase švorc.. budu muset přemluvit mamku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si je koupila v Mixeru. :-)
      Stály mě 650 a jsou kvalitní. :-)
      Mrknu do H&M

      Vymazat
  16. Přesně takovou "obyčejnou" elastickou sukni jsem sehnala v H&M a za směšnou cenu, ale je to asi půl roku zpět..:/ A ty wedges, jen ne tak vysoké, jsem viděla v jednom noname krámku v Praze na Národní třídě. :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem taky byla v H&M a pořídila jsem! :-)

      Vymazat
  17. Já jsem si černé loafers koupila u Vietnamců za 300,-, ale ještě v Primarku po nějakých mrknu :D A na černý batoh jsem se dívala zrovna včera na ebayi, ale zajímala by mě kvalita, když už bych za něj dala litr :D > http://www.ebay.com/itm/NEW-Celebrity-Style-WOMEN-Gold-Studded-HANDBAG-Unisex-Backpack-Shoulder-bags-/121062186481?pt=US_CSA_WH_Handbags&var=&hash=item1c2fde5df1
    A černou tu já můžu. Pro mě nejlepší barva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi nebudou moc kvalitní, ale cena super! :-)

      Aha díky za ten tip na batoh!!! :)

      Vymazat
  18. Ta kabelka je krásná, přesně takovou bych stráášně potřebovala!

    OdpovědětVymazat
  19. Po křiváku a černé kabelce taktéž toužím, takže každá rada drahá :)
    Tvůj blog jsem objevila nedávno, a hrozně mě nadchlo, že jsi "tam od nás" :)) (nejsem přímo z Jevíčka, ale bydlím veeelice blízko, takže už jen tím máš moje velké sympatie :-D ).
    A navíc píšeš moc pěkně, takže se mě jen tak nezbavíš :-D jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na křivák už asi kašlu! :-/

      Vymazat
    2. ---JÉÉ a kde bydlíš, to mě zajímá! :-)

      Vymazat
    3. Jsem z Moravské :) ale jinak poměrně často jezdím do Cetkovic, a Jevíčko znám taky jak svý boty :))

      Vymazat
  20. Milujem kožené veci, obzvlášť bundy O_o A tiež vybíjané kúsky oblečenia.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týýjo, já mám jen kozenou bundu.

      Vymazat
  21. nie si sama komu chýba veľa čiernej ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Potřebuju taky sukni a baleríny..to ostatní se ''nějak sežene''...ale spíš potřebuju nutně kraťasy a hrozně moc bot a hrozně moc kabátků na léto :D...ach já chci být milionář!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D já taky, musíme nějak zbohatnout! :-OOO

      Vymazat
  23. pozývame ťa na našu giveaway :) http://martinaalaura.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  24. Ta bundička vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  25. Mne by sa veru zišli nejaké poriadne okuliare, aj keď slnko neviem kedy bude poriadne svietiť:D
    Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako já nemůžu najít žádné pro mě.

      Vymazat
  26. Já nedávno byla v primarku a tam měli snad všechno z tvého seznamu,všechny veci jsou krásné já toužím vesměs snad po tom stejném,ale jak píšeš měla bych vyhrát jackpot abych si to všechno mohla poridit :DD ;/

    OdpovědětVymazat
  27. Dost možná ti poradil už někdo přede mnou, ale nechce se mi to číst :-D Skvělou (nejen) černou elastickou sukni mají v H&M asi za 150 korun. Já ji mám od podzimu a nedám na ni dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  28. Krásné kousky,černou mám ráda-dá se pak i kombinovat s jinými barvičkami :-)

    OdpovědětVymazat
  29. S tím křivákem to mám stejný... taky bych ho chtěla a taky se mi nikde žádný nelíbí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ten křivák už asi kašlu.

      Vymazat
  30. Já jsem teda raději za barvičky :-) Po té dlouhé šedé zimě to chce nějakou změnu :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám jen barvičky a nic ostatního. :)

      Vymazat
  31. nějaké bodycon sukně mají v H&M tuším za 129 Kč nebo tak nějak :) velké psaníčko a elegantní batoh bych taky chtěla :) a neboj, nejsi sama, křivák taky nemám :( a mám stejný názor jako ty, nevím, proč musí být všechny jen do půl zad? :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahaaa! :-) ..No kašlem na ty křiváky!

      Vymazat
  32. já na jaro kašlu, černou budu nosit pořád, protože jí milujuuuuuu! :D
    jinak sukni najdeš určitě v H&M, nevim za kolik přesně, ale je levná! Na loafers mrkni taky do háemka, myslim že tam měli takový hezký obyčejný:)
    pak křivák-s dýlkou jsem měla šílenej problém, protože mám širší boky a vadí mi když jsem měla jakékoli oblečení ,,nad" boky...ale křivák jsem si nakonec zamilovala a už ho nikdy nesundám!<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Taky na to kašlu, stejně to není žádný jaro! :-DD

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: