CANDY SPRING (outfit)

čtvrtek, dubna 04, 2013

Dnes si dáme článek plný optimistických barev, který snad zlepší nejednu náladu.
Dneska jsem měla klid od školy, protože jsem jela do nemocnice na kontrolu s kolenem. Jen přítel a já. Cestou zpět jsme se zastavili na nákupech. Brzy udělám NEW IN článek. No jenže, než jsme vyjeli z parkoviště, tak se bohužel přítel opřel zadkem auta o sloup a bylo po srandě. Našetřené peníze půjdou na opravu a na nějaký čas máme po ježdění a taky po nakupování.. V životě jsou ale mnohem horší věci. Teď už čas nevrátím a nic jinýho se s tím dělat nedá. Proto si radši prohlédněte pár  fotek z outfitu, který jsem měla tento týden ve škole. Všechno působí tak roztomile a marshmallows náušnice to ještě trošku přicukrovaly. 
Po sto letech jsem zase oprášila mikinu s roztomilou postavičkou z Gate. K ní jsem si vzala mintové  kalhoty z F&F. Celkově vůbec nevím, k čemu mám mintovou barvu vůbec nosit, nemáte nějakou radu? Nemohl chybět ani můj oblíbený prsten s kytičkou z Claire's, který jsem si koupila ve Francii. Sladké náušničky z fima jsem dostala od přítele, on totiž ví, že právě marshmallows jsou moje nejoblíbenější. Určitě se nedivíte, že jsem outfit nenafotila v akci. To počasí venku mi to prostě nedovolilo.. Snad na Vás fotky dýchnou vánek optimismu a nebo to ve Vás vyvolá chuť na cukrovou vatu?! =D

You Might Also Like

76 your comments

  1. Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí! :-)

      Vymazat
  2. A já jsem si říkala,že bys měla na sobě opravdové bonbóny :D ?

    OdpovědětVymazat
  3. barvičky krásně sladěný a ty naušničky? mnam <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všichni by mi je chtěli sežrát! :-D

      Vymazat
  4. jéj to je dokonalé, rozkošné a PASTELOVÉ! :D
    je mi ľúto auta ,,hádam sa skoro uzdraví" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, auto se zatím porád nemocné.

      Vymazat
  5. Jeeej super :)) krasny outfit/ fotky :D

    OdpovědětVymazat
  6. To sú naozaj krásne fotky plné krásnych farieb :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  7. Ta panenka na té mikině je naprosto úžasná :3 Moc pkěné barvy :)
    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty naušničky s bonboonky jsou luxusní !:) :3
    Snědla bych je hned!:D
    Krásné věci jako vždy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně líbí kolem mě mi říká, že má na ty náušnice chuť! :-)

      Vymazat
  9. Máme stejné tričko :D. Náušničky jsou vážně boží, nosila bych je furt :D :).

    OdpovědětVymazat
  10. Juu ty bonbónové náušnice! Máš krásný blog! :) Dávám like na facebooku (petra lorencová), můžeš mi dát také like, udělalo by mi to velkou radost :) předem děkuji!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji jsi moc hodná! :-) Ráda někomu udělám velkou radost! :-)

      Vymazat
  11. tie náušničky sú ako dva cukríky! Krásne.

    OdpovědětVymazat
  12. ty náušničky jsou fakt krásný, úplně k sežrání! :-)
    a s tím autem je to nemilé...
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to opravdu je, ale i to se stane.

      Vymazat
  13. Jé, ty kaťata jsou super! V poslední době mě tahle barva baví. Asi si také nějaké kalhoty pořídím :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle zelenkavá? :-) Zkus třeba taky v F&F :-)

      Vymazat
  14. to je sladký, ty marshmallow náušnice jsou nejlepší a nejroztomileší <33
    na new in článek už se těším a ať máte auto brzy v pořádku)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chtěla bych udělat i takové video o tom co jsme si za tenhle měsíc koupila. :-)

      Vymazat
  15. krásne, všetko tak do seba zapadá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) To jsem ráda, že Ti to tak pripada! :-)

      Vymazat
  16. Já bych mint asi kombinovala s bílou nebo černou, popř. světle meruňkovou. Ale příjde mi, že tohle není úplně "mint", ale třeba mají ve skutečnosti trochu jinou barvu.

    Jinak založila jsem si nový blog, tak budu ráda, když se podíváš. :)
    www.fashionradiance.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, to jsem potřebovala! :-)
      Určitě se stavím!

      Vymazat
  17. Ve škole ti to moc slušelo!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to mě potěšilo, děkuji. :)

      Vymazat
  18. Sladké je to dost, ale to triko je tak roztomilé<3

    OdpovědětVymazat
  19. veľmi pekné veci ,, sweety :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to vážně potěší! :-)

      Vymazat
  20. Parádní barvičky!!! Takové veselé a krásně jarní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak jsem to chtěla, děkuji, že Ti to tak přijde. :-)

      Vymazat
  21. Super mikina! Mint bych kombinovala jak s neutrálními barvami (hlavně s béžovou), ale klidně i s oranžovou nebo růžovou.

    OdpovědětVymazat
  22. ty náušnice jsou krásný, takové by se mi taky líbili :)

    OdpovědětVymazat
  23. Nádherné věci! Já mintovou nosím poměrně často a nejradši jí mám s jinými pastelovými barvami. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky moc děkuji za tip a komentář! :-)

      Vymazat
  24. určitě ti to slušelo ;) taky bych potřebovala radu, s čím mintovou kombinovat ;)

    OdpovědětVymazat
  25. Ty kalhoty jsou super! Já bych je kombinovala třeba s nude košilí, nebo klasikou jako je bílá a černá. Klidně bych se nebála ale i kombinovat s výraznějšími barvičkami, třeba růžovou (například na náhrdelníku a kabelce) nebo výraznými zelenými a modrými detaily. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc díky za tip, pomohlas mi! ;)

      Vymazat
  26. jak doslo k te nehode?

    OdpovědětVymazat
  27. vyzerá to všetko tak roztomilo, pekne:)
    a marshmallows♥
    nati♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc moc, mam nejradši marshmallows!

      Vymazat
  28. krásné :) mint barvu mám nejradši :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. Mám moc ráda takové barvičky ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, je to takový roztomilý. :)

      Vymazat
  30. Ty naušnice! Mám z nich chuť na ty bonobny, jistě víš, které myslím :)

    OdpovědětVymazat
  31. Opravdu optimistický příspěvek.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: