JARNĚ (new in)

středa, dubna 17, 2013

Vítám všechny své milé čtenáře u dnešního článku, ve kterém uvidíte co nového jsem si pořídila.
Před nějakým časem jsem byla letos poprvé ,,jarně" nakupovat a pořídila jsem si pár nových kousků do šatníku a dokonce i jeden do botníku. Budu ráda, když mi řeknete Váš názor na moje nové věci a třeba Vás můj NEW IN článek inspiruje a vypravíte se taky na nákupy.

Už strašně dlouho jsem sháněla pořádné a pěkné loafers, mohli jste je vidět i v jarním wishlistu. Jedny pevné a kvalitní jsem našla v Mixeru a zamilovala jsem se do nich. Moc se li líbí, že jsou zdobené čvočky. Jediné co mi vadí, že zatím nejsou prošlápnuté a na patách mi udělaly pořádné puchýře. Příště si radši vezmu náplasti předem.



Dalším úlovkem jsou dvě nové elastické sukně z H&M. Černou jste také mohli vidět v jarním wishlistu a vínovou jsem Vám ukázala v minulém článku s jarním outfitem. Sukně skoro nic nestály, takže všem můžu jen doporučit, mají se tam v různých barvách.
Poslední věc, kterou jsem si ani neplánovala koupit jsou tyhle šatičky. Našla jsem je náhodou v H&M a moc se mi líbil ptačí vzor, který ještě na ničem nemám a když jsem pak zjistila, že jsou ve slevě, neváhala jsem. Navíc mám moc ráda límečky, takže jsem opravdu spokojená. 
Tak jak se Vám líbí moje nové úlovky? Co jste si pořídili na jaro Vy? Nezapomínejte na GIVEAWAY

You Might Also Like

52 your comments

  1. Já byla nakupovat včera, ale nic na jaro jsem si nepořídila :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou krásné! Chtěla bych jet zase nakupovat!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já byla nakupovat dneska a koupila jsem úžasný džíny, fialový legíny a dva sweet laky :3 ^^

    OdpovědětVymazat
  4. loafers jsou krásné, taky jsem dlouho sháněla až jsem našla v deichmanu...a neboj taky mám na kotnících puchýře
    bodycon sukně jsou krásné, v mém wishlistu také nechybí ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je v D vůbec neviděla. :-)

      Vymazat
  5. wow pěkné botky :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ty šaty jsou úplně ňuníííí!♥♥ taky jsem je viděla, ale u nás je ve slevě asi neměli :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je koupila za směšnou cenu. :-)

      Vymazat
  7. krásné šaty, takové bych brala taky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba je v H&M ještě mají. :-)

      Vymazat
  8. Do mojeho šatníku/botníku zatím přibyly kotníkové tenisky s kovovýma hvazdičkama (možná někdo viděl v Deichmannu, na stránkách nejsou :D), károvaná černo červeno/růžová košile s třičtvrtečním rukávem a konečně plastové brýle, které vypadají relativně normálně :D Kupovala jsem si vždycky pilotky, ale kovové se roztáhnou a pak mi pořád padají z hlavy :/ Chtěla jsem burgundy kalhoty, ale od toho jsem upustila, žádné mi nesedí. Ještě by to chtělo nějakou kabelku a bylo by to vše.. i když, asi nebylo :D
    Ty boty jsou moc hezké a sukně taky! Chtěla jsem takovou obyč černou k černým silonkám, bohužel u nás H&M nikde není :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to jsi super nakoupila! :-O ..Zkus třeba Takko. :)

      Vymazat
  9. Ty boty jsou top!! :) A ty šaty bych potřebovala půjčit na zítřejší focení tabla, jako !! :(((

    OdpovědětVymazat
  10. Ty loafers jsou úžasné :) Podobnou sukni jsem si zkoušela v NY, ale moc se mně v ní nelíbil můj zadek :D
    musliwithmilk.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale udělaly mi maxi puchýře na patách! :-(

      Vymazat
  11. Loafers jsou super:)) Můžu se zeptat kolik stály?:)

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. To mě moc těší, DĚKUJI! :-) ♥

      Vymazat
  13. Přesně tenhle styl šatů mám ráda. A ty sukně jsem si vždy přála, ale nesedí mi. :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky mi asi nesedí, ale co už! :D

      Vymazat
  14. jéjéjé, líbí se mi úplně všechno!

    OdpovědětVymazat
  15. Všechno se mi to líbí, ale velké + za šatičky, kterí jsou vážně senzační !:)(miluju límečky:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, jsem na ty košile snad ujetá! :D

      Vymazat
  16. Ja sa stále neviem rozhodnúť či si mám kúpiť tie loafers :D Tie tvoje sú fakt pekné, takže asi siahnem po nich. Ked ich najbližšie uvidím. Mám podobnú čiernu sukňu z takka, a na tieto z H&M som sa už pozrela, asi si po jednuu takú vínovu ešte skočím :D Takže dakujem za inšpiráciu. Btw. šatičky nemajú chybu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kup kup, nemáš zač, to já děkuji za pochvalu!:)

      Vymazat
  17. šaty i boty jsou opravdu moc pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
  18. jéé taky bych šla nakoupit nějaké nové hadříky,ale musím teď šetřit,tak nic

    OdpovědětVymazat
  19. boty bohovské a dokonalé!
    sukne lacné ;D myslím že za 150 kč si písala minule, paráda ;)
    šaty rozkošné :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, boty mě štvou, tlačí mě! :-(

      Vymazat
  20. neužasnější ty botky, chcu je ! :D

    OdpovědětVymazat
  21. Odpovědi
    1. Děkuji moc, pěkně mě drhnou do pat, SVIŇKY!

      Vymazat
  22. Nejraději bych ti vykradla šatník.:D všechno je to co bych brala hned .. Hlavně ty šaty a boty :)

    (Mimo jiné zvu všechny na svou malou soutěž http://evzuu.blogspot.cz/2013/04/soutez-o-retizek-mustache.html )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to mě potěšilo děkuji! :-)

      Vymazat
  23. Mokasiny su TOP, velmi pekne!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: