LAST DAYS N°5 (random)

úterý, dubna 30, 2013

Ahoj moji věrní čtenáři, v tomto článku si užijete nálož fotek 

Celý týden jsem byla na blogu neaktivní a nahromadilo se mi v mobilu za tu dobu spoustu fotek. Takže už popáté uvidíte malý přehled toho, co se kolem mě za uplynulou dobu dělo. Snad Vás můj random nebude nudit a nedostanete z něho hlad! =D Tak s chutí do prohlížení!
Dostala jsem růžičku. New love??? - Oh no, yuck! / Zdravá strava našeho školního bufetu. Snídáme párky v rohlíku. / Oslava mé těhotné step sister. Bude to holčička. / Fajnový ovocíčko! 


Jojo, bylo to dobrý! / Čáry máry, jsme na káry - Pouťová zábava. / Chodím s Lenny běhat a můj zadek to pociťuje. / Opalování a sušení laku na dvoře. 
Malá pauza v práci MŇAM! MŇAM! MŇAM! / Víkendová písmenková polívka. / S mamkou jsme dostaly chuť na pizzu. / Po vystoupení ve zpěvu jsme s Lenny zašly do restaurace na véču.

Ve škole pořád stejně strašný. / Zdravý a chutný oběd od mamky. / Chodím spát pozdě a jde to vidět i na mých očích. / Máme vylepšený studijní průkazy a sluší nám to.

 S Lenny jsme si udělaly super den. / Víkendové uklízení u prarodičů a jejich pejsánek. / Na procházce, viděla jsem nejmíň tři srnky. / S Lenny jsme se naladily na letní pití. 
Preméra se nám už blíží. / Lenny upleteš mi copánek? / Prožíváme veselé období ve škole. / Zase pizza, ale tentokrát s Lenny.

Musím říct, že se mám v poslední době vážně moc dobře. Jsem šťastná a užívám si každý volný den. Mám pořád co dělat a školu moc neřeším. Cvičím, ale i tak si dopřávám pořádný žraso. Zase začínám fotit, protože venku je krásně. Brzy tu tedy čekejte i nějaké neznámé tváře, které se nechají ode mne vyfotit. 
A co Vy - přežíváte nebo žijete?


You Might Also Like

40 your comments

  1. Proč fotíš mobilem ? o.O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože tohle jsou jen momentky. :-)

      Vymazat
  2. Parádní fotky:D Takové články mám ráda:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, že je máš ráda. :-)

      Vymazat
  3. takovýhle posty mám strašně ráda! super fotky, asi hodně miluješ pizzu, co? :-)

    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moje nejoblíbenější jídlo :-D

      Vymazat
  4. Tvoje fotky nikdy nebudú nudiť :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pouťová fotka je super ;) a z tý pizzy mi strašně vyhládlo!!! :D

    OdpovědětVymazat
  6. miluju randomy :) mmmm dala bych si pizzu !! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nadhera :) randomy jsou mi velice blizke :)

    OdpovědětVymazat
  8. skvělý random! gratuluju k holčičceeeeeee :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jejda, už som sa zľakla, že kto má náš krb :) Predtým, než sme ho obložili vyzeral rovnako :))

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem teď dostala růžičku. Nebo vlastně rovných 16. (když nad tím tak teď přemýšlím, tak sudej počet se nemá dávat, že? :D)
    A ta biochemie, ta mě vyděsila, nemám na ní nejlepší vzpomínky zrovna :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OCH! ..no nemá, ale neva. Já jich jednou dostala 50 a je to taky sudej počet :-D

      Vymazat
  11. To ovocíčko a ostatní jídlo, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. Děkuji Darinko, tvoje fotky znám z INSTA! :D

      Vymazat
  13. čáry máry jsme na káry :-D :-D pobavilo a mám hlad :-D z těch fotek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To jsem nechtěla, dej si něco dobrýho! :-D

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem Tě potěšila. :-)

      Vymazat
  15. Víc randomů! Víc! Jsou totiž moc super! :-)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: