LAZINESS (outfit)

čtvrtek, dubna 18, 2013

Zdravím všechny, dneska byl nejhorší den z celého týdne, co se týče písemek a zkoušení. Naštěstí jsem to až na francouzštinu zvládla dobře. Teď celá unavená a vynervená půjdu do kina na zkoušku, místo toho, abych odpočívala! =D Kéž bych nebyla tak líná. Někdy se ani nenamaluju a neučešu, protože jsem tak líný prase.=D Zrovna v tomhle outfitu jsem byla líná vymýšlet, co si vzít na sebe za top. Tak jsem si jen zapla parku ke krku a šla mi vidět jen sukně a nadkolenky.
[parka - Takko, boty - Street, nadkolenky - místní obchod, brýle - z Anglie]



 Hrotíte všechno, nebo jste taky líní jako já?


You Might Also Like

38 your comments

  1. I když líný přesto boží outfit :3 moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem tak lína, ale má to úspěch :DD

      Vymazat
  2. Líná já jsem pořád :D jinak krásný outfit :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám nadkolenky ráda , ale štve mě , že nedrží a musím si je pořád spravovat , což je vidět i u tebe na fotce ... :) Buď padají a nebo když je slinější gumička tak škrtí ... Ale sluší ti to ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. no já jsme taky strašně líná,jinak moc ti to sluší,jako vždy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak už jsme dvě! :-D DÍKY MOC!!!

      Vymazat
  5. náhodou ti to sluší i v tomhle !

    OdpovědětVymazat
  6. krásná!botky a podkolenky jsou skvělý!

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasný outfit!! miluju černý nadkolenky:)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný outfit ! Moc se mi líbí tvoje boty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsou moje oblíbené! :)

      Vymazat
  9. já jsem taky líná, někdy si říkám, že nikdo víc než já ani být línější nemůže :D je to strašný :D ale tobě to moc sluší ;)konečně jaro!

    OdpovědětVymazat
  10. Přesně takové boty sháním, jsou krásné<3

    OdpovědětVymazat
  11. Hrotím a přesto jsem líná :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Úplně ti to sluší, vypadá to sexy ! :) Pod/nadkolenkoví fetišisti by z tebe byli hotoví :D Máš super brýle :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem líná jako veš, ale oblečení si prostě vždy nachystám večer, protože moc dobře vím, aké mám ráno nestíhačky :D To je ovšem jediné, na čem mně relativně "záleží".. sice se ušeču, ale o malování někdy ani koutkem oka nezavadím :D nač taky! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když si ho večer nenachystám, tak ráno stojím půl hodiny u skříně! :-D ..No ty jseš moje krasotinka i bez malování! :-*

      Vymazat
  14. Mozna laziness, ale taky sexiness (vim, ze to slovo neexistuje, ale co) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh! Děkuji Johanko, to moc potěšilo! :-*

      Vymazat
  15. Náhodou super outfit! :) Miluju nadkolenky a na tobě vypadají úžasně♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: