LOVELY DAY WITH MY BFF (video)

sobota, dubna 27, 2013

KRÁSNÝ VÍKEND VÁM VŠEM, PO NĚJAKÉM ČASE ZASE PŘICHÁZÍM S NOVÝM VIDEEM!
Včera jsem byla s nejlepší kamarádkou na nákupech a skončilo to nakonec tak, že jsme se se přežraly sladkýho a explodovaly jsme vedrem v autě. Nic moc nového jsme si nepořídily, každá jeden nový pár bot a něco k tomu. Hlavně jsme se hodně nasmály, ale dál už nic nemusím popisovat, protože jsem udělala z výletu krátký sestřih, kde všechno uvidíte. Není nad to udělat si super den s nejlepší kamarádkou, nějací kluci ať jdou do kytek! =D 
(Přepněte si na HD)


You Might Also Like

36 your comments

  1. velmi pekne mile vedo :) a super pesnicka - kto je to ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=eBItbPi-ZU8 :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji, jseš nejhodnější! :-*

      Vymazat
  3. moc pěkné video, tu písničku miluju ♥
    máš krásné šaty a banánové donuty jsou nej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, proto je i ve videu. Tak snad Tě to potěšilo! :-)
      Děkuji za pochvalu šatů a já mám ráda čoko donuty! :-)

      Vymazat
  4. krásnéé videjkoo :) už se těším na prázdniny a celé dny s BFF :D btw. za tím volantem ti to sekne ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Lenny bude se svým boyfriendem a já budu odjetá v cizině! :-D ...Díky, taky si to namlouvám, jaká jsem sexy řidička! :-D*

      Vymazat
  5. Mňam♥ Úžasný video! :) Musely jste si to parádně užít, vaše kamarádství vám tiše závidím..
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, stálo to za to! ..SMÍCH! :-D ..Nemusíš závidět, určitě máš taky svoji nejku! :-)

      Vymazat
  6. Leny má úžasný nohy :O <3

    OdpovědětVymazat
  7. video je prostě pecka a přesně tohle si myslím taky, není nad to strávit den nakupováním s nejlepší kámoškou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se mnou souhlasíš! :-)

      Vymazat
  8. Veľmi pekné video :) Museli ste si to fakt užiť

    OdpovědětVymazat
  9. Je super, že máš takovou kamarádku :) každý by měl takovou mít.

    OdpovědětVymazat
  10. neříkej, že Lenny snědla celou tu bagetu, či co to bylo :O ona je takovej proutek hubenej, to není možný, že by tolik jedla :D

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné video ! :) Trubičky jsou nej ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. to video je skvělé :) taky zrovna stříhám jedno, tak snad se mi povede aspoň tak, jako tobě :)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasne, děkuji moc! Ráda se pak mrknuuu! :-)

      Vymazat
  13. super videoo jeeeej, a tie jahody mnam ♥

    www.seesimona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší jsou ale ty lesní jahůdky! :D

      Vymazat
  14. Kluci ať jdou do kytek! To mi mluvíš z duše..před týdnem se semnou rozešel přítel, takže opravdu chĺapy at táhnout kam chtějí :(

    To video je super!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: