MIX OF PHOTOS (part 2)

středa, dubna 10, 2013

Po menší pauze opět přicházím s novým článkem, ve kterém mám připravenou dávku fotek na odlehčení.
Zrovna je předrodičákový období, písemky a zkoušení se na mě hrnou ze všech stran. Mám teď bohužel složité období i co se vztahů týče. Snad to bude časem všechno dobrý. Před miliardou let jsem Vám slíbila poslední várku fotek z focení s kamarádkou Lenny a abych zlepšila náladu všech, kteří nemají zrovna nejlepší období stejně jako já, přidala jsem jako bonus koláže fotek s Lenny, které neměly neměly nikdy spatřit světlo světa. Užijte trapné fotky a už jen dodám, že se brzy budete moct těšit na slibovanou giveaway. Pěkný zbytek dne, papa!


You Might Also Like

70 your comments

  1. super fotky! ste krásne baby! :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky vypadají parádně! Držim palce ve škole :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, týden nekončí, zítra to bude nejhorší! :)

      Vymazat
  3. tohle předrodičákový období nesnáším,je na nic,vždycky ještě podělám co se dá :/(a to kolikrát i když se snažím :D )jinak parádní fotky zvlášť ty koláže,je super vidět že i vy máte ty mentální fotky :D O:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, zvu tě na svojí první GA http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html
    Byla bych ráda za tvoji účast. :)


    Máte vždycky tak krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. nádherná jsi!♥ a Lenny!♥
    na ksichty jsme všichni machři :D

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou úžasné fotky ste veľmi pekné:))))
    http://alexis-kingdom.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. trápne fotky sú najlepšie! :D
    paráda! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No už dlouho jsme si nezatrapčily! :D

      Vymazat
  8. Takové fotky vám závidím, já žádnou kamarádku nedonutím k takovému xichtění :D.

    OdpovědětVymazat
  9. parádne fotky....super nápad takto sa s kamarátkou pofotiť...:)

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Děkuji Leonko, to mě potěšilo! :-)

      Vymazat
  11. fotky jsou supr, udělala bych si z nich kláž na plochu počítače :))

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné fotky! Já bych si z nich udělala koláž a pěkně by se mi to hodil do pokoje :)

    OdpovědětVymazat
  13. užasne fotky, na tu prvu som sa pozerala asi minutu aka je kráásna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D TAK TO MĚ POTĚŠILO, ani bych neveřila! :-)

      Vymazat
  14. Jste krásky, ani bych tě tam nepoznala :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vaše fotky nemají chybu. Obě jste nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  16. To jsou stejně perfektní fotky,na té první ti to moc sluší !! :)

    OdpovědětVymazat
  17. ta první je naprosto dokonalá! sluší Ti to moc :-))

    OdpovědětVymazat
  18. Ach bože, já chci tvoje vlasy!!! Máš nádherné vlasy..jsi krásná :)
    Některé fotky mě doopravdy rozesmály :)
    Na giveaway se moc moc těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to jsme ráda, že se moje vlasy někomu líbí.:)

      Vymazat
  19. Boží fotky ! :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. jste super! :)))))

    http://justanotherstupidbloggg.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. To sú skvelé fotky, určite ste sa bavili :D

    OdpovědětVymazat
  22. Odpovědi
    1. To jsme obě ráda, že se líbí. :)

      Vymazat
  23. Ty fotky jsou kráásné :) Úplně mě nutily k úsměvu.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: