SPRING, REALLY? (outfit)

neděle, dubna 14, 2013

Pěkný nedělní večer Vám všem, moji věrní čtenáři!
Dnes se stalo něco nečekaného, konečně pořádně vysvitlo sluníčko a začalo to pravé jaro. Tento víkend byl pro mě hodně náročný, protože jsem byla v jednom kole, ale beru to jako pozitivní a doufám, že příští týden bude taky takový! =D Více se dozvíte v nadcházejícím týdnu, protože určitě připravím nějaký příspěvek. Teď už se přesunu k dnešnímu příspěvku a to sice k mému letos prvnímu jarnímu outfitu. Vůbec první premiéru měla moje nová sukně z H&M. Je krásně elastická a pohodlná a takže ji každému doporučuji, seženete ji za 130Kč a to se vyplatí. Již tradičně jsem přidala bílou košili s dlouhým rukávem a boty jsem tentokrát volila pískové na klínku, aby se mi hodily k parce. Ostatní doplňky jsem ladila do vínové a růžové barvy.
Nezapomeňte se zapojit do nové GIVEAWAY!


[brýle - Claire's Anglie, náušnice - Orsay, košile, parka, kabelka - Takko, prsten - Claire's Francie, sukně - H&M, boty - Deichmann]

Tak jak se Vám můj první jarní outfit líbil? Co jste si dnes oblékli Vy?
Za fotky děkuji své milované Lenny.

You Might Also Like

84 your comments

  1. máš nádhernou postavu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné fotky!! Já už teď také vytahuji sukně,konečně :)) :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super outfit, máš skvělý nohy :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Wow , kočka!:)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tady ti to hrozně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásna je tá suknička, asi ju pôjdem do HM omrknúť :)

    OdpovědětVymazat
  7. outfit je úžasný :O si krásna, konečne fotky so slnkom :) teším sa na ďalšie jarné outfity a fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No čekaly jsme na to sluníčko s Lenny už skoro do zbláznení, nakonec se to vyplatilo! :)

      Vymazat
  8. Moc mi ten outfit nesed.. možná to bude těma botama a nebo parkou..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je možný, každýmu se líbí něco jinýho. :)

      Vymazat
  9. Mo ti to sluší! Ty boty :O :O Mě do nově vymyšleného outfitu chybí šle z ebaye :D Jinak budu zase jako minulý rok- samá sukně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někomu se boty líbí a někomu ne. :-) Tak to vidíte! :) ..Taky začnu nosit více sukně. :)

      Vymazat
  10. měla bys nosit sukně častěji, máš hezký nohy ;) jinak na tu sukni jsem se v H&M taky dívala :)

    OdpovědětVymazat
  11. nemôžem si pomôcť, tuto mi strašne pripomínaš Hermionu z Harryho Pottera! :D
    ale.. to sa outfitu týka.. tá sukňa je dokonalá, úplne, už dlho takú zháňam ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No to už jsem připomínala kde komu. :-)

      Vymazat
  12. Krásny outfit. Ako vždy ;) Ten prsteň potrebujem ! :D

    OdpovědětVymazat
  13. nádhera až na tie topánky, nehodia sa k ostatnámu, inač šupa-lupa :D ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Odpovědi
    1. ,,Za fotky děkuji své milované Lenny." -- Nejlepší kamarádka Lenny.

      Vymazat
    2. Pozdrav pro Lenny z Prahy

      Vymazat
  15. jů, jarní outfity mi chyběly, a tenhle se povedl :)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky i outfit!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  17. krásná!sukně a brýle jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat
  18. Sukně vypadá nádherně! Moc ti to sluší, hlavně na té 4.fotce :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný outfit, skvělá postava!

    OdpovědětVymazat
  20. Nádherná. Moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc krásné:-)

    www.lucieglam.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Dio, tobě to tady tak neskutečně sluší! :) Né že by ti to jindy neslušelo, ale ten outfit a celá ty ♥ prostě je to perfektní! :) Dělej víc outfit články a zapojuj Lenny jako fotografku, svědčí ti to! :) A ještě jedna věc- jsi tak nádherně hubená! :O ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJI ZA SUPROVEJ KOMENTÁŘ :-*

      Vymazat
  23. krásný ♥
    moc ti to sluší!!! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já včera šla jen v šatech a úplně úžasné to bylo :-)

    OdpovědětVymazat
  25. si ako modelka, veľmi ti to pristane! :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Jsi naprosto úžasná a ty fotky ^^ Mmmm :3 super jarní outfit palec hore (y)

    OdpovědětVymazat
  27. No tobě to zase sluší! Krásné fotky a máš moc hezkou sukni a náramky.

    OdpovědětVymazat
  28. Strašně ti to sluší :) asi se půjdu mrknout po téhle sukni.. I když na mých obézních nohách asi nebude vypadat tak pěkně jako na tobě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Prosímtě nemáš nic obézního! :-)

      Vymazat
  29. Ahoj, máš krásný vlasy! To si točíš kulmou?? Nebo jak to děláš?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj děkuji moc! :-)) ..Jojo dotočuji si je kulmou, jinak je mam vlnité od přírody. :-)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: