SVITAVSKÝ DÝCHÁNEK (random)

neděle, dubna 21, 2013

Krásný víkend Vám všem, kteří právě začínáte číst
Připravila jsem zase jednou za čas trošku delší článek se spoustou fotek. V tomto příspěvku uvidíte, jak jsem trávila minulou sobotu. Byla jsem na přehlídce mladého amatérského divadla Pardubického kraje, která se konala už myslím po čtvrté a vystupuje pod názvem Svitavský dýchánek.
Nádherná pohádka ,,O liščí mourdosti" s úžasnejma kulisama. / Byla to akce na celý den, takže to chtělo i oběd. / Těsně před vystoupením, paní královna a vodník. / Roztomilá malá herečka na hereckých dílnách.
Těšila jsem se, že uvidím spoustu zajímavých představení a zároveň jsem na SY dýchánek jela jako ,,výpomoc". Mladší skupina (naší paní učitelky na dramaťák) na přehlídce totiž taky vystupovala a tak jsem slíbila, že mladé herce nalíčím učešu a že celé jejich představení natočím a nafotím. 
Vystoupení ,,Jak se stalo, že vrána je černá". / Nejkrásnější a nejdojemnější vystoupení z celého dne, ,,Pavouček Pája". / Poslední vystoupení, co jsem minulou sobotu viděla. / Sousta fotek z představení byla hned k vidění na výstavce na chodbě. 
Týden přes SY dýchánkem se konala přehlídka už starších amatérských herců s názvem Svitavský fanda. To jsem si taky nemohla nechat ujít a společně s bff Lenny jsme si na ,,fandu" zajely. Nejvíc se nám líbilo představení zaměřené na Konstantina Biebla.
Z herecký dílny. / Tohle se mi líbilo nejvíc - LINK. - POZOR JE TO NÁVYKOVÉ! /  Hned po každém vystoupení byly fotky okamžitě k vidění. / Program na celé dva dny, bohužel jsem viděla představení jen ze soboty.

S vodníkem v zrcadle. / Představení mlaďochů s kterýma jsem tam přijela. / Mladá slečna uvedla vystoupení. / Poznámková tabule, kde všichni všechno pochválili.
Nakonec si skupina pod vedením naší paní učitelky na dramaťák odvezla krásné čestné uznání. Na poznámkové tabuli mladé herce pěkně pochválili a domu všichni odjížděli s dobrou náladou. Já jsem se taky super bavila, protože miluju divadlo a všechno kolem něj. Jednou ze mě třeba bude ta divadelní kritička.
Ještě ,,horké" čestné uznání a velká radost k tomu. / Ty dvě upřímná srdíčka jsem nakreslila já krásnému představení ,,Pavouček Pája". / Ještě jedna z fotka z pohádky těch ,,našich". / Tak a závěrečná fotka, s tímto ZJEVem jsem tam byla! =) 
Taky milujete divadlo, pohádky, představení, festivaly a hraní - stejně jako já? Kéž, bych se tomu někdy mohla plně věnovat a můj koníček se stal mým povoláním. Tohle je zase jeden takový osobnější článek z mého života. Otázka na Vás: Chcete víc takových článků? =)

You Might Also Like

12 your comments

  1. úžasné! divadla jsou úžasná!♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. tá malá herečka je podarená, a ty by si bola určite super divadelná kritička :)
    pozývam ťa na giveaway , budem rada ak sa zapojíš Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to malý sluníčko! :-) ..Děkuji za pozvání!

      Vymazat
  3. divadla ja môžem a na toto by som šla ;) pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  4. divadlo mám moc ráda, na dramaťák jsme dokonce několik let chodila, ale teď už mi to nevychází časově...ale byla to skvělá zkušenost, naučila jsme se nebát se vystoupit a mluvit...pravidelně jsme jezdili na festival do Bechyně a potom jsem dělala s kamarádkou ještě projekt "Divadlo do škol", kde jsme šly na nějakou základku a tam s dětmi hrály různé hry, impovizace a podobně. Bylo to prostě parádní! :-)
    Promiň, že jsem se tu tak rozepsala, ale hezky jsem si zavzpomínala :-))

    GA o Tangle Teezer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To přece vůbec nevadí! :-) ..Ráda jsem si to přečetla, je super, že má někdo podobné zájmy jako já! :-)

      Vymazat
  5. Ja mám divadelné predstavenia celkom rada, len sama neviem, prečo tam nechodím tak často. Viem, že sama by som na predstavenie nešla, ale asi mám dojem, že by so mnou nikto nešiel, priateľ pár krát bol, ale neviem si predstaviť, že by išiel napr.2x do mesiaca,síce ja by som veľmi rada :) (A ešte k tomu, nezarábam si zatiaľ sama a tiež to nie je lacná záležitosť.)
    Určite si si tento deň užila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě někdy běžte! Třeba půjde přítel rád! :-)

      Vymazat
  6. Krásne fotky, divadlo, to je v mojej krvi :°)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: