VELIKONOČNÍ PRÁZDNINY (random)

úterý, dubna 02, 2013

S MALÝM OPOŽDĚNÍM VÁM VŠEM PŘEJI KRÁSNÉ VELIKONOCE!
Trošku trapas bylo, že jsem psala v minulém článku, že přes prázdniny budu mít více času na blogování a nic nového jsem nepřidala. Ups, to jsem trošku nedala. Nemůžete se mi ale divit, když jsem toho měla tolik na práci, hlavně když jsem jedla pizzu a špagety a palačinky a řízek s bramborovým salátem a smaženej sýr s hranolkama a 3 kinder vajíčka a milku a tak dále a tak dále, hurá a je tu (novej špek na břiše). Další věc, které se nedalo odolat, bylo sledování seriálu Two and half man. Stihla jsem ,,sjet" skoro dvě série, kde jsem se zamilovala do Asthona Kurchera. Takže už mi rozumíte, o co jde..


Nachystala jsem si pro Vás nicneříkající random fotek z velikonočních prázdnin. Uvidíte hlavně hodně fotek jídla a k tomu taky nějaké střípky z Velikonoc u nás doma. Jedna dvojfotka je z natáčení BFF TAGu s Lenny. Teď už žádné povídání a dobré chutnání-podívání! =)



You Might Also Like

54 your comments

  1. krásne fotky! :) ;) tým obrovským korbáčom by som teda nechcela dostať :D:D my sa "našťastie len" oblievame vodou :D

    OdpovědětVymazat
  2. teda tá fotka s tým mega korbáčom :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Super, úplně jsem se divila, že to fakt kamarádčin přítel upletl! :-)

      Vymazat
  4. Super fotky,ale aj sa mi teraz zbiehajú slinky!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. :-D No budeme je asi točit znova, tohle se nám moc nepovedlo !:-D

      Vymazat
  6. ta obrovská žila ! :-O Nechtěla bych s ní dostat po zadku ! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D No já jsem taky nechtěla, ale co jsem měla dělat?

      Vymazat
  7. Pěkná pomlázka ! :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. nie si sama čo toho toľko pojedla ;D
    ten obrák korbáč :O :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D To jsem ráda, to potěší! :-DDD

      Vymazat
  9. Haha, ta pomlázka (jestli se tomu tak dá ještě říkat) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě jo, byla jsem z toho v šoku! :-D

      Vymazat
  10. teším sa na best friend tag! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, snad už brzo bude na blogu!:-)

      Vymazat
  11. Báječné fotky..to ovoce, ta pizza..TA pomlázka :D
    Těším se na další článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Děkuji za moc pěkný komentář.

      Vymazat
  12. teším sa na video :) nádherné fotky,všetko vyzerá chutne

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam ta pizza <3 Teď jsem na ní dostala šílenou chuť :D Tou pomlázkou bych nechtěla dostat na zadek :D :-O A s Lenny vám to moc sluší. Už se těším na video! :)

    OdpovědětVymazat
  14. S Lenny vám to strašně sluší, těším se na BFF tag :) A před tou pomlázkou bych asi utekla :D A ten hyacint ti závidím, já to doma vůbec nemůžu mít kvůli alergii :/ M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  15. Sešlehal tě někdo tou obtří pomláskou ? :D
    Mnam pizza....ten hrníček s tím čajem (?) to je ten vařený čaj? Nebo jak se tomu říká :), prostě to hodíš do horké vody a pak to můžeš i sníst mám pocit ? :)
    Snad sis Velikonoce užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jo! Ale bylo to v pohodě, naštěstí! :-)
      Říká se tomu pečenej čaj a je to fakt strašně dobrý!

      Vymazat
    2. Jo tak pečenej :), ten si kupovala, nebo sis ho vyráběla? Já na něj mám také zálusk :D ! Vůbec ted sem se dala do pití čajů :D

      Vymazat
    3. Ten jsem dostala od přítelové mamky. :-)

      Vymazat
  16. jej, ta pomlázka :D
    krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  17. nicneříkající randomy jsou občas skvělé články, jako ten tvůj :)

    OdpovědětVymazat
  18. miluju jídlo fakt! :D těším se na BFF tag :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta fotka s veľkým korbáčom je Mega:D Zľakla by som sa keby sa niekto s tým ku mne priblížil. hah. Ale fotky sú pekné :)))

    OdpovědětVymazat
  20. Moc hezký fotky :-)) a ta pomlázka :D

    OdpovědětVymazat
  21. Skvělé fotky!! A dostat tou pomlázkou bych fakt nechtěla. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné fotečky :) Ten plyšáček je k sežrání :3
    Wow,to je pomlázka !:O tou bych opravdu dostat nechtěla :D:D

    OdpovědětVymazat
  23. Úžasné fotky! Těším se na video :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jsem ráda, že se těšíš! :-)

      Vymazat
  24. ty kokos, takový karabač :O :DDD to muselo bolet :D
    jinak ta první fotka je sladká :3

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: