WALLET PAUL FRANK

neděle, dubna 07, 2013

PŘEJI PĚKNOU NEDĚLI VÁM VŠEM!
Doufám, že jste měli pěkný víkend a užívali jste si volného času. V tomto článku Vám chci jen v rychlosti ukázat novou peněženku, kterou jsem si minulý týden pořídila. Je to zároveň první věc, kterou si můžu škrtnout z jarního wishlistu.

Jak jste už jistě poznali peněženka je od značky Paul Frank. Sehnala jsem ji na internetu velmi levně a o to mám větší radost, že ji mám. Je v ní hodně přihrádek na různé kartičky a to jsem přesně potřebovala. Uvnitř je i kapsa na zip, do které si dávám drobné. Prostě jednoduchá a praktická peněženka přesně pro mě. Jsem s ní moc spokojená. A jak se líbí Vám? Užijte si zbytek neděle a mějte se krásně!

You Might Also Like

67 your comments

  1. Odpovědi
    1. mohla by jste mi napsat kde mohu sehnat?lenka

      Vymazat
  2. Krásná peněženka.:) Paul no <3

    OdpovědětVymazat
  3. Je skvělá <3 Já mám svoji černou z Manga a taky bych neměnila:)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná :) Kolik tě stála :) ?

    OdpovědětVymazat
  5. Je rozkošná :) Mne by sa tiež nejaká jednoduchá čierna hodila, mám hnedú so zlatými detailmi a už sa mi akosi prestala páčiť :D

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. Je moc pěkná ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. wow!ta je úžasná, já jsem vždycky chtěla pásek paul frank :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem chtěla vždycky všechno PF! :-D

      Vymazat
  8. Mám velice podobnou,akorát bez kapsičky na drobné,za 1 Euro ze Španělska,takže palec nahoru,jsou super! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já bych ale bez kapsičky na drobný neuměla žít. Nevím, jak bych to dělala! :-D

      Vymazat
  9. Od paula jsem měla takovou fialovou, když jsem byla menší :D ale tato je krásná :)))

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. vyzerá super! :) podobnú zháňam aj ja

    OdpovědětVymazat
  11. Stále jsem ještě téhle značce nepřišla pořádně na chut, ale vím, že ji má spousta lidí ráda. Hlavně, že se líbí tobě, to je hlavní. Taky bych potřebovala nějakou peněženku. Už si plánuju novou koupit hrozně dlouho..žádná ale není podle mých představ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já jsem měla přesně takový problém, ale tahle to vyřešila. :)

      Vymazat
  12. jů, líbí se mi, ale mám radši takové elegantnější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem původně chtěla taky nějakou elegantnější, ale nakonec to tahle vyhrála. :)

      Vymazat
  13. Je moc pěkná a těch přihrádek, to by se mi taky hodilo :) M.
    Can't stop

    OdpovědětVymazat
  14. Ta je krásná, já mám s Paulem pásek a batoh :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee taky bych chtěla batůžek. :-)

      Vymazat
  15. rozkošná je :D paula môžem ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se nelíbí Paul Frank, ale provedení peněženky je super :D

    Probíhá u mě giveaway o laky na vlasy, zapojte se!

    OdpovědětVymazat
  17. jeeej tak tá je krásna ! a vyzerá byť aj dosť velka !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jojo, je větší a to je dobřeee :)

      Vymazat
  18. mne sa paci tato Paul Frank, PINK:) http://www.opica.sk/eshop/doplnky/penazenky/penazenka-paul-frank-metalicka-ruzova-p623.html

    OdpovědětVymazat
  19. ahoj, jak se v bloggeru dělá, když chci jako ty mít jen začátek článku na hlavní stránce a až po rozkliknutí se zobrazí celý? a ty štítky about me, youtube atd. se dělají jak? Díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      READ ALL.. se dělá v rozvržení ,,příspěvky na blogu" a tam je najdeš ,,další informace" a to je ono. :-)

      To read all mužes zkusit udělat jako štítky, já to mám udělaný jako ,,stránky"

      Vymazat
    2. díky moc :)

      Vymazat
  20. Jé, tak ta je moc pěkná. Mě se vždycky ale hned každá peněženka rozbije, a rozhodně tím nemyslím to, že by praskla pod náporem penězí. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D No to moje je taky taková hubená! :-DDD

      Vymazat
  21. Tak ta je ale!!! Tu bych si nechala líbit!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: