20 TOP SONGS

sobota, května 18, 2013

KRÁSNÝ SLUNEČNÝ VÍKEND, MOJI MILÍ! 
Na ask.fm mi přiletěl nápad udělat článek se svoji oblíbenou muzikou. Nic podobného tady ještě nikdy nebylo a tak jsem si řekla proč ne. Sesbírala jsem 20 nejaktuálnějších písniček, které právě poslouchám. Třeba se Vám nějací mojí oblíbenci zalíbí a nebo zjistíte, že máme úplně odlišný vkus. Každopádně budu moc ráda, když mi dáte dole v komentářích vědět, jak se Vám tenhle můj článek líbí. Plánuji něco podobného udělat i s filmy. Do seznamu dvaceti nejposlouchanějších songů za poslední dobu jsem nezařadila Beyonce, protože to je pro mě ,,jiná liga" a mám ji absolutně nejradši. Stejně tak bych mohla udělat samostatný článek o Cold play.  DJka Dia Vám přeje příjemný a ničím nerušený poslech, začínáme.. 





You Might Also Like

42 your comments

  1. Nejde to přehrávat na stránce.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, proto stačí kliknout na název a dostaneš se na YT! :)

      Vymazat
  2. Tak to s tebou musím naprosto souhlasit. Já udělat takovýhle článek, tak těch 20 písniček bude jen od Beyoncé :D hahaha
    skvělý výběr DJko Dio :D

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek! Bastille, Fun., Justin Timberlake <33 :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. To bude šílený, ale udělám to! :-)

      Vymazat
  5. super článek, některé písničky neznám, tak si je potom pustím :)

    OdpovědětVymazat
  6. o niektorých pesničkách počujem prvý krát,takže ďakujem za tipy :) a teším sa článok o filmoch ! :)
    lollylucker.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. oo máme stejný hudební vkus :D :)) asi až na tři písničky které jsem neznala ale teď poznala <3 a mimochodem Amelie z Montmartu...srdcovka mohla bych to poslouchat celý dny :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsme si padly do noty! :-)

      Vymazat
  8. Passenger, Macklemore, Rita Ora, Ellie ♥ aaa všetky pesničky úžastné!

    OdpovědětVymazat
  9. Amelie a Lana! Ty jsou nejlepšejší! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za tipy , některý znám ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Fun., Rita Ora, Passenger a další všechny zbožňuju ^^ skvělý výběr :3 :D

    OdpovědětVymazat
  12. První se mi líbí nejvíc ! Miluju Macklemore ! A udělej článek o Beyonce, ona je bezkonkurenčně nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Macklemora teď taky miluji! :-) ..Beyonce je prostě hvězda!

      Vymazat
  13. Niektoré poznám a celkom sa mi páčia :)

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovědětVymazat
  14. Hloupoučce se zeptám, ale jak si dala ty "videa" takhle velký na šířku a malý na výšku?:D

    OdpovědětVymazat
  15. Najviac ma prekvapilo, že tu máš soundtrack z Amelie medzi top 20, uu! :-) Supeer!

    OdpovědětVymazat
  16. hezky vyber:)
    rada bych te ke mne pozvala na giveaway o kozenou kabelku z Italie:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  17. aach, Bastille - Pompeii! Moje nejnejmilovanější písnička!
    A musím uznat že vkus na hudbu máš výtečný (heh, asi proto že bude hodně podobný tomu mému, ale proč si ho nepochválit, že? :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden den jsem si poslouchala pořád dokola! ♥

      Vymazat
  18. Jéé, tak tohle je bezvadný článek, jdu si to všechno pustit!♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
  19. oh no aj let her go poznám, skvelé pesničky. ellie a macklemora si idem hneď pustiť.:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ellie je moje milovanáááá! :-)

      Vymazat
  20. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: