,

ABSOLVENŤÁK VE ZPĚVU (video)

středa, května 22, 2013

Pěknou středu Vám všem,
Včera večer jsem měla absolventský koncert ve zpěvu v místní synagoze. Přišla mě podpořit mamka s kamarádkou a holky-ženy Vykydalovic. Zpívala jsem celkem čtyři písničky a každá byla trochu z jiného soudku. Měla jsem trošku trému, ale naštěstí jsem text nezapomněla a nic jsem nezvorala. Tímto rokem pro mě tedy hodiny sólového zpěvu končí, protože jsem absolvovala už druhý stupeň. Moc děkuji své paní učitelce, která mi trpěla moji chronickou rýmu, pozdní příchody a absence. Možná jsem si zatloukla hřebík do rakve, když jsem dala video z koncertu na youtube, ale i tak se na něj podívejte a zasmějte. Najdete ho dole v tomto článku...

Byla to ryze dámská jízda, protože taťka to nestíhal. =D To je taky důvod, proč to kamarádka Lenča celé natáčela. No a natáčela to stylem ,,hlava tam bejt nemusí, hlavně že tam jdou vidět boty" =D. Po koncertu jsme si šly sednout na chvilku do restaurace a malinko se odreagovat. P.S. - Miluji tuhle momentku, kde je Lenny veverkou. =D

No asi takhle.. Vím, že mám své křivé nohy nějak podezřele daleko od sebe a taky, že mi nejde rozumět a vypadá to, že šišlám..ale i tak přeji příjemný poslech! =D Hateři do mě!
       


Pokoncertové vzezření. / Vykydalovic girls. / Absolventi ZUŠ Jevíčko 2012/2013. / Opakování textu ještě před koncertem. / S paní učitelkou. / Lenny si dopřávala. / Vystřiženo z videa. / Dárek od ZUŠky, kniha dle vlastního výběru. / Umíme se zatvářit..

You Might Also Like

63 your comments

  1. páni zpíváš fakt skvěle,já si troufám zpívat jen ve sprše :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já běžně taky jinde moc nezpívám! :-)

      Vymazat
  2. gratuluji!zpíváš vážně úžasně, s Lenny jste nejlepší

    OdpovědětVymazat
  3. video náhodou povedený, Lenny, mamka a kámošky jsou hodný, že tě přišli povzbudit! :)
    taky letos končím 2 stupeň, ale na klavíru. Mám z toho docela nervy, ale zase si řikám, že je to letos naposled, ať sem na to kolikrát nadávala, tak mi to bude nakonec i chybět! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jsou moc hodný! :-)
      Druhý stupeň v klavíru jsem končila loni :-)

      Vymazat
  4. Jseš moc šikovná a odvážná, že jsi to hodila na YT! <3

    OdpovědětVymazat
  5. KONEČNĚ jsi sem dala video, kde zpíváš, už jsem myslela, že tě nikdy neuslyším:/... zpíváš krásně..taky jsem chodila do zpěvu:) ale příští týden mám absolvenťák z kláves...snad to dám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prej konečně! :-DD ..Já jsem myslela, že je sem snad nikdy nedám! :-D ..DĚKUJI MOC, fakt jsem nečekala, že by se to někomu i mohlo líbit! :-) ..Určitě to dáš, je to brnkačka!

      Vymazat
  6. podle mě zpíváš skvěle, klobouk dolů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem opravdu něčekala, můžu jen moc moc hezky poděkovat! :-*

      Vymazat
  7. Som nevedela že chodíš na spev, teda už si dochodila...Ja práve absolvujem 1. stupeň. Mala si krásne pesničky, najmä Les Miserábles ma dostali...Ja to chcem tiež spievať :/
    Vyzeráš tam akoby si nemala žiadnu trému...Ja to isto dovrzám na plnej čiare xD Skvelo si to dala ;)
    Krásne fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, chodím..už leta :-D ..VÁŽNĚ? :-O ..Děkuji!

      Vymazat
  8. máš odvahu s tím videem! ale nemáš se za co stydět:)
    PS naadhernej design blogu:)

    OdpovědětVymazat
  9. Těšila jsem se na to video, ale je dost nekvalitní, není Tě moc slyšet a rozumět už vůbec, škoda :-(

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jedině přepnout na HD kvalitu, ale tos asi udělala. ...Jo v jedné písničce mi nejde nic rozumět.. Vím vím ..Je to jen pro představu. :)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Nejsem, to Ty jsi tak moc hodná! :-*

      Vymazat
  11. To som nevedela, že vieš takto spievať! Síce to nie je až tak počuť, ale myslím, že talent máš. :°)
    Tú trému poznám, ja ju budem mať zasa zajtra, pretože budem spievať na výročí školy. =D

    OdpovědětVymazat
  12. Zpíváš fakt dobře !! :D děkuju za komentář a sledování :D oplácím :)
    http://head-up-baby.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Kdy se na Tebe ty zpěvačko půjdu kouknout do ROYAL ALBERT HALL? Doufám, že brzy! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Řeknu jen skromné: ,,No, haha!" :-DDD

      Vymazat
  14. Je to skvělé, já bych neměla odvahu tak zazpívat nikdy nic ... sama ne .. chodila jsem do sboru, ale zpívat umím jen ve skupině, ale jak mám začít zpívat sama, tak to je konec :D ... Je to vážně milé. :)
    Jinak dobrá náhoda, zrovna dnes, když jsem čučela na Amelii z Montmartru, tak jsem si vzpomněla, že jsem počáteční hudbu poslouchala v remixu ... a ten remix máš právě tady na videu hned na začátku, ach jak já ty denní náhody nemám ráda. :D:D Ale tleskám tedy k výběru hudby. A hlavně k tvému zpěvu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takové náhody mě taky vždycky často straší! :-D ..

      Děkuji za moc milý komentář, potěšilo me to! :-)

      Vymazat
  15. Kamarádka na poslední fotce vypadá jak vystřihlá z Osvětimi...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je trapny... Kdyz ani nepoznas, ze je z Maudhauzenu!

      Vymazat
    2. Trapný je, že ani nevíš, jak se název toho koncentračního tábora píše.

      Pravdou však zůstává, že ty i Lenny byste měly mít o něco delší sukně, už jen s ohledem na příležitost, které jste se účastnily.

      Vymazat
    3. Já vím moc dobře, jak se to píše, ale psát si to můžu jak chci :-*
      A stejně tak si můžu nosit co chci a jestli se ti něco nelíbí, tak sem nechoď!

      Vymazat
    4. Dianko, reaguješ jako malé rozmazlené dítě :-) Zaprvé se nám nesnaž namluvit, žes to tak napsala schválně a uznej svou chybu. Zadruhé, dobrou radu by sis měla vzít k srdci. Sukně typu "půlka zadku ven" nos na diskotéky, ne na oficiální události. Samozřejmě si můžeš nosit co chceš, ve svém věku bys ale mohla mít povědomí o dress code. Snad časem pochopíš, že vystavovat maso není středobodem světa...

      Vymazat
    5. Ano, děkuji převelice. ..Ty zas třeba časem pochopíš, že se o mě nemusíš starat.

      Vymazat
    6. Nechte toho. Z těch fotek je jasný, že matka donutila Dianu vzít si asexuální halenku po babičce a aby to Diana vyvážila, vzala si mikrosukni.

      Vymazat
    7. :-D jste normální?! Člověk, když ty vaše "komentáře" čte, se musí jen a jen smát vaší blbosti! Radši už nic nepište, ať si neuděláte ještě větší ostudu, pokud to tedy ještě jde ...

      M.

      Vymazat
    8. Twl mám tu halenku ráda! :-DDDDDD

      Vymazat
    9. Tak svýho přítele jsi taky měla ráda, i když nebyl hezkej ani sexy.

      Vymazat
  16. Tyjo, neumím si představit, že už by pro mě hodiny zpěvu končily, hrozně bych to obrečela! :D Krásný fotky, zpíváš moc hezky! :) A nohy ti závidím, hubeňoure!♥
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teda nebrečela! :-D ..Zpívat si můžu doma! ;) ..Nemáš co závidět, fakt!

      Vymazat
  17. Tak se jdu znova namalovat no! Les Miserables mě vždy dostanou a ty jsi je odzpívala krásně =) Opravdu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JSEŠ MOC HODNÁ, tohle mě nesmírně potěšilo! :-O

      Vymazat
  18. Kdepak, kam se můj blog hrabe na ten tvůj, paráda, ty úžasné fotky, na fotky koukám nejraději:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosimtě! Každá máme asi jiný názor :-P

      Vymazat
  19. Zpíváš nádherně, klobouk dolů :) Máš skvělý blog :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJI ŠÍLENĚ MOC, tolik chvály! :-) ..Budu mít hned lepší den O:-)

      Vymazat
  20. krasa :) super spievas, mat tak hudobny sluch :D dakujem za kerasne komentare a oplacam sledovanie ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Od kdy je paní Vykydalová holka??? Měla bys mít úctu ke starším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem to kvůli tobě aktualizovala. O:-)

      Vymazat
  22. CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

    OdpovědětVymazat
  23. Wow spievaš fakt nádherne!♥

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: