,

CELEBRATION

pondělí, května 27, 2013

Před dvěma týdny slavila moje dlouholetá kamarádka Elenka 18. narozeniny a to si určitě zaslouží malé připomenutí na blogu. Navíc mám pro Vás spoustu novinek, tak s chutí do toho. 
Kamarádku Elenku jste mohli už před sto lety vidět v TOMTO článku, takže můžete posoudit, jak moc se změnila. Bohužel jsem musela nakonec z její oslavy odejít dřív, díky nemilým a nečekaným událostem. No ale teď už se zase blýská na lepší časy a plánuji za E jet do Brna a zajdeme si do divadla a oslavovat budeme jen tak. Posílám pusu Eli a těším se na to!
Teď k těm slibovaným novinkám. Celý minulý týden jsme měli maturitní volno a já jsem se absolutně nic nenaučila, ale i tak jsem si držela dobrou náladu. Jezdila jsem za bráchou do nemocnice, udělily jsme si s mamkou nakupovací den, měla jsem absolventský koncert ve zpěvu, někoho jsem poznala, měli jsme premiéru s divadelním souborem (určitě udělám článek plný fotek z představení) a mnoho dalšího...



Na blogu to moc nežilo, to je pravda, ale pořád mě můžete zastihnout v akci na ASKU a na INSTAGRAMU. Zítra jedu na dva dny pryč z domu. Naše škola totiž pořádá dvoudenní exkurzi. Pojedeme přes Telč do Českého Krumlova a pak další den do koncentračního tábora v Maunthausenu v Rakousku. Těším se, protože to bude akce s mojí nejkou Lenny, jako vždy si to užijeme! Určitě se pak budete moct těšit na článek z Rakouska. Mám v plánu natočit určitě i nějaké video. Snad nám vyjde i počasí.


Zleva: Nejlepší kamarádka mého dětství - Míša, bývalá nejlepší spolužačka - Zuzka, můj nejlepší bodyguard - Lucka a Eli - VŠECHNO NEJLEPŠÍ!

You Might Also Like

28 your comments

  1. Juuuu uz sa tesim na novinky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, hned bych jela s vámi, do toho divadla i na exkurzi. Rakousko je nádherné a navíc ještě koncentrační tábor. Páni..To bude určitě bezvadný !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lístek do koncentračního tábora. Kdo by nechtěl.

      Vymazat
    2. :D :D anonym pobavil :D

      Vymazat
    3. No bylo to napsané tak zajímavě, to je pravda! :D ..Každopádně nejlepší byl Český Krumlov!

      Vymazat
  3. wow! tolik novinek,nakupovací dny s mamkou jsou nejlepší)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jojo užily jsme si to s mamkou! ..Děkuji princezno Terezko

      Vymazat
  4. určitě jste si to užily :) snad to s bráchou bude lepší ;) a užij si to na exkurzi!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Už se těším na novinky a fotky z vašeho představení ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsou na světě, jseš moje hodná zdejší komentátorka, díky! :-)

      Vymazat
  6. Pořád ses nenaučila, jak se ten koncentrační tábor píše? Jo ty vlastně můžeš psát jak chceš, Dyjano.

    OdpovědětVymazat
  7. love this brown jacket and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek:-), těším se na další z exkurze. Nemít zrovna slavnostní předávání vysvědčení, jela jsem taky:-( :-D.
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha,no tak víš co..ta maturita otravná :-D

      Vymazat
  9. Vše nejlepší ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

    OdpovědětVymazat
  11. 18. narozeniny??? Vypadá na 12 let.

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: