LAS DAYS N°6 (random)

sobota, května 11, 2013

Víkendový článek plný fotek je tu, tak nepřestávejte číst!
Opět jsem posbírala fotky, které se mi nahromadily ve foťáku a v mobilu za uplynulý týden a udělala jsem random. Už to znáte, je to taková menší tradice nejen na tomhle blogu, ale i spousta jiných blogerek to dělá a mě osobně to baví, jak připravovat, tak prohlížet. Nějaké fotky jste už mohli vidět i na mém instagramu, pokud mě sledujete. Tak přeji příjemné prohlížení fotek a krásný zbytek víkendu. Venku je sice hnusně, ale třeba jste nemocní (stejně jako já) a je Vám to jedno! =D Posílám jednu nemocnou pusu svým věrným čtenářům, báj! =*
Správné obutí do deště, chodila bych tak nejraději pořád! =D / Úsměv sice nevyřeší všechny Tvoje problémy, ale nase*e tolik lidí, že stojí za to si ho udržet. / Vajíčka vždycky všechno zachrání a na večeři jsou vůbec nejlepší. / Asi jsem začala být úchylná na hodinky! =D
 Láska je jako květina. Nádherná, než zvadne… / Vyžehlila jsem si svoje kadeře a nevypadalo to vůbec dobře! =D / Ta škola mě tak unavuje, to si nezasloužím. / Jedna momentka z focení s Danielkem  
Chodíme s Lenny běhat. Lenny běhá, já umírám. / Kamarádka Eliška a já, už víme, že trampolíny nejsou zábavné jen pro malé děti. =D / Chci se líbat pod magnóóóliíí, proč to nedělám? /  Konečně započala zmrzlinová sezóna.
 Pondělí, středa operujeme žaludek, srdce a oční bulvy dole v klubovně, stavte se! / Já už nebudu skákat, slibuju! =( / Jen malilinký rozdíl mezi mobilem a zrcadlovkou.
 Zatím ještě pidi lístečky na stromech ^^. / Dědeček měl narozeniny, tak jsme malinko oslavovali. / Mám nový ,,klipsny" od babičky =D / Zase jednou za sto let jsem vypadla z domu a vyhodila si z kopýtka!
Já tak strašně nesnáším pondělky a ranní vstávání, grrr! / Zachytila jsem bažinu. / Ten trapný moment, když se podíváte z okna a tam se pase kůň!!! =D =D / Udělala jsem nelepší oběd roku, hádejte, kdo jedl se mnou?! 


You Might Also Like

68 your comments

  1. ten kôň ma pobavil !! :) a ja zobožňujem tvoje random články ;) aj rozdiel mobilom a zrkadlovkou je strašne vidieť :) prajem ti skoré uzdravenie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to je krásný komentář,,, víc takových! <3

      Vymazat
  2. randomy mám nejradši! :D a trampolínky jsou bezva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Trampolínky jsou bezva, můžu potvrdit! :-D

      Vymazat
  3. Ty vyžehlený kadeře ti náhodou moc sluší ! :-))))

    OdpovědětVymazat
  4. naozaj parádne a zaujímavé fotky :) a linky na v tej prvej koláži fotiek ti moc pasujú :)
    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, asi se začnu víc malovat :-D ..MOŽNÁ

      Vymazat
  5. :D ten kůň prostě boduje!

    Taky jsem tenhle týden zahájila zmrzlinovou sezónu - akorát bylo také vedro, že mi doslova tekla pod rukama.

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní fotky!! ;) A ty vyžehlený vlasy ti fakt slušely! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Podľa mňa ti vyžehlené vlasy pristanú, ak máš viac fotiek, tak ich sem určite pridaj :) A celkovo super príspevok, mám ich veľmi rada :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já někdy udělám článek, kde mám vlasy rovné! :-)

      Vymazat
  8. tvoje randomy mám hrozně ráda :) ten kůň mě pobavil :D a náhodou, ty vyžehlené vlasy ti sluší :) trampolíny jsou zábavné, to můžu potvrdit :D :D aaa miluju běhání ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super komentář, děkuji moc! :-*

      Vymazat
  9. vyžehlený vlasy ti strašne sednou náhodou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu??? ..Já si myslím opak :D

      Vymazat
  10. Podľa mňa sa ti hodia vyžehlené vlasy.
    Super fotky! :°)

    OdpovědětVymazat
  11. Kráásne fotky....Milujem tieto posypané žemle xD
    Zmrzlinka :D Mňam!
    Že aké kusy(tie hodinky)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a hodinky jsou od babičky! :D

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Nejsem! :-* ..To ty jsi strašně hodná! ;)

      Vymazat
  13. :D hah tek koň je super...a dedkovi dodatočne všetko naj..:)
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé děkuji, vyřídím mu to! :)

      Vymazat
  14. moc hezké fotky. takové články mám ráda!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem ti kápla do noty! :)

      Vymazat
  15. Jee dnes mám taky random, jinak moc krásný fotky :)

    OdpovědětVymazat
  16. To že " Lenny běhá , já umírám " mě fakt rozsekalo ! :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Kdybys to viděla na vlastní oči, smála by ses ještě víc! :D

      Vymazat
  17. tyhle posty mám nejradši, trefila ses mi do noty¨
    holinky jsou nejlepší a kdybych měla alespoň jedny takové hodinky byla bych nejšťastnější)
    brzy se uzdrav:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pěkný komentář, Terezko! :)

      Vymazat
  18. Ako môže byť niekto tak pekný ako ty? Pri každej fotke si idem oči vyočiť. Máš prekrásne vlasy aj tvár, veľmi sympatickú :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já nejsem vůbec pěkná! :D ..Ale děkuji moc, jsem se skoro začala červenat! ;)

      Vymazat
  19. Tie vyžehlené vlásky ti pasujú :) inak super fotky, kôň pobavil :D

    OdpovědětVymazat
  20. Suprový hodinky:) Krásné fotky!

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  21. Odpovědi
    1. :D kůň mě osobně taky hodně pobavil ! :DD

      Vymazat
  22. veľmi pekné fotky!! :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. Random opět boduje! Je nejlepší! Moc se mí líbí! :-) Ale na toho koně to nemá! :-D SOTVA ODJEDU NA CHVÍLI PRYČ A UŽ SE TU POD OKNY PASOU KONÍCI, TO JEVÍČKOOO! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DDD ..No je to trošku extrémek to Jevko! :-D ...Díky za komentář ;)

      Vymazat
  24. Super random ! Veľmi rada som si ho prečítala a úplne poctivo až do konca ! :) :)

    www.fashionstylebyl.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé tak to jseš fakt poctivá a to mě těší! O:-)

      Vymazat
  25. Ten kôň, to ma neskutočne pobavilo, ani si neviem predstaviť, čo by som robila ja keby uvidím koňa pod mojím oknom :D Ostatné fotky sú tiež skvelé :)

    lollylucker.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Hafík je strašně roztomilý, ty jsi neskutečně charismatická a ps. vlasy si moc často nežehli :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, nežehlím si je skoro vůbec! :-)

      Vymazat
  27. Skvělé fotky :) Máš nádherné vlasy.. nežehli je :) V.

    OdpovědětVymazat
  28. Pekné fotky :) Páči sa mi to nežnejšie líčenie :)

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) děkuji, to mě moc potěšilo a díky za pozvání!

      Vymazat
  29. Před chvílí jsem objevila tvůj blog a moc mě zaujal! Jdu si okamžitě číst i další články :). A super fotky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :O..vážně? ..Tak to moc moc děkuji :-*

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: