LENNY (guest post)

pondělí, května 06, 2013

Ahoj Vám všem, konečně se hlásím se slibovaným guest postem!
Pro ty, kteří neví o co jde. Kamarádka Lenny mi bude hostovat na blogu právě v tomto článku. Dozvíte se jejími slovy, jaké to je mít za nejlepší kamarádku blogerku a co nového se jí v životě stalo od té doby co už nebloguje společně se mnou. Tak snad se Vám bude guest post líbit, já předávám slovo Lenny a přeji pěkné počtení.



Ahoj všichni blogeři i neblogeři!
Jmenuju se Lenka a ti, kdo tento blog sledují od začátku ví,  že jsme původně blogovaly spolu s Dii. Po čase jsem si, ale uvědomila, že asi nejsem asi tak úplně „blogerský“ typ a tak jsem s tím přestala. Měla jsem sice ze začátku trošku výčitky, že jsem to takhle na Diu hodila, ale teď, když se s odstupem času na tento blog podívám, tak si myslím, že jsem udělala dobře. Dia udělala obrovský kus práce a já bych ji jen brzdila. 
I když už nejsem ,,oficiálně" blogerka blogu Handbag for ladies, tak si myslím, že se na chodu tohoto blogu nějakým stylem pořád ještě částečně podílím. Bude to tím, že jsem Dianina nejlepší kamarádka a vidím se s ní každý den a když Dia potřebuje a něčím pomoct, tak se ráda zapojím. Na blogování jsem prostě ještě nezanevřela.
S Diou nejčastěji točíme videa, to mě teď opravdu baví, haha! =D Fotím jí outfity a prostě jsem nápomocná, kde se dá. Častokrát ji i podržím, když ji hateři ničí na asku a nebo i ráda okomentuji nějaký povedený článek. Mít za nejlepší kamarádku blogerku vůbec není otrava, nebo trapas..právě naopak. Díky blogování máme spoustu společných fotek, bláznivých videí a hlavně zážitků. Brzy se třeba budete moct těšit na video ,,BFF TAG". 




V mém osobním životě se asi nic zásadního nezměnilo. Pořád chodím společně s Diou na gympl, jsem šťastně zadaná a jediné nové je to, že už jsem řidička. Teď už jen dodám, že dokud pofrčí blog Handbag for ladies budu u toho i já, i když mě možná nebude vidět. Tak tu buďte na Diu hodné, hlavně komentujte, zapojujte se a mějte se krásně! Teď na závěr se mrkněte na zodpověděné otázky, které jsem od vás dostala na asku.
 1.       Není ti blbý, že ses vykašlala na kamarádku s blogováním?  Stejně je teď blog lepší a opravdu o Diance, né jen rádoby chytré články á la cosmogirl.


Ze začátku mi to „blbý“ bylo, ale teď už se snažím aspoň trošku pomáhat, hlavně fotit. No, tak to je asi dobře, že jsem přestala, když moje články nestály za nic. A i mně se teď blog líbí víc, než když jsme ho měly obě, spíš jsem ho brzdila. Dia je pravá bloggerka, to já bohužel nejsem. =)


2.       Na jaký obor a do jakého města se chystáš? Pokud byste se nedostaly ani do stejného města, myslíte, že vaše přátelství vydrží? I když budete jezdit domů jen na víkendy?  
Já bych se strašně moc chtěla dostat na práva na Masaryčku do Brna, ale přece jenom stojím nohama na zemi, tak si spíš myslím, že to bude třeba pedák se zaměřením na dějepis.  My máme takové zvláštní přátelství, i když se třeba měsíc nevidíme, tak dokážeme navázat tam, kde jsme před tím měsícem skončily, takže podle mého by to naše přátelství mělo vydržet. J


 3.       Nemáš v plánu se vrátit k hnědám krátkým vlasům? Moc ti to slušelo.


Moc děkuji za pochvalu, ale myslím, že už zůstanu u blond. Odjakživa jsem měla blond vlasy a všichni mi říkají, že ty mi sedí nejvíce.  
4.       Proč používáš tak hloupou přezdívku? Je to rádoby cool zprznění hezkého jména.


Já osobně si tak neříkám, ani to po nikom nevyžaduji. Svoje jméno mám moc ráda a klidně bych je jednou dala i své dceři. Lenny mi někdy říká jen Dia. Říká mi třeba i Lemča, Lemurek, jsou to spíš takové přezdívky, které vznikly za ty časy, co se známe.


5.       Jak dlouho se znáte a jak jste se poznaly? 
U nás je rozdíl, odkdy se známe a odkdy jsme nejlepší kamarádky. Známe se skoro od dětství, chodily jsme spolu na Základní školu, ale nejlepší kamarádky jsem asi od 13 let.


6.       Proč si barvíš vlasy tak nepřirozeně?? Černá ani blond ti nesluší!


Černé vlasy jsme nikdy neměla, ani bych nechtěla, byla to normální hnědá barva a měla jsem ji jen proto, aby se mi trošku uzdravily vlasy potom, co jsem měla krátké blond. Odjakživa jsem měla do svých plavých vlasů melíry a tak to mám i teď. Jsi první, komu se to nelíbí, každý mi spíš říká, že blond mi sedí nejvíce. 
7.       Zdraví nebo štěstí?


Rozhodně zdraví! Ani jedna z nás nejsme zrovna nejzdravější a moc bychom si přály, abychom mohly dělat věci, které třeba nemůžeme. 
8.       Peníze nebo láska?


Láska. Když máte pevné zázemí a partnera, tak se hned peníze vydělávají snadněji. 
9.       Proč se pořád fotíte samospouští, ještě navíc ksichtící se, a pak to narcisticky věšíte na web? 12 let už vám bylo, ne?


Samospouští jsme se nefotily hodně dlouho. Asi bychom ale měly zase začít.

10.       Jak dlouho se kamarádíš s Diou a co si o ní vlastně myslíš?


Nejlepší kamarádky jsme už přes 5 let. Myslím si o ní, že je strašně zapomnětlivá, splachovací, společenská, nikdy nezkazí žádnou srandu, spíš je ta, co zábavu vymýšlí. To, za co ji mám nejvíc ráda je, že se s ní prostě nedá nudit!


11.       Co vás obě přivedlo ke společnému blogování?


Prostě jsem to jen chtěly zkusit a asi taky trochu zvědavost. =)

You Might Also Like

57 your comments

  1. Na té první fotce je fakt dokonalá ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky jsem to fotila já, to bude tím! :DDD

      Vymazat
  2. super článok! :) Lenny som mala moc rada a som rada že zase niečo napísala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Nats, vím, že Lenny byla Tvoje oblíbenkyně! :-)

      Vymazat
  3. Slečny - jedna i druhá máte moje sympatie. Nedokážu si vůbec představit, že bych nějakou kamarádku takhle přizvala na blog, ale proč ne? Celkem milé čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba jednou přizveš! :-) ..Děkujeme obě!

      Vymazat
  4. Lenny je krásná a ty blond vlasy ti ohromně sluší :) takže kašli na nějaké nenávistné otázky, komentáře apod. :) těším se na BFF tag :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si to myslím, že jí to takhle sekne nejvíc! :-)

      Vymazat
  5. jseš úplně nádherná! a přikláním se k tomu, že ty blond vlasy ti sluší nejvíc!
    obdivuju tě, že jsi dokázala odpovědět i na tak hloupé a haterské otázky! :)
    a vy pipky, co jste psaly ty otázky, se za sebe styďte... adios, bitches ;*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Lenny je moje hrdinka! :-)

      Vymazat
  6. úžasný článek a obě jste moc krásné.. sluší vám to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DĚKUJEME, to je pro nás moc lichotivé! :-)

      Vymazat
  7. Lenny moc pěkně odpovídala :) a je strašně krásná, vlastně vy obě! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to moje hodná holka! :-) DĚKUJEME MOC!

      Vymazat
  8. veľmi pekný článok a tá prvá fotka je krásna :)

    OdpovědětVymazat
  9. Waw ake krasne vlasy. Strih aj farba aj tie vlny. Super
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  10. Lenny, moc ti to sluší :) Článek se ti moc povedl :)

    OdpovědětVymazat
  11. O:) krásný fotky, Lenny jsi krásná:)) Můžu se ještě zeptat, u tý první fotky,jak jsou vytvořené ty efekty na brýlích? děkuji:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není tam žádný efekt, je to jen odstín sklíček. :-)

      Vymazat
  12. SEŠ SRAB ŽES NEODPOVĚDĚLA NA MOJÍ OTÁZKU!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Holky vypadáte moc hezky a vaše přátelství je záviděnihodné :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkný post, holky :) Připomínáte mi mě a moji nejlepší kamarádku. Taky jsme se znaly léta než jsme se "daly dohromady". A z haterů si nic nedělejte, lidi prostě rýpat musí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic si z nich neděláme, teda vlastně jo ..PR*EL! :-DD

      Vymazat
  15. Krásné fotky. Je úžasné jak ty hnusné otázky berete dobře a nic si z toho neděláte :) Opravdu tyto lidi nechápu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za pozitivní komentář! :-)*

      Vymazat
  16. Jsi mnohem hezčí než Dia ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě tedy vede Dája, protože je přirozená. Lenka vypadá jako plastová od Mattella.

      Vymazat
    2. Dia by se mohla výrazněji líčit. Pak by byla kočka.

      Vymazat
    3. Jedna říká líčit, druhá nelíčit. :-D ..

      Vymazat
  17. ty vaše ksichtíkující se fotky samospouští jsou právě super :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Je až neuvěřitelné jaké jste kamarádky, jedny z mála co znám! Moc Vám přeji, aby Vám to vydrželo! Jinak Lenny tyto vlasy Ti moc sedí! ;-) Jsem moc rád, že Vás znám! SUPER post! :-) (přeloženo přes google translator :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (přeloženo přes google translator :-D) :-DDDDDDDDDDDDDD

      Vymazat
  19. Občas nechápu ty rýpavé, hloupé otázky, kdo to má zapotřebí. Asi jako anonymní komentář o pár řádků výše.. Radši bez komentáře :D :) Jste nádherný obě dvě a tenhle článek se mi moc líbil! Doufám, že takových bude více :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc Nikuško, jseš zlatá! :-)

      Vymazat
  20. tak jako fakt nevěřím,že ta barva co má Lenny teď na vlasech,že je její,věřím,že má světlé vlasy,ale asi tak něco mezi blond a světle hnědou,podle odrostů,a to jí bude slušet asi nejvíc,než tahle peroxidová blond,ale jasný,že nám to všem může být jedno,jak si barví vlasy,ale zase po nás nemůžete chtít aby jsme své názory nepsaly,když přesně po nás toto chcete vlatsně,když už je tady ten blog a je tam místo pro komentář,jinak tenhle blog mám ráda,takže to neberte bůhví jako nějakou urážku,spíš vásobdivuju,že do těhle článků vůbec jdete :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nechci řešit její vlasy! :-D ..Ať Ti odepíše ona sama. :-) ..Takže zatím děkuji za komentář, jsem ráda za každý názor :-) :)

      Vymazat
    2. Neznám nikoho s mou barvou vlasů, kdo by si je nebarvil, nebo neměl melíry.. Není to vůbec pěkná barva, to mi věř ;-)

      Vymazat
    3. jako jo je to těžko pochopitelný,pro člověka s přírodní zlatohnědou barvou vlasů,trochu se vyznám v barevný typologii,a je pochopitelný,že typ lidí jako Lenny,která je tlumené léto,většina si aspoň nechává udělat melíry,ale hodně jich taky mění neustále barvu vlasů,protože se jim taková ta myší barva nelíbí,tak to jo,jen mi příjde nepřirozený když vidím tmavší obočí a takhle blond vlasy,působí to na mě nepřirozeně,já bych těch melírů dala míň,tak jako půl na půl s přirozenou barvou vlasů jako to má třeba Carrie v Sexu ve městě,to by ti taky mohlo slušet,ale hlavně když se takhle cítíš dobře Lenny a moc mě neber vážně,neříkám že ti blondnesedí,ale moc se mi na tobě líbila ta hnědá,prootže si v ní působila přirozenně,ale každýmu se líbí něco jiného,hlavně že si takhle spokojená,takže jako bych nic nenapsala jo :D mějte se holky :)

      Vymazat
    4. Díky za názor, je to od Tebe pěkný. :-)
      Mně osobně se líbí barva jakou má Lenny teď. Nesnášela jsem tu tmavou hnědou. :)

      Vymazat
  21. Ty vole Lenny, ta první fotka?! Ty jsi kus <3

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: