MY CLASSMATE DANIEL

středa, května 08, 2013

Konečně u mě proběhlo první jarní focení a to jen díky spolužákovi Danovi, který měl o moje fotky zájem. Jednoho krásného dne jsme zajeli k nedaleké Smolenské přehradě a focení mohlo začít. Celou dobu panovala naprostá pohoda a oba dva jsme to spíš brali jako takovou malou procházku. Mám takovou specifickou radost, když mi řekne kluk, že chce ode mě vyfotit..možná to znáte. =D ..Po upravení fotek mě Dan moc pochválil a byl spokojenej. Prej mě dokonce bude vychvalovat, kudy bude chodit! Haha, ten je hodnej! =D Určitě mě dole v komentářích zkritizuje/pochvalte ať vím, jak se Vám fotky líbí. P.S. - Jestli se Dan  některé z Vás zalíbil, napište mu na FB! =D P.S. 2 - Přečtěte si rozhovor, který se mnou udělala milá Vendy.






You Might Also Like

63 your comments

  1. Ta "sépiová" úprava mi přijde zbytečná :) A taky mi přijde hodně zvláštní, že se kluk chtěl jen tak vyfotit :D Ale asi jde o zvyk :) Ale fotky jsou jinak celkově pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem na nic chuť, ale mám to upraveno i ,,obyčejně" neboj. :-)

      Vymazat
  2. Nedivím se že Dan chválil,fotky jsou úžasný :O :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jedna dohazovačko! prej: Jestli se některé z vás zalíbil, napište mu na FB :D ale tak, možná se někdo chytne :3
    K fotkám, jako vždy pěkné, moc povedené, a stejně jako tvůj "model" Dan, nejde nic jiného než chválit. Škoda jen, že bydlím tak daleko, hned bych se nechala nafotit tak talentovanou fotografkou :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Jo, taky se tomu směju! :-DD ..to mě moc těší, vážně škoda!

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Martí, moc díky díky! :-) ..Mám radost, chichi

      Vymazat
  5. Docela mě překvapilo, že se chtěl Dan nechat vyfotit. Ale podle mého se fotky moc povedly!! :-P Opravdu se mi líbí, a působí na mě optimisticky, přirozeně, .. :-)
    Taky jsem se na tento článek moc těšila, jelikož mě baví koukat se na všechny ty fotky! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee Pája se ozvala, to mám radost! :-) ..Díky moc za pochvalu a komentář. Vždycky mě to moc potěší! :-)

      Vymazat
  6. Můžou Danovi psát i kluci?

    OdpovědětVymazat
  7. Víc fotek v lese, to světlo je neskutečný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře! :-) Pro příště si to budu pamatovat! :-)

      Vymazat
  8. Fotky jsou super, jsi šikovná:) A s tim FB si mě pobavila :D:D

    OdpovědětVymazat
  9. skvělý! jsi lepší a lepší Diuš :-*

    OdpovědětVymazat
  10. Parada, kamaradovi to sekne, ani se mu nedivim, ze bude vsude vychvalovat fota, skvela prace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jseš moc hodná, Dan bude mít určo radost! :-)

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. :-** Tak teď se červenám, to vůbec ne!

      Vymazat
  12. Fakt povedený fotky ,já dneska celej den fotila jedny milý dvojčata a to jsem se ale dozvěděla věcí ... :DD

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mohlo bejt príma focení! :-)

      Vymazat
  13. forky veľmi pekné /model vydarený o.O/ aj efekty sú super ;)♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc moc moc! To mě potěšilo! ♥

      Vymazat
  14. úúúúúúúúúúú, fešáák! :)
    a fotky super!

    OdpovědětVymazat
  15. fotky se povedli maximálněěěěěěě!! i to upravení je skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, děkuji za milý komentář! :)

      Vymazat
  16. Fotky jsou skvělé! Rozhodně by mi nevadilo kdyby jsi tu takových fotek dávala víc :D :)

    OdpovědětVymazat
  17. To je fešák! :P A ty fotky jsou super!! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nevěděla jsem,že fotíš ! :O
    Moc krásné fotky,Danovi to sluší :) Tak to být nějak blízko tebe,určitě bych měla zájem!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jen tak sem tam rekreačně! :-) ..Děkuji, to jsi mě potěšila!

      Vymazat
  19. Ošklivější brýle nesehnal?

    OdpovědětVymazat
  20. Super fotky..pekne prostredie ..chalan ma pekny úsmev :)proste skvela práca :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, děkuji děkuji! :-)

      Vymazat
  21. Tý jo, moc pěkné fotky :) obzvlášť ta, kde sedí na schodech s cigaretou, ta vypadá úplně hrozně profesionálně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och vážně? ..Takovou chválu jsem ani nečekala! :-)

      Vymazat
  22. Btw, Dio, ty bys vážně fotila i někoho neznámého? :)) jestli jo, tak se hlásím jako jeden z dalších pánů (ehm, dobře, slečen :D) na holení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně moc ráda! :-) WÁU!

      Vymazat
    2. Supr, tak to se moc těším :)po zkouškovým se přihlásím :) teďka tak nějak standardně nestíhám učení (a proto čtu různý blogy, ať žije prokrastinace :D). Nojo, vlastně jsem se zapomněla zeptat na tu nejzásadnější věc, jestli vůbec fotíš i ošklivý lidi :D

      Vymazat
  23. Jé, tak to jsou parádní fotky, moc se ti povedly! :) Mimochodem, děkuju za "like" na mojí fb stránce :)

    OdpovědětVymazat
  24. Některé fotky jsou vážně krásné! Jde vidět, že tě to baví Diuš.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, dělám to jen pro radost! :-)

      Vymazat
  25. pekné pekné :) tá štvrtá fotka (čiernobiela) je straaašne zlatá, veľmi pekne sa tam ten tvoj spolužiak usmieva :) a inak neviem či to sa mi iba zdá, ale ako keby na každej fotke vyzeral inak :) ale si šikovná, krásne fotky, krásny model! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za krásný komentář, Veroničko! :-)

      Vymazat
  26. Super, mě nepřijde divné, že chtěl pěkné fotky, proč ne a zvlášť, pokud hledá přítelkyni..:o) Mě se ty upravené fotky naopak moc líbí:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky si to myslím! :-) ..DĚKUJI MOC, TO MĚ POTĚŠILO <3

      Vymazat
  27. skvělá seznamka :D jinak ty fotky josu vážně krásné!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: