MY FIRST CONVERSE (new in)

pátek, května 17, 2013

Zdravím Vás, pojďte se mrknou na nový článek! 
Už i já budu patřit mezi to obrovské kvantum spokojených tváří, které si poletují nad kalužinami, nebolí je nohy z podpatků a puchýře z otlaků pro ně neexistují. Objednala jsem si totiž svoje první konversky a když je to moje ,,poprvé" vsadila jsem na zlatou klasiku. Takže: bílé - nízké - krásné!

Chtěla jsem se s Vámi o svoji novou radost podělit a taky mě moc zajímá Váš názor na konversky tak nějak všeobecně. Kolik se tady najde fanoušků a vlastníků těchto výjimečných kecek? Taky máte čas od času chuť přepnout na sportovnější styl a je pro Vás nejdůležitější pohodlí? ..Doufám, že budu s botkama spokojená a že v létě společně navštívíme nejrůznější místa! Předem moc děkuji za Vaše komentáře, mějte se náramně, papa!   ♥ 


You Might Also Like

71 your comments

  1. Mě osobně se líbí converse, ale přijdou mi docela drahé a nejradši mám teď své růžové neonové tenisky z h&m :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je koupila levně! :-)

      Vymazat
    2. Kde jsi je prosím koupila? Taky je teď sháním.. :)

      Vymazat
    3. Víc info. zde! :-) - http://ask.fm/DiaHaupt/answer/42800791686

      Vymazat
  2. Converse jsou naprosto bezkonkurenční botky. Nevyměnila bych je za nic, na chození dobrý a jak jsem zjisila včera...na sekání trávy taky.. :D A nejlepší výhoda? Hodíš do pračky a je klid, zase jako nový! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Poletují nad kaluživami? S tímto budeš muset vždy nosit v tašce 2 igeliťáky, kdyby začlo pršet :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ! Já bych chtěla vysoké :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty se máš!♥ Já mám vysoký červený a občas bych je vyměnila za nízký černý :D
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ..ČERNÝCH BOT MÁM TEĎ AŽ AŽ ..Ale aspoň se Ti hodí ke všemu! :)

      Vymazat
  6. Conversky <3 Příští týden nám přijde domů taky balíček, takže chápu Tvé nadšení! Ať se dobře nosí;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, nápodobně! ..Už jsem je viděla na INSTAGRAMU!

      Vymazat
  7. snad nejlepší boty co jsem měla :3 ^^

    OdpovědětVymazat
  8. Mě se conversky moc líbí, taky by se mi jedny hodily :).
    A teď jsem si v jednom z tvých článků přečetla že žiješ v Jevíčku! V Jevíčku u Olomouce? Jen se ptám protože mě těší že zrovna blogerka jako jsi ty žije v takovém městečku nedaleko mého..hihi... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, někdy musíme dát určitě nějakej srazík! :-)

      Vymazat
  9. Mně se na nich nelíbí ty barevné pruhy, já bych raději klasiku naprostou :)

    OdpovědětVymazat
  10. Koupila jsem ty klasický černý příteli. 1600,- Kč ale říkala jsem si, že to bude kvalitní bota. Prd. Po 3 měsících se začaly párat. Kovový očka na tkaničky začaly odpadávat. A to nemluvím o tom, že podrážka byla tenká, tímpádem každý kamínek byl cítit atd. Takže teď jsou v krabici zas a nikdo si jich nevšímá.
    Nevím jestli bych po této zkušenosti znovu nějaké kupovala. Možná ty kožené, které by mohly být kvalitnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já je mám polovinu, ani to ne! :-D

      Vymazat
  11. já teda converse nemám, ale nejvíc se mi asi líbí nějaké ty s potiskem (které tu nejsou s sehnání) a nebo tahle bílá klasika!♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha aha, s potiskem můžou bejt hodně crazy! :-)

      Vymazat
  12. Originalni conversky jsem kdysi hrozne chtela..a pak sem si je u koupila, ale ted je skoro nenosim.. Mozna je to tim, ze sou ruzovy. Nejvic se mi asi libi tmavy barvy-cerny a tak :).

    OdpovědětVymazat
  13. Já conversky miluju, chci si teď ale koupit vansky, conversky mam dvoje, černé a světle žluté, už jsou ale prošlapané :D na tyhle se chystám, jestli si nekoupim ty vans nakonec :) jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  14. Já jiný nenosím :-)) momentálně mám doma 7 párů a další dvoje jsou na cestě :-D :-))) takže mám ohromnou radost, že si se do nich taky zamilovala :-))

    OdpovědětVymazat
  15. Jééé conversky :) Mít penízky, tak si taky jedny objednám. Ale bílé bych si nevzala, protože by bílé moc dlouho nezůstali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se o ně budu starat! :-) A drahý taky nebyly! :)

      Vymazat
  16. Taky si je chci koupit , ale ta cena ... A ty bílé jsou skvělé , ale ikdyž se snažíš sebevíc , za chvíli si je zasviníš ... :DDD No ty možná ne ... :D

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsou drahy, musis hledat na netu! :-)

      Vymazat
  17. ja som si pred nedávnom zaobstarala svoje prvéé, chcela som nízke biele no kupila som si nakoniec nízke červene a teraz sa chystám na nízke biele,pretože su krássne, jednoduché a na opalených nohách vyzeraju najlepšiee :))

    OdpovědětVymazat
  18. Ja som si asi pred týždňom kúpila tiež svoje prvé ♥ zbožňujem ich <3 mám tiež biele, akurát vysoké:)

    OdpovědětVymazat
  19. Mně se strašně líbí, ale žádné zatím nemám, jelikož věčně chodím v podpatkách :D Připadám si v keckách trošku jako lachtánek, tak radši trpím na podpatku :D Ale když jdu někam jen na procházku nebo nakoupit, beru obyčejný hlavně omyvatelný tenisky :) Ale po Converskách jsem vždycky toužila! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem v podpatkách zase vysoká jako žirafa a ostatní mi nestačí! :-D

      Vymazat
  20. Bílé - nízké - ošklivé!

    OdpovědětVymazat
  21. Conversky jsou to nejlepší, co si můžeš obout! Já teď čekám na vínové-vysoké, a nemůžu se dočkat<333

    OdpovědětVymazat
  22. MIluju ty boty! Vypadají úžasně na každé noze a ke KAŽDÉMU oblečení! Jsou možná drahé, ale vydrží MINIMÁLNĚ 4 roky! :) P.S: Vidět chlapa co má Convers boty - to je můj ráj!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO JE FAKT! :-) ..TAK TO SE NA NĚ MOC MOC TĚŠÍM ♥

      Vymazat
  23. Věř mi budeš objednávat,další,další a další jsou to lásky!Já sama snad jiné boty nenosím,protož mi skoro žádné jiné nejsou :) A bílá klasika!Je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nedávno som si kúpila moje prvé v Paríži a zatiaľ spokojnosť :)

    OdpovědětVymazat
  25. Nízké mám radši Vans..vyšší Conversky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám už DC místo Vansek a potřebovala jsem ještě tyhle krásky. :)

      Vymazat
  26. nevlastním žádné mám raději nike :) i když žádné nevlastním bohužel :( mám jen reeboky , adidasky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, já mam taky adidasky a DC, ale converse neee :-)

      Vymazat
  27. Mě třeba bolí noha mnohem více z plátěných bot, než z lodiček. Takže moje conversky "Its no shoes, its mania" vytahuju hodně málo :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně???? :-D ..Jak jsi to dokázala! :-O

      Vymazat
  28. Jsou vážně moc pěkné:-), sama jsem se nedávno rozhodovala nad podobnými červenými:-).

    OdpovědětVymazat
  29. najviac zbožňujem conversyy ♥ a tie sú úžasné :) aj keď by som skôr chcela nízke modré alebo bordové .. ale aj tieto sú pekné :) stále som oblečená v športovom takže no :) ale už potrebujem nové.. moje červené sú v hrooznom stave -_- ináč máš perfektný blog ;)

    OdpovědětVymazat
  30. Můžu se prosím zeptat z jaké stránky si je objednávala a jaké bylo poštovné? :) Předem děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  31. Jak dlouho si čekala, než ti dojdou? :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: