, , ,

NAKRM NÁS

úterý, května 21, 2013

Ahoj všechny svoje čtenáře, ať už maturují, pracují a nebo mají týdenní pokoj od školy.
Já si volno sice moc neužívám, ale nebudu Vás zatěžovat svými problémy a radši Vás potěším novým článkem. Posledních pár dní bylo venku moc hezky, prostě ideální počasí na grilování. Nevím, jestli láska prochází žaludkem, ale já teď spíš preferuji lásku k jídlu! =D Taky Vám tak strašně chyběl čas grilovaného masa, hermelínů a ovocných piv? Posbírala jsem pár fotek z víkendového grilování a dokonce jsem udělala i pidi videjko, aby jste měli představu, jak můj taťka stíhá nakrmit nejen nás, ale také hladové krky rybiček. Ale počkat, rybičky přece nemají krky.. =O



                        

(Přepněte si na HD kvalitu)

You Might Also Like

32 your comments

  1. som hladná keď pozerám na tie fotky :D a pekné video :)

    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D děkuji moc! JÁ MÁM MEGA HLAD!

      Vymazat
  2. Skvělý článek :) udělala jsi mi chutě, že uvažuji jestli si něco neogrilovat o víkendu :3 při pohledu na ty fotky mám doopravdy hlad :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ..Určitě jen neuvažuj, ale i pogriluj! :-)

      Vymazat
  3. Máte super rybičky! Ale jak fakt :) Jsem tím zvířectvem úplně posedlá - už nešišlám jen na kočky, králíčky a ptáky, ale už i na žabky a rybky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Héj to není fér :/ Dneska jsme neměli oběd, taťkovi se nechtělo vařit tak tu na to koukám a šilhám hlady :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska se zas nechce mamce a já vařila včera a jest se to nedalo! :-DD

      Vymazat
  5. Ja asi na blogoch virtuláne priberiem, na každom jednom blogu toľko dobrôt! :D
    Pekné fotky ešte krásnejšie video.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za krásný komentář! :)

      Vymazat
  6. Bezvadný článek. Pobavila jsem se tím videem!! :D A mám hroznou chuť na to masíčko..jaj!! Ta fotka s těhotenským bříškem je taky super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že ses koukla na video! :-)

      Vymazat
  7. Parádní post, dostala jsem hlad:D)

    OdpovědětVymazat
  8. juu moc krásný video a zahrada :)

    OdpovědětVymazat
  9. Odpovědi
    1. Díky moc, jsou to jen rychlokvašky, nic ke chlubení! :D

      Vymazat
  10. video je skvělý!a fotky, sbíhaj se mi sliny :D)

    OdpovědětVymazat
  11. Super článek doplněný videem! TO ŽE JSI OPĚT JAKO FOTOGRAFKA NEZKLAMALA A TVŮJ TAŤKA MÁM ÚŽASNOU ZAHRADU - vše víš! :-)

    Btw. Musím někdy ochutnat ten tvůj hermelín na grilu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to je aspoň solidní komentář! ;) ..HERMELÍN NA GRILU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Vymazat
  12. Skvělý článek, hned bych si něco dobrého dala :-) :-D!

    OdpovědětVymazat
  13. Hlavně ty ovocné piva, ty mi chyběly..:)

    OdpovědětVymazat
  14. DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: