SINGLE LADY (outfit)

středa, května 01, 2013

Pěkný sváteční den Vám všem! Vždycky jsem si myslela, že ničení věcí po vašem ex bude k ničemu, ale naopak, je to velmi uvolňující! 
Jako single lady si život užívám naplno a kupodivu mám pořád co dělat. Na randění jsem nezanevřela, ba naopak. Takže holky, jestli se s někým jen trápíte a natahujete to, lepší je to ukončit. Vy to zvládnete, stejně dobře jako já! V tomto článku uvidíte pohodový outfit, který jsem na sobě měla toto pondělí, když jsem na naší Základní umělecké škole v Jevíčku fotila úžasnou akci ,,Den tance". Brzy čekejte malou ukázku i tady na blogu.


[bunda - Berska, svetr - Takko, top - Anne Christine, sukně - H&M, boty - Street, hodinky - Scream]

You Might Also Like

89 your comments

  1. Máš správný přístup! Určitě si brzy najdeš někoho skvělého. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se to myslíš. :-) ..Já nikoho nehledám! :-D

      Vymazat
    2. nikoho nehledat je stejně nejlepší a nejúčinnější taktika :D

      Vymazat
  2. outfit je krásny <3 asi tak ako ty!

    OdpovědětVymazat
  3. krásný fotky! jsi nádherná <3

    OdpovědětVymazat
  4. ten top vyzerá veľmi veľmi pekne a určite aj taký je! :) pristane ti to! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi moc hodná, děkuji za komentář! :-*

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Jéé děkuji Naty, tobě to zas hezky tančilo! :-)

      Vymazat
  6. krásný outfit..a mas pravdu nema cenu udrzovat neco co je davno ztracene ;)

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi pekné!
    chcem tvoje nohy!

    OdpovědětVymazat
  8. moc ti to sluší! strašně se mi líbí ta barva sukně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skoč do H&M! :-) Mají ji tam jen za 130Kč a to se vyplatí! :-D

      Vymazat
  9. krásný outfit, moc ti to sluší! :-) a těším se na ty fotky!
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem je konečně dodělala, celej den jsem u toho umírala! :D

      Vymazat
  10. Na Dni tance jsem tě viděla strašně ti to slušelo i Lenny :3 A skvělý outfit :3 ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé obě Ti moc děkujeme, to potěší! :-*

      Vymazat
  11. sukně a hodinky jsou skvělý!už se těším na článek "Den tance"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se těšíš! :-) Fotky už mám hotové.

      Vymazat
  12. Já si také užívám single život, na chlapy teď vůbec není čas. A pěkný outfit mimochodem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jseš happy stejně jako já! :-) A btw. děkuji moc! :-)*

      Vymazat
  13. máš krásné vlásky, a znovu obdivuju boty!

    OdpovědětVymazat
  14. To já se dnes dozvěděla, že ani ne 2 měsíce od rozchodu začal ex chodit s holkou, která se nám tři roky pokoušela zničit vztah a on tvrdil, jak hrozně jí nesnáší. Naštěstí už se mu jenom směju :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Téda, vypadáš úžasně!
    Titulek, jakoby se mělo jednat o seznamku. :D Nebo lépe, jako bys chtěl říct:"Kluci vemte si mě." :D haha
    Jsi neskutečně nádherná! Ale myslím, že to ani nemá smysl ani říkat, protože to víš, jinak by ses na něj nevykašlala! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji moc, jsi hodná!
      Já se nechci nabízet, to opravdu ne! :-D
      Spíš to má bejt opak, že nikoho nehledám! :-D ..
      Moc Ti děkuji za pochvalu a za komentář! :-*

      Potěšilo mě to!

      Vymazat
  16. Kočka, Dio ;) A závidím ti tu odvahu jít za něčím lepším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jednou se taky odhodláš! :-)

      Vymazat
    2. Tak to nejspíš ne, já jsem spokojená, kde jsem ;)

      Vymazat
  17. Wow ,boží vlasy ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Pekný outfit, máš super postavičku! :°)

    OdpovědětVymazat
  19. Odpovědi
    1. Luci ani nevíš, jak moc jsi mě potěšila! :-)

      Vymazat
  20. jáj ty hubený nohy..dej mi svou postavu :* :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se svojí postavou nespokojená! :-D

      Vymazat
  21. no já jsem s přítelem skoro už 6 let a taky mi příjde,že to natahujeme,ale vůbec nevím co s tím,pořád se máme rádi,jen víme že nejsme pro sebe ty praví bohužel,taky nevím no jak se z toho dostat nemám takovou kamarádku jako ty máš Lenny,mě nikdo nevytáhne ven,nebo tak,nevim příjde mi to strašně složitý,nevím jak to udělat :(,jinak ti to sluší :) ale to bych musela psát furt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, já mám teď milion lidí kolem sebe, kteří mi pomůžou. Prvně si zajisti to, že budeš mít každej víkend co dělat a někdo zde pro Tebe bude a pak naber kuráž a jdi do toho! FANDÍM TI! :-) ..Jinak děkuji, jsi milá! :-*

      Vymazat
  22. Nač se trápit, když si můžeš užívat volnost, že? :) Moc ti to sluší a ta sukně je skvělá, ale to už jsem říkala:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :- ))..Děkuji moc Dejno

      Vymazat
  23. kočka! ohromně ti to sluší! zapomen na něj, najde se lepší! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Nádherný outfit, nádherná Dia! :) A zdáš se mi po tom rozchodu tak veselá! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale s tím trápením si dovolím nesouhlasit. ;) S přítelem máme za sebou hodně špatný období, oba jsme se hodně natrápili a ukončit to bylo sice nejjednodušší, ale my to neudělali a teď je to lepší než kdy dřív. ;)

      Vymazat
    2. Kazdy to ma jinak, Natko. :-)

      Vymazat
    3. Však jo. :) Pokud jsi takto šťastnější, tak je to jedině dobře. :)

      Vymazat
    4. Ano jsem a děkuji. :-)

      Vymazat
  25. Ty jo, kóča :) ta sukně ti strašně sluší, nedalo mi to a byla jsem ji omrknout v HMku, a musela bych dát prvně nějaký to kilčo dolů, aby bylo o co stát :D takže snad někdy příště, až nebudu mít tak prostorově výrazný špeky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale za tu cenu si ji kup do zasoby :D

      Vymazat
  26. Hezky napsané a neskutečně ti to sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  27. bodycon strih a kožené bundy. <3
    p.s. na mojom blogu je giveaway, ak budeš mať chuť, zapoj sa tu: http://hausofcaramia.blogspot.sk/2013/05/moja-dzahodova-giveaway.html :))

    OdpovědětVymazat
  28. Strašně moc ti to sluší!!! ty boty jsou dokonalé! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem moc ráda, že se Ti líbí! Jsou totiž mé oblíbené.:-)

      Vymazat
  29. To jsem trošku nepochopila - Nezanevřela jsi na randění a píšeš, že nikoho nehledáš?

    OdpovědětVymazat
  30. Přesně tak. Ráda to vysvětlím. Nehledám nikoho na dlouhodobý vztah a světovou lásku. Chci se teď jen užívat života a chodit na rande. :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojky, kdy bude článek od Lenni nebo teda do kdy můžem posílat otázky pls

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ještě pořád otázky posílat můžete. Stačí jen připsal ,,otázky pro Lenny" http://ask.fm/DiaHaupt ..článek bude během víkendu. :-)

      Vymazat
  32. krásné fotky, hrozně moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji moc. Opravdu to potěší! :-)

      Vymazat
  33. Strašne sa mi páči kvalita tých fotiek! A tebe to samozrejme veľmi pristane :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je to focené na zrcadlovku. :)

      Vymazat
  34. Tak já si po ex vždy věci nechávala a teď si říkám... hm třeba by to ničení bylo fakt příjemné... ale já tak nerada cokoli ničím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako vyhodila jsem jen nástěnku, ostatní bych taky nevyhodila. To by mi musel něco kór udělat. :-)

      Vymazat
  35. Nádherné fotky,moc ti to sluší Dio !:)
    Nechápu,jak to děláš,máš prostě boží vlasy,ty vlnky mě dostávají :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt se Ti líbí? :-O ..Já jsem stále nespokojená! :-( ..Tak to moc děkuji :-*

      Vymazat
  36. Odpovědi
    1. No snaha tady je! :D DÍKY LÁSKO!

      Vymazat
  37. super přístup!! :) já si single život taky užívám, můžu si cestovat, a nic mě nedrží na jednom místě. Outfit je skvělý, vypadáš úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, konečně to někdo vidí pozitivně! ;)

      Vymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: