YOUR ADVICE

pátek, května 10, 2013


KRÁSNÝ KVĚTNOVÝ PÁTEK VÁM VŠEM!
Tento víkend pro mě bude asi zásadní, protože se budu rozhodovat, kde budu trávit prázdniny. Taťka mě napřed chtěl poslat do školy do Kanady, ale díky tomu, že nejsme milionáři, tak to padlo! =D Já mám vysněnou Anglii a hned za ní je Franice. V obou zemích už jsem byla a zamilovala jsem si to tam. Nechci jet do zahraničí za brigádou, ale za studiem jazyka, protože z ajíny a frániny budu už příští rok maturovat. 
Tak Vás moc prosím, jestli víte o nějaké dobré škole/kurzu/táboru v Anglii či Francii, určitě dejte vědět!!!
Jestli máte třeba jen nějaký tip nebo zkušenost, tak mi poraďte, budu Vám nejvěčnější. Na celé prázdniny chci odjet pryč a v ČR se zdržovat co nejmíň. Co plánujete Vy? =) Přeji krásný nadcházející víkend a určitě pište pište a pište do komentářů Vaše tipy, rady, cokoliv..! =)

You Might Also Like

54 your comments

  1. skús tu ( http://www.jazykovepobyty.sk/mladez/lt/ ). ale neviem, či sa dá aj z Česka cez toto :/ To by si si musela zistiť :) a ani ceny nie sú nejaké veľké :)
    http://thebestmakeupissmile.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi jako ja! :-) taky vzdycky chci vypadnout na cele prazdniny z Cech - udelala jsem to tak uz dvakrat a doufejme, ze se mi to podari i letos :-)

    OdpovědětVymazat
  3. strašně mě láká Anglie! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rada by som išla :D skvelá fotka! :°)

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotka ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. úžasná fotky, můžeš si to zařídit přes student agency ale dva týdny vyjdou na 40 tisíc zhruba)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, přes student agency si to budu v pondělí domlouvat. :-)

      Vymazat
  7. Ja asi budem na Slovensku, ale nie DOMA...Čiže super! A potom o rok ma čakajú takéto kurzy...jak sa teším!
    Neviem o ničom,takže neporadím, ale dúfam,že nájdeš to najlepšie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je taky super! :-) ..Najdu určo! ;)

      Vymazat
  8. do Anglie bych jela hned, ach jo :(

    OdpovědětVymazat
  9. Ta fotka je bezvadná!! A do Anglie bych jela hned...ještě jsem tam nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jen jednou a chci zpět, děkuji za komentář. :)

      Vymazat
  10. Já bych jednoznačně volila Anglii,je to můj sen se tam jednou podívat a mít na to,tak ji klidně procestuju celou ! :D :) Je tak krásná.
    Francie si myslím také není rozhodně špatná volba,stojí za to se tam podívat,byl by to zážitek :)
    kurzy .. to opravdu netuším :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti přeji, ať se Ti to povede! :-)

      Vymazat
  11. Diano jako fuck!! A kdo mně bude fotit ??? :( :D Já bych jela do Francie protože si krom krrrrásného jazyka užiješ romantickou atmosféru Frrrancie..a taky, rozhodně je tam lepší počasí a taky, což je hodně důležitý, k snídani croissanty místo ham-and-eggu :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam nebudu celý prázdniny :-* ..Musím do Fr, abych odmaturovala! :-D

      Vymazat
    2. JSI blázen, že z toho chceš maturovat! :D:D

      Vymazat
    3. Nemám z čeho jinýho! :D

      Vymazat
  12. Tady jsou teda rady k nezaplacení...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našla jsem si nakonec něco sama. :-)

      Vymazat
    2. To je nejlepší přístup i v životě...

      Vymazat
    3. Počítám s tím, díky. :-)

      Vymazat
  13. Já jsem strašně chtěla jet po maturitě, ale protože už jsem nebyla sama, nechtěla jsem jen tak odjet. Dneska vidím, že jsem nejspíš udělala chybu, takže určitě jeď ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě pojedu, děkuji moc Evi! :-)

      Vymazat
  14. krásna fotky!:)
    bola som vo francúzku mne sa ta zem nepáči ako aj jazyk :DD neviem prečo aj keď som v anglicku nebola tam ma to láka viac :3

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se páči moc a těším se tam strašně! :-) ..Musím si zdokonalit jazyk!

      Vymazat
    2. prajem všetko aby sa ti vydarilo! :)

      Vymazat
    3. Děkuji moc, už se na tom pracuje! :-)

      Vymazat
  15. Nikam nejezdi, ještě tě tam znásilní nebo zamordujou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za radu, ale přece jenom se tam víc těším, než bojím! :-)

      Vymazat
    2. Ok, tak až tě odvezou do tureckýho nevěstince, pošli mi pohled...
      Přebytečné peníze bys měla investovat do odstranění toho hnusného tetování, jazyk se můžeš učit doma, z knih, filmů v originále, konverzací/doučováním atd.

      Vymazat
    3. Nech to prosím na mně.. Udělám si to podle sebe. :)

      Vymazat
    4. Pravda. Když tě zamordujou, aspoň tě policie podle tetování dobře identifikuje.

      Vymazat
    5. To tetování vážně nevypadá hezky. Jak kdyby sis ho dělala sama kružítkem a tuší. Máš hezké ruce i nehty a je škoda, aby je hyzdila taková malůvka. Pokud se chystáš na vysokou, tak odstranění velmi doporučuji, učitelé jsou tam dost konzervativní a u ústních přijímaček i všech zkoušek by ti to mohlo uškodit.

      Vymazat
    6. Jojo, to je důvod proč to tetování mám, aby se mě dalo dobře identifikovat ;)
      ..Já vím, že to nevypadá hezky, to mi nikdo říkat nemusí, vidím to! :-D ..
      Do vysoké mám ještě daleko, tak uvidím, jestli si to nechám spravit, nebo odstranit! ;)

      Vymazat
    7. Rozhodně odstranit. Viditelné tetování bez možnosti zakrytí oblečením je překážkou třeba i pro práci v seriózních firmách. Neboj se bolesti a nelituj investovaných peněz, je to to nejlepší, co pro sebe můžeš udělat!

      Vymazat
  16. Odpovědi
    1. díky, dlouho jsem se rozmyšlela, co sem dát. :-)

      Vymazat
  17. Rozhodně doporučuji STUDENT AGENCY - jazykové pobyty:) byla jsem od nich 2 roky zpátky v USA (Los Angeles) - všechno bylo naprosto bez problémů! Všechno s Tebou vyřeší, všechno vlastně udělají za Tebe. Tvůj úkol už je jenom nasednout do letadla a chodit do školy :P Pecka! Fakt můžu jedině doporučit, letos s nima jedu do Londýna - na 6 týdnů :)
    Osobně jsem byla v EMBASSY škole na Long Beach a ty lidi jsou tam naprosto úžasný!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Markétko, přesně tak to taky udělám v pondělí už tam volám a taky se chystám do Londýna! :-*

      Vymazat
  18. Moc ti držím palce. Já bych taky opravdu moc chtěla do Anglie. Můj sen je bydlet v Londýně a za tím snem si hodlám tvrdě jít :).

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: