BALLERINAS

neděle, června 23, 2013

Ahooj u nového článku, tentokrát to vezmeme tanečně!
Ještě před tropickými vedry jsem byla požádána paní učitelkou tance Alenkou, jestli bych nevyfotila její krásné baletky a já samozřejmě s radostí souhlasila. Bohužel v synagoze, kde se fotilo, bylo šíleně málo světla a fotky nedopadly úplně tak, jak bych si představovala. No ale aspoň na představu pro Vás, jsem připravila malou ukázku, ať vidíte, jak moc to holkám slušelo. Určitě někdy v budoucnu uděláme další focení, které bude už tip ťop.



Tak jak se Vám baletky líbí? Zaktivnila jsem si opět účet na ask.fm, když už se není co učit, tak budu mít víc času odpovídat.

You Might Also Like

20 your comments

  1. Krásné tanečnice :) a fotky se povedly :)prostě úžasná slečna fotografka :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jseš tak moc hodná komentátorka, ještě, že tě mám! :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jsi hodná, děkuji moc za pochválení! :-)

      Vymazat
  3. Jů, miluju se koukat na balet!:)


    U nás na blogu giveway!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem se Ti trefila do příspěvku! :-)

      Vymazat
  4. Nad tvými fotkami vždy žasnu! Máš je skvělé! A baletky vypadají také samozřejmě skvěle. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to je moc krásná pochvala. :-)

      Vymazat
  5. Fotky sú super, takéto fotenie by ma bavilo!
    Myslím si že si nedostatok svetla prekryla dokonalými fotkami, čiže to vôbec nie je poznať a sú super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za uznání, opravdu je vidět rozdíl od původních fotek, ty byly jen černé fleky! :-D

      Vymazat
  6. Odfotila si už niekedy aj škaredú fotku? :D

    OdpovědětVymazat
  7. podľa mňa sa ti tie fotky vydarili :)

    OdpovědětVymazat
  8. čo tam po tom, že bolo málo svetla. Fotky sa ti aj tak podarili :).

    OdpovědětVymazat
  9. Baletky vypadají krásně. To mi připomnělo mé baletění v první a druhé třídě. Jen jsem nebyla tak hezká, jelikož jsem byla malej cvalík:-D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: