BUSY WEEKEND

sobota, června 29, 2013

Máme tady první prázdninovou sobotu a já Vás vítám u nového článku!
V tomto příspěvku bych Vám chtěla ukázat, co všechno jsem stihla zažít během minulého víkendu. Bylo toho opravdu hodně, až jsem nestíhala pořádně jíst a spát.
V pátek hned po škole jsem jela s mamkou a bráchou k babičce a dědovi, protože babička slavila 79. narozeniny. Popřáli jsme jí, dali si zmrzlinový pohár s čerstvým ovocem a probrali plány na léto. Aby toho nebylo málo udělalo se mi ječné zrno na levém oku. Kdo to zná, ví, že je to hodně nepříjemné a tak jsem oči nechala odpočívat a nemalovala si je.
V sobotu dopoledne jsme v synagoze s divadelním souborem hráli jednu povídku od Karla Čapka a to na počet 120ti let Sokolů. Odpoledne jsem se přesunula na narozeninovou oslavu mého kamaráda Michaela. Koupila jsem mu knížku od J. K. Rowlingové - Prázné místo a už se těším, až si ji přečte on a pak mi ji půjčí! =D Večer jsem šla dělat za bar.
V neděli ráno jsem si nepospala, protože jsem hned dopoledne šla opět za bar, protože slavnosti Sokolů pokračovaly. Nestihla jsem ani oběd a jelo se na rychlofocení dvou koček, ségry Šárka a Verča. Doma jsem jen položila foťák a vzala kostým a jelo se hrát divadlo do nedaleké vesnice. Domů jsem se dostala až večer, dodělala jsem věci do školy a lehla do postele.

Jaký byl Váš víkend?

You Might Also Like

30 your comments

  1. krasne fotečkyy :) a ta tortička :)))

    http://eeverywomen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. skvelé fotky :) pekný víkend ti prajem ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky! :-) Taky bych potřebovala mít tak nabitý víkend. :-D Protože se věčně nudím. :-\

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se to teď o prázdninách změni! :-D

      Vymazat
  4. měla jsi krásný víkend, takový pěkně nabitý, ale muselo to být všechno(až na to ječný zrno) parádní! :-)
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No to zrno parádní nebylo, to máš pravdu! :D

      Vymazat
  5. fotky sú krásne :) Potom daj vedieť, aká bude kniha, ak ti ju požičia :D

    OdpovědětVymazat
  6. suprové fotky!! :) Ale to jako vždy u tebe ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Takový nabitý víkend, to mívám taky, ale jsem pak vždycky totálně vyřízená a vzpamatovávám se z toho ještě další 3 dny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky jsem z toho byla grogy a bylo mi špatně. :-/

      Vymazat
  8. Mala si fakt nabité dni :) Ale aspoň sa nenudíš! :)

    OdpovědětVymazat
  9. tie fotky nemaju chybu! :) nezavidim taky nabity vikend

    http://artjournalstories.blogspot.sk/2013/06/4-2013-prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. proč sem dáváš odkaz na ask, když tam stejně odpovídáš jen těm, co ti pochlebují, jak jsi krásná a úžasná?

    OdpovědětVymazat
  11. můj víkend byl spíš odpočinkový a to asi i díky počasí...nebylo u nás zrovna nejtepleji :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já měla teďka odpočinkový, úplná změna od toho minulého. :-)

      Vymazat
  12. Úžasné fotky! :-) to tak vždy bývá, že se toho nahromadí v jednu dobu, a pak zase někdy není nic a nedá se nic dělat :-D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: