,

ČESKÝ KRUMLOV

neděle, června 02, 2013

Hello princesses / princes
Minulý týden náš gympl podnikal dvoudenní exkurzi a já se s chutí zúčastnila. První den jsme měli zastávku v Českém Krumlově a o tom bude i tento článek. Uvidíte takový můj mix fotek, spoustu keců okolo a malou story k tomu.



Sraz byl ráno 6:45 a já jsem samozřejmě nestíhala a vzbudilo mě jen to, že mi Lenny preventivně volala, kdybych náhodou spala. (Je to vědma) ..Zapomněla jsem si nejen deku, ale i pití a kartáček na zuby, jupí. K autobusu jsme s L přišly jako poslední, což znamenalo celou dobu sedět za dvojčlennou učitelskou delegací. Brečím. V tu chvíli jsem myslela na alkohol a lehké drogy. Cestou jsem se zapotila jak nikdy jindy, protože jsem na sobe měla funkční tričko, které  pot mělo sát, ale sálo ho ven ze mě!! =D
Potom co všem ochrnuly nohy jsme se konečně dostali na ubytovnu, kde se konala bitva o pokoje, kterou jsme vyhrály jen proto, protože jsme šly bonzovat profesorům a protože jsme holky. Proběhla očista a mohlo se jít do víru velkoměsta.  
Začala mě pěkně bolet hlava, ale když jsem se podívala na Lenny, která se drápala do krve, díky své neidentifikované vyrážce po celém těle, tak mi bylo hnedka líp. Nesnáším, když musím rychle valit za celou skupinou rychlonožek a nestíhám se u ničeho vyfotit a nic si natočit, takže než nastal rozchod, tak se mi to nelíbilo. V zámeckých zahradách jsme se s holkama ztratily a tím pádem jsme měly rozchod o něco dřív. 

Předávkovala jsme se sladkým, ale hlad mě neopustil. Tak se stalo, že vznikl hladový kvartet ( Lucka, Tony, Lenny a já ), který zasedl ve vlastenecké hospodě na kus žvance. Dala jsem si bramboráčky se špekem a nivou. Jela jsem si to svoje na ibalginu a Lenny zase holdovala Zyrtecu, paráda. S pomocí nefunkční GPS a číšníka jsme našli vietnamskou večerku, kde jsem sehnala kartáček na zuby, ale to nemá nic společného s tím, že jsme se chtěli opít, haha. 
K teď už legendárnímu kvartetu přibil ještě jeden áčak Dejvid (chudák, byli jsme v přesile), dvě vodky a džus. Za normální situace by se stalo, že bych se opila, ale teď jsem jen vedla rekonstrukční dialog, kde jsem představovala jednoho ze dvou gejů žijícího v koncentračním táboře, achjo. 
Přesně v devět byl určen příchod na pokoj a my to stihli, wow! Hned potom byl závod do sprch, odlíčení a převlečení do pyžama. Návštěva klučičího osazenstva se konala, jak obvyklé. Prvně jsme se spokojili s pantomimou, ale pak jsme přešli na hry z Partičky, což se vyplatilo, protože jsme prožívali záchvaty smíchu. Videa bohužel nebudou publikovatelná. Proč jsem nakonec spala v posteli Lenny a ona v té mé se teď už nikdy nedozvíme. Každopádně jsme musely brzo vstávat, ale všechno jsme stihly (my holky z pokoje č.1), takže nechápeme, že jsme potom asi půl kilometru musely jít za autobusem, žeee?


Sečteno a podtrženo jsem byla moc ráda, že nám vyšlo počasí a ulila jsem se ze školy. Jako jeden velký bonus byl smrad v autobusu a enormní dávka smíchu. Musím podotknout, že jsem si nemyslela, že profesoři na gymplu můžou bejt až tak v pohodě, blahopřeju jim! O druhém dni v koncentráku Vám budu vyprávět v dalším článku. Obdivuji Vás, že jste došli až sem, já bych to nečetla! =D Už mám dokonce nachystané i video z Českého Krumlova, až tak moc jsem pilná. Doufám, že se těšíte a přihodíte mi sem nějakej ten komentář, ať vidím zpětnou vazbu. Kdyby měl někdo dokonce i specifické nadávky, může to rovnou psát na ask.fm, jak už je tradicí. Mám vás ráda, ahoj ahoj!

You Might Also Like

85 your comments

  1. Lenniny problémy z kůží by mohly souviset s její anorexií. Když nemá tělo dostatek živin, nejdřív šetří na "méně důležitých" orgánech, jako je např. kůže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje problémy s mozkem by mohly souviset s tvojí mentální labilitou. Když má mozek nedostatek živin, nejdřív se to projevuje ,,inteligentníma komentářema" jako je např. tento. :-*

      Vymazat

  2. Malou výtku mám k volbě nápoje - proboha, co jste si to koupili za džusovej šunt?!?!? Ale chápu, zoufalá doba si žádá zoufalých řešení :D A zábava (a taky ta vodka) to určitě přerazily, takže cajk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ten džus byl fakt hnusáckej, ten jsem nekupovala já! :-D Byl nám přidělen. Špatná volba, taky jsem to říkala! :-D ..ALE NENADĚLÁŠ NIC!

      Vymazat
    2. A tak určitě to nakonec bylo celkem dobrý pití :D Důležitější je stejně společnost, že? :)

      Vymazat
    3. :-D Přesně, v tu chvíli jsem na džus moc nemyslela. :)

      Vymazat
  3. Hehe, prej džusovej šunt. Včéra zrovna jsem chlastala nějakou no name vodku a, pozor, BILLA džus, checht!

    OdpovědětVymazat
  4. Lennina vyrážka mě moc mrzí. :( A že jsi zapomněla tolik věcí, to se stane každému, kdo zaspí a chvátá. :)
    Ale hezký článek, budu se těšit na pokračování. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..já vím, mně se to stane i když nechvátám :D ..Jsem ráda, že se těšíš! :-*

      Vymazat
    2. Ne, to fakt není normální. Jak chceš studovat na VŠ nebo uspět v práci, když nejsi schopná vstát včas a mít s sebou všechny věci? Škoda, že ti neujeli, třeba by ses pak naučila být aspoň trochu zodpovědná.

      Vymazat
    3. Co ti je do toho? :D ..

      Vymazat
    4. Juuu, nejakej chytrej anonymek se ozval :* vis co kamo, ja musím treba budit svou segru i svyho tatku rano, protože se jim nikdy nechce vstavat.. my nemuzem za to, že ty seš asi necim nadopovanej a spanek nepotrebujes ;)

      Vymazat
    5. Díky moc za zastání Vendy! :-*

      Vymazat
  5. No fotky krásný jenom ta předposlední se mi moc nelíbí! :DDD

    OdpovědětVymazat
  6. Super článok ! :D Aj fotky skvelé, prvé dve najkrajšie :)

    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásné fotky,já Krumlov miluju,mám poblíž babičku,takže prázdniny trávím tam,u méďů a v parčících :)) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to bych si taky nechala líbit! :-)

      Vymazat
  8. Lenny, uber make-upu! Jsi jak maska.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Make upu NEPOUŽÍVÁ! :-D ..A jinak si toho dává míň jak já! :-D ..

      Vymazat
    2. Tak ať ubere pudru, vápna nebo čím to má obalený obličej. A ty bys jí mohla poradit značku, odstín i způsob nanášení make-upu, aby nevypadala jak sádrová figurka.

      Vymazat
    3. Prosimtě na Tvoje rady nikdo není zvědavej! :-)*

      Vymazat
  9. Ahoj Dio, chudák Leňa, vyrážky jsou hnus :( Snad se jí to brzo ztratí. Jinak doufám, že tvůj blog nečtou rodiče :D Krumlov je krásné město, byli jsme tam s přítelem na podzim a moc se nám tam líbilo ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je to chudák, neví z čeho to ma! :-) ..Proč doufáš, kvůli té vodce? ..Však to byla jen akce s ,,dětma" a jsme dospělí :-) ..Nic jsme neprovedli. :-)

      Vymazat
    2. Eve.H, mas pravdu, je to fakt hnus! Ja mit takovou krupici po celym obliceji, tak radsi nelezu mezi lidi.

      Vymazat
    3. Tak zrovna tak jsem to nemyslela. Spíš jsem mínila, že je to protivný pocit a Lenka za to přeci nemůže, drahý anonyme! Dio, já vím, jen rodičové to moc nevidí rádi :)

      Vymazat
    4. :D achjo! :-D ..Jsem teda opravdu pod palbou! :-D

      Anonym: POLIB SI PRDEL!

      Eva: Jasně, já to chápu, jsi moc hodná, že máš takové pochopení!

      Taťka: Všechno proběhlo v naprostém pořádku! Dont worry! :-) +)

      Vymazat
  10. Strašne ti to na tých fotkách pristane! *_*

    OdpovědětVymazat
  11. ja mám tak ráda tvoje fotky a celkovo tvoj blog :) vždy mam z neho dobrú naladu ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Lenny je velice prozirava s tim buzenim :D a nechlastej furt, Dio, bude ti blbe :* nee, sranda... Fotky jsou krasne! :) a docela mě zabilo to tvoje pomyšleni na lehke drogy :D ty, jo? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D je to moje vědmička! :) ..:DDD NECHLASTÁM!

      Vymazat
  13. nádherné fotky :)) taky jezdím ráda na školní výlety :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako klidně bych ještě radši jezdila na výlety jen tak! :D

      Vymazat
  14. fotky z výletov sú top :) Dia si šikovná fotografka :) ticho závidím to počasie v čechách z nášho upršaného slovenska...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, za krásněho počasí se krásně fotí! :-)

      Vymazat
  15. fotky sú super! :D hlavne posledná :)
    a s tým zaspávaním je to v pohode :D mne sa to tiež často stáva, keď niekam mám ísť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no ta poslední je taková bonusovka pro pobavení! :-)

      Vymazat
  16. Já byla v Krumlově 2x na měsíční praxi, takže jsme za tu dobu s kámoškou prošli snad všechno :D .. ale město je to hezký :) .. fotky se vám povedly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, to to tam musíš znát naprosto suprově! :-)

      Vymazat
  17. Téda,fotky se vám moc povedly :) Krásná krajina,vypadá to tam hezky ! :)

    OdpovědětVymazat
  18. táto fotka---> http://4.bp.blogspot.com/-XqNT-1-FVs4/UaoolmzIVJI/AAAAAAAAPZQ/8SP4IfQ8VzI/s1600/tttt.jpg :DDDDDD

    OdpovědětVymazat
  19. super fotky :) Český Krumlov je prý vážně nádherný, já jsem tam bohužel ještě nebyla... snad se tam taky někdy podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam byla poprvé a bylo tam milion cizincůůů :D ..Nebylo to Česko!

      Vymazat
  20. Precitane do konca :DD super fotkyy :)

    OdpovědětVymazat
  21. V Českým Krumlově jsem byla v uterý :)

    http://myworld-and-mythoughts.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  22. Jste vážně kočičky!

    a kdopakto posledně vyhrál u mě soutěž? Doufám, že se zase zapojíš :P Šťastný komentář 1 je už obsazený, ale stejně :P
    http://silvie-art.blogspot.cz/2013/06/tak-je-to-tady.html#more

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D díky za pozvání, ale nemusím přece vyhrát všechno ne? :-DD

      Vymazat
  23. Super článek:-*, koukám, že exkurze byla určitě parádní:-). Jinak moc vám to s Lenny sluší:-).
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. super článok a krásne fotky :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, víc takových krásných komentářů! :-)

      Vymazat
  25. Super fotky,musel to byť pekný výlet:)

    OdpovědětVymazat
  26. Super článek (tvoje story jsou nejlepší, úplně Tě vidím jak to líčíš! :-D a fotky - jasný, že jsou nejhezčí!)
    1*!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D no já to vždycky prožívám tak originálně! :-D

      Vymazat
  27. Lenko, jsi hrozně nepřirozená. Udělej se sebou něco. Máš hezké rysy, ale úplně je kazíš stylingem.

    OdpovědětVymazat
  28. BLOGUJ DÁL, miluju Tě! :-D

    OdpovědětVymazat
  29. Byla jsem tam před rokem, krásně tam bylo. :)

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: