FLOWERS

středa, června 05, 2013


Pěkně Vás vítám u nového článku, co říkáte na to, že si trošku spravíme náladu od toho ubrečeného počasí?

Třeba se Vám při pohledu na krásné květinky zlepší nálada a vykouzlí se Vám úsměv na tváři. Zkuste si vzpomenout, kdy naposledy jsme nějakou kytičku dostali Vy a jak hezky jste se u toho tvářili. K radosti přece stačí tak málo. Snad už brzo skončí tohle deštivé období a všichni se budeme venku slunit. O víkendu jsem měla jet do Prahy na výleteček, ale gumákách by to nebylo ono. Zítra se chystám s klukama na Partičku a moc se těším! Přejte mi prosím pěkné počasí! O dvě fotky níž uvidíte květinkový prstýnek, který jsem si dovezla minulý týden z Rakouska. Užijte si květinové fotky a relaxujte! Posílám Vám dobrou nááladu! 

Tyhle krásné kytičky dostala mamka o víkendu, když slavila narozeniny.


You Might Also Like

24 your comments

  1. Odpovědi
    1. I já, vždycky mě strašně moc potěší! :-)

      Vymazat
  2. Krásné fotky a hlavně prstýnek! Pořádně si užij zítra Partičku!! :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo zamilovala jsem se do něj! :-) ..Díky moc, budu se snažit hodně se smát! :-D

      Vymazat
  3. Partičku si riadne užite a prsteň je ako ukradnutý z mojich snov :D ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké kytičky. Děkujeme.

    OdpovědětVymazat
  5. miluju květiny :) jinak užij si to na Partičce, taky bych na ně chtěla jednou jít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se dočkáš, děkuji moc! :-)

      Vymazat
  6. Zlaté fotky+ krásne kvety.:)
    xo Jajka

    OdpovědětVymazat
  7. ty fotky jsou nádherné :) miluji květiny, naposledy jsem dostala květiny od přítele za maturitu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to muselo bejt krásný! :-*

      Vymazat
  8. Super fotky, tiež by som chcela mať doma živé kvety :) Posledne som kvet dostala sakramentsky dávno, ešte v novembri na narodky. Takže tak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak udělej radost třeba mamce a hnedka máš o jedny kytičky navíc! :-)

      Vymazat
  9. Moc pěkný je ten prstýnek, dřív jsem si vybírala vždy jen kytičkové .o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale pořád ho ztrácím! :-O

      Vymazat
  10. Fotky těch kytiček jsou naprosto dokonalé. Moc se ti povedly

    OdpovědětVymazat
  11. Článek, ze kterého opravdu jen číší optimismus:-)!
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: