FLYING AFTERNOON (video)

středa, června 12, 2013

ZDRAVÍČKO ČTENÁŘI!
Včera jsem Vám na FB slíbila, že bude video a plno fotek, protože jsme včera s Lenny byly fotit. Udělaly jsme si po dlouhé době opět zase pěkné vyfocené odpoledne a bylo to super. Kromě focení se i trošku točilo a díky tomu mohlo vzniknout tohle sestříhané video. Nehledejte v něm nějakou super pointu, ale snad Vás motivuje k tomu, že se budete těšit na fotky, které se na blogu brzy objeví. Kdyby se někomu zdálo, že jsme se trochu zbláznily, tak máte asi pravdu! =D Třeba se zasmějete... Těším se na Vaše reakce, vzkazy a komentáře! 


You Might Also Like

25 your comments

  1. pěkné video, jen je na mě asi moc dlouhé - poloviční délka by úplně stačila ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla původně v plánu jen krátké, ale pak jsem si řekla, že to natáhnu na celou písničku. :-D ..Ale Kristy, máš pravdu.. je to zbytečně dlouhý, ale teď uzž s tím nic neudělám! :-D

      Vymazat
    2. :-D mno teď už s tím nic neuděláš no :-D ale tak neva :-) aspoň víš, že pro příště je lepší video kratší :-)

      Vymazat
  2. krásne ste ženy! :) a môžem sa opýtať ako sa volá pesnička? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně - Cher Lloyd - With Ur Love ft. Mike Posner :-)

      a děkujem! :-*

      Vymazat
  3. mě se video moc líbí <3 dost jste mě pobavily :D taky takhle s kamarádkou blbneme když to na nás přijde :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. môžem sa spýtať kde upravuješ videá? inak je super, ako všetky ostatné :)

    XOXO

    www.myfashion-and-me.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. To video je boží :D :-) Taky tak s kámoškou točíme videa :D :-)
    btw.: Mám nový blog a na mém minulém jsi byla pravidelným čtenářem: wwww.marketapochyla.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..To jsem ráda, že v tom nejsme samotné! :-) ..Už jsem i na novém blogu :-*

      Vymazat
  6. Moc vám to oběma sluší a Leňa je nádherná holka. Závidím vám ten čas pospolu. Moje nej kamarádka se odstěhovala stráááášně daleko :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych asi nepřežila, kdybych měla Lemurka někde daleko! :-/

      Vymazat
  7. video je super, máš krásný videa Dianko :-)
    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkji Terezko, to mě moc potěšilo :-**

      Vymazat
  8. video je moc hezké, povedlo se vám to :) moc vám to tam sluší! a úžasná písnička...

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj :) tiež mám blog, a keď tam chcem dať z Youtube video, tak sa mi ukáže iba také malé, ako to robíš aby si to mala na celú obrazovku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upravuji rozměry v HTML. :-)

      Vymazat
    2. Ahoj :) a aké dáš rozmery?

      Vymazat
    3. vyskúšala som to, a teraz to neviem uložiť ako video

      Vymazat
    4. Normálně tam video tam vlož u YT, potom přepni na úpravu HTML dej třeba 750 x 400 a je to. :-)

      Vymazat
  10. Vaše videa nikdy nezklamou! :-) vždy se směju! :-D

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: