GRANDMA'S and GRANDPA'S GARDEN (video)

středa, června 26, 2013

Minulý víkend jsem strávila odpoledne u babičky a dědy. Díky videu, které jsem sestříhala Vám můžu přiblížit, jak krásně jsem se měla. 

You Might Also Like

26 your comments

  1. Prázdniny u babičky patří stejně k nejlepším zážitkům z dětství! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně, tohle je úplná nostalgie!

      Vymazat
  2. To je super video! :) Dřív jsem trávila u babičky skoro celé léto, teď jsem ráda, když se tam dostanu na týden..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, čím jsme starší, tím méně času si na babičky uděláme. :-/

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Vážně?.. :-* ..DÍKY MOC! ..Těší mě, že se Ti líbí! :-)

      Vymazat
  4. pěkné :) úplně jsem v tom viděla naší zahradu akorát ty králíčky máme černý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děda měl taky černý. :-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Já zase Tvoje komentáře tady! :D ;)

      Vymazat
  6. mám ráda tyhle pohodový dny:)

    OdpovědětVymazat
  7. vyzerá to super a hafko je herec! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pozvání, je to od Tebe hezké! :-)

      Vymazat
  9. Supéééér videoooo! :-) Babička s dědou to mají moc hezké!

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: