, ,

JAK ZLEPŠIT NÁLADU?

úterý, června 25, 2013

Pokud chcete vykouzlit úsměv na tváři a nebo se nechat inspirovat, jak si zlepšit náladu, začali jste číst ten správný článek!
Znáte to, když Vám pokazí dobrou náladu škola, přítel, mamka, počasí a nebo cokoliv jiného, chce to přijít na jiné myšlenky. Každý máme svůj recept, jak si zlepšit náladu. Já jsem zkusila sepsat svůj krátký seznam, ve kterém Vám prozradím moje triky ke zlepšení nálady. A protože my holky moc dobře víme, jak náladové umíme být, budu ráda, když mi do komentářů napíšete, čím si zlepšujete náladu Vy a co Vám vždy zaručeně vykouzlí úsměv na tváři. Ať mám nové triky do zásoby. Třeba Vás tento článek trošku inspiruje a něco nového se dozvíte.

Sníst něco dobrého je snad moje n°1 na všechno. Jídlem řeším úplně všechno, teda vlastně až na nevolnost z jídla. =D ..Když mám stres, špatnou náladu, chutě a nebo se prostě jen nudím, tak je nejlepší něco sníst. Mezi moje ,,pomocníky" řadím ovoce, čokoládu, hranolky, zákusky a chipsy. 
Dianin vzpružovač:
  • tuna jahod 
  • smetana
  • moučkový cukr
Smíchat, prošťouchnout, sníst! ..Dobrou chuť!


Další mega účinná věc je pustit si oblíbenou písničku, která Vás roztančí a vrátí Vám úsměv na tvář. Pokud jste pohyblivý a použitelní můžete hudbu spojit s běháním, nebo cvičením. To je taky super věc na odreagování. Pokaždé když jdu sama běhat, mám čas pořádně si všechno promyslet a vyčistit si hlavu.



Na depky z kluků je nejlepší jít se přiopít s kamarádkou, pořádně se zasmát a na nic nemyslet. Pomluvit celý svět a říct, že nesnášíte lidi. Hlavně nesmutnit doma u FB a nechat si páteční večer utéct mezi prsty. To dokáže totiž nejvíc naštvat.
Pokud je venku hnusně a sere Vás celej svět, nejlepší kamarádka je v trapu, doporučuji si pustit nějaký seriál. Svým výběrem seriálů se asi vyčleňuji od typických blogerek, protože nejvíc nejvíc nejvíc miluju Dva a půl chlapa s polonahým Asthonem, dříve jsem sjížděla Zoufalé manželky a seriál Chirurgové a teď mám rozkoukanou Teorii velkého třesku.

Vůbec nejlepší je mít doma malý miminko, nebo štěňátko. To se Vám chce smát pořád a je to největší roztomilost světa. Dál bych už asi ani nic nepsala, protože rady tipu běžte spát, zahrajte si na klavír a kupte si něco na sebe jsou moc otřepané. (ale taky účinné)


You Might Also Like

42 your comments

  1. s tvojimi tipmi súhlasím, ja by som ešte pridala napríklad čítanie nejakej dobrej knihy :)

    Sunrise of my life :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já nečtu, jsem hrozná, měla bych to změnit. :-)

      Vymazat
  2. super článok :) ja nemám nijaké tipy ale asi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale i tak moc děkuji za komentář! :-*

      Vymazat
  3. jahodové potěšení zbožňuju, teď v jahodové sezóně si je dopřávám skoro denně!

    OdpovědětVymazat
  4. Já si ještě pustím oblíbený film :3 a jinak ta mňamka s jahodama úplně se my sběhli sliny :D akorát já to dělám s mlékem a ne se smetanou moc kalorií :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *mi sběhly :D Bože právě koukám co tam mám :DDD

      Vymazat
    2. :D TO NEVADÍ! :-) .. Jojo, filmy jsou taky fajn! :-) ...Já když mám chutě, tak jdou kalorie stranou. ;)

      Vymazat
  5. mám podobná rešení na depky, hádky, stresy, školu, atd.
    já volím sladkosti, běhání anebo pokec s kamarádkou, teda když se nepohádám zrovna s ní

    OdpovědětVymazat
  6. Když mám depku a vyjde mi počasí, nebo mám nějaký nápad, vyrážím fotit. U toho si pustím nějakou fajnovou písničku a je mi líp :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, na focení jsou úplně zapomněla! ;)

      Vymazat
  7. super článek :) a ten pes je božíí

    OdpovědětVymazat
  8. Focení, sednout si do oblíbeného baru na nejskvělejší kapučíno, spát (!)...a nebo kouknout k Vivi na blog :))) To jsou zase moje zlepšováky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No spát je taky hodně dobrý, ale jen když je mi blbě. Jinak by mě mrzelo, že jsem mohla bejt někde venku a místo toho jsem ten den prochrápala! :-D

      Vymazat
  9. štěňátko je to nejveselejší stvoření na světě :D nejsem moc mateřský typ, tak ty potlačené opatrovnické pudy uplatňuji na pejscích:D no a nákupy také dokážou zvednou náladu samozřejmě..

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda! :-) ..JÁ TAKY NEJSEM MATEŘSKÝ TYP! :D

      Vymazat
  10. Chodím sem strašně ráda. Máš úžasný design a žeru tvoje fotky! Rozkošné psisko ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám přesně takhle u Tebe na blogu! ♥

      Vymazat
  11. ten pejsek je táák roztomilý ♥
    pěkný článek! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taky se cpu, ať je mi cokoliv :D I když se doma nudím.. tak si prostě pustím film a cpu se :D Přesně takhle miluju jahody taky! Teď si mi udělala chuť, jenže už tu žádné jahody nemám :( Celkově fajn tipy, jít se opít se správnou parťačkou prostě zabere každopádně! :) Nakupovat nemůžu, to mám pak depky, kolik jsem utratila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sežeru všechno, haha! :-D .. DĚKUJI MOC ZA KOMENTÁŘ! ..no já spíš nemůžu TOLIK nakupovat, protože nemám za co! :-D

      Vymazat
  13. radsej to stenatko, mimino je moc hlucne a treba ho prebalovat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D no já to plácla jen tak, miminko půjčené a štěňátko taky! :-D

      Vymazat
  14. Souhlasím, vždycky když jsem naštvaná nebo smutná tak žeru jako blázen :D :D Ale jahody jsou na to moc krátký, většinou se nacpu vším, co mám po ruce a pak se divím, kolik se toho do mě vešlo... :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D No jako já jsem taky žeravina, když se to tak vezme!

      Vymazat
  15. krásny havko a jedlo vyrieši veľa vecí, to súhlasím. myslím, že tvoj vzpružovač by v pohode vzpružil aj mňa. :DD

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: