LAST DAYS N°7 (random)

pondělí, června 17, 2013

Zdravím všechny svoje čtenáře u nového článku, který fotkami doslova přetíká!
Už dlouho tu nebyl můj tradiční ,,LAST DAYS post" a protože se mi za poslední dobu nasbíralo ve foťáku opravdu hodně fotek, můžu jeden takový zase udělat. Nahlédněte do článku a uvidíte, že se opravdu nenudím. Vystoupení s divadelním souborem, plno focení, návštěvy zaběhnutých kamarádek, plno jídla, školní akce a relax - Takhle nějak bych to popsala já a jak to vidíte Vy? Jako vždy se moc těším na Vaše komentáře! 
 Přijela za mnou vzácná návštěva pod vedením štěňátka Tadeáška. / Moje malá nová fotografka Peťka. / Když si tak jdete ,,šejdrem" na večerní procházce. / Přijela za mnou nejhezčí holka na světe, slečna Šárinka B.
 Znáte ten den, během kterého se 7x převlečete? / Jejdamane, fotila jsem tak krásný baletky, až se sama divím. / Jedna bonusovka z focení s mojí nejhubenější. / Jak může být někdo takhle krásnej???
Miláček Žeryk a jeho každodenní vyhřívání. / Som lakoval. / Brácha Tom se přišel podívat na vystoupení a zavzpomínal na gympl. / Přesně ten moment, když už jste nachystaní k odchodu, ale máte pár minut k dobru.
 Další vzácná návštěva v podobě blogeríny Terkela. Večeře, cukrárny, stoleté drby.. Jezdi častěji, prosím! / S Lenny jsme tvořily reprezentační nástěnku naší třídy. / Přestávka na večerním běhání. / A další bonusovka.
To by bylo, aby v randomu chyběla naše společná fotka, bff. / Venkovní víkendová snídaně. / Moje dieta trvala 15hodin a z toho jsem jich 7 prospala. / Staronový člen do party a na párty, chill.

You Might Also Like

53 your comments

  1. krásné fotky :) ty se rozhodně nenudíš! takových akcí, přátel a roztomilých pejsků :D ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D ..No opravdu nenudím. Teď se budu muset týden ve škole mučit a pak už to bude pohodička. :)

      Vymazat
  2. Možná se budu opakovat, ale .. zbožňuji články plné fotek! :)*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se budu opakovat, ale ..mám nejradši Tvoje komentáře! :-)*

      Vymazat
  3. super fotky, a krásný lak na nehtech!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, musela jsem si teď nehty ostříhat, protože jsem si chtěla zahrát na klavír. :)

      Vymazat
  4. milujem tieto posty :) ako a kde upravuješ fotky ak sa smiem spýtať majú vždy také prijemné farby :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ Děkuji moc, upravuji je tak různě a vždy jinak, takže Ti asi noc moc neporadím ! :D

      Vymazat
  5. random se ti moc povedl <3 :O
    chtěla bych tě pozvat na svou GA :)
    http://babeta-chezbabette.blogspot.cz/2013/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná a roztomilá hned první psí fotka :D Máme stejný lak, akorát že na těch mých nehtech to vypadá jako kdyby to bylo natřený štětcem na barák :/ :D Randomy mám moc ráda, super jako vždy ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psí fotka je super, moje oblíbená! :-D ..No já to teď ostříhala a je to šílený, takže vím o čem mluvíš! :-D

      Vymazat
  7. super post! ta hubená blondýnka je úplně kouzelná! kéž bych měla její postavu! <3 užívej si dále, škoda jen, že je ještě škola..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já teď nevím, jestli myslíš Šárku nebo Lenču? :-D ..No škola je dost na nic. :-/

      Vymazat
  8. zbožňuju tvoje randomy Diuš :)* fotíš nádherně! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeeeeeeeeeeeeeee, to jseš hodná, díky! :-**

      Vymazat
  9. Som lakoval :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  10. Je pravda že gympl v Jevíčku není zrovna nejlepší škola s dobrou pověstí?

    OdpovědětVymazat
  11. Hahaa dobrá dieta :D Tak to má být!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D já už se asi nezměním! :-D ..MÁM TEĎ EXTRA ŽRAVÝ OBDOBÍ!

      Vymazat
  12. Mega suprový post! Fakt super fotky. ;) Nejhezčí fotka je ta bonusovka z focení s Lenny (jak jsi na ní ty) a ta s baletkama :-) ale i ostatní jsou samozřejmě kráásné! :-)

    OdpovědětVymazat
  13. krásne fotky :) a Tadeáško je kráásnučky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je jak malej medvídek, kéž by nevyrostl! :-D

      Vymazat
  14. úžasné fotky a na tej poslednej z tretej koláže si veľmi krásna!! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Máš super život, hezky vyplněný, musíš být spokojená:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, to jsi moc hezky napsala! :-)

      Vymazat
  16. Diančiny fotky jsou nejúžasnější! :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásný fotky, moc vám to s Lenny opět sluší, ale přecejen vás tentokrát někdo překonal - Tadeášek je úplně nejúžasnější :)) a som lakoval mě fakt dostalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ..No Tadeášek překoná všechny, je to krasavec! :-) ..:-DD

      Vymazat
  18. Až tě budou moc prudit, zakaž v nastavení blogu anonymní komentáře.

    OdpovědětVymazat
  19. Úžasné fotky, hlavne tie prvé 4 sú super!! ☺

    OdpovědětVymazat
  20. Hezký fotky!:))

    U nás na blogu je giveway!:)

    OdpovědětVymazat
  21. ÁÁÁááá, konečně další random! :-) a opět nezklamal! Mám je nejradši hned po focení mně! :-DD

    OdpovědětVymazat
  22. skvělé fotky jako vždy :)
    ale to štěně je nejroztomilejší :')

    OdpovědětVymazat

FOLLOW ME

BLOG Archive

Contact form

Jméno:

Email:

Zpráva: